Nora'nın Kitaplığı : 2020'de Bitirmeyi Hedeflediğim Yarım Kalmış Serilerim #1 - Video

23 Haziran 2020 Salı

2020'de Bitirmeyi Hedeflediğim Yarım Kalmış Serilerim #1 - Video


Herkese merhaba! Bugün sizlerle en kısa zamanda bitirmeyi hedeflediğim yarım kalmış kitap serilerimin ilk kısmını paylaştım. Hepsini tek videoda çekebilirim sanmıştım fakat maalesef çok fazla yarım kalmış serim var! Bu video daha başlangıç, ilerleyen aylarda ikinci, belki de üçüncü kısmı da gelecek. Keyifle izleyin, yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın 💖 

Videoda Bahsettiğim Serilerde Okuduğum Kitapların Yorumları:

Grisha Serisi:


Cam Şato Serisi:


Bana Dokunma Serisi:


Providence Üçlemesi:


Dikenler ve Güller Sarayı Serisi:


Ölümcül Oyuncaklar Serisi:


Beni Seç Serisi:


Demir Periler Serisi:


The Syrena Legacy Serisi:


Uyumsuz Serisi:



Videoyu beğendiyseniz beni desteklemek için kanala abone olabilir, videolarımı beğendim/beğenmedim şeklinde oylayabilir ve yorumlarınızı, görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz

Videoda da bahsettiğim gibi, 7. yıl çekilişimiz en geç 30 Haziran'da Instagram üzerinden canlı olarak açıklanacak ve tabii ki Instagram kullanmayanlar için de o günlerde yüklenen videonun açıklama kısmına kazananların YouTube hesaplarını yazacağım (videonun başlığında çekiliş sonucunu içerdiği de belirtilecek). Beklemede kalın!

Çekilişe henüz katılmadıysanız, çekiliş paylaşımıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz! Orada ne yapmanız gerektiği açıkça yazıyor, merak etmeyin, katılmak çok kolay!

4 yorum :

  1. Ne çok seri varmış böyle. :))
    Ben sadece uyumsuz ve selection serisini okudum. Diğerlerinden merak ettiklerim var ama yetişmek zor oluyor. Videona da bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu daha başlangıcı :( Gerçekten de yetişmek zor oluyor, benim de başlamak istediğim çok seri var ama bunları bitireyim diyorum artık... Beklerim <3

      Sil
  2. İçlerinde sadece Beni Seç'i okumuşum. O da çok hoşuma gitmediği için devamını getirmedim. Kitapların kapakları çok güzeldi, beklentimi yükselttim galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de onun ilk kitabını sevsem de ikinci kitabını çok sevememiştim, sonra devamını getiremedim... Ama serileri yarım bırakmaktan pek hoşlanmıyorum o yüzden bu sefer bitirmekte kararlıyım 😃

      Sil