Nora'nın Kitaplığı : Sinop Dr. Rıza Nur İl Halk Kütüphanesi Vlog || Çekiliş Sonuçları Açıklandı!

1 Temmuz 2020 Çarşamba

Sinop Dr. Rıza Nur İl Halk Kütüphanesi Vlog || Çekiliş Sonuçları Açıklandı!


Herkese merhaba! Bu hafta şehir dışında olduğum için farklı bir içerik çekmeye karar verdim ve sizlerle geldiğim şehrin -canım memleketim 😂- beğendiğim bir kütüphanesini paylaşmaya çalıştım. Kameramanlığım berbat olduğu için biraz başınız dönebilir, mazur görün 😄 

Ayrıca bu videoda 7. Yıl Çekilişlerimizin ilkinin sonuçları açıklandı. Kazananlar bana en kısa zamanda ulaşırsa çok sevinirim. Mail adresinizi yoruma bırakırsanız ben size ulaşabilirim, Instagram adresimden de (noraninkitapligi_blog) bana mesaj atabilirsiniz. Keyifli seyirler!


7. Yıl Çekilişimizin 2. Kısmı da Temmuz ayının ortalarına doğru gelecek, kitapları belirlemeye başladım bile! Herkese mutlu günler, sağlıcakla kalın!

4 yorum :