Nora'nın Kitaplığı : Beni Seç (The Selection #1) Tanıtım & İnceleme

20 Haziran 2013 Perşembe

Beni Seç (The Selection #1) Tanıtım & İnceleme



  Bir prens nasıl tavlanır?

    Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçimi kazanmanıntek yolu Prens Maxonı kendine âşık etmek.

    America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspeni arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı.

    America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak.

    35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?

  
   Bi dakika şimdi, "35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?" diye bitirmişler ama America'da şimdiye kadar böyle bir çaba göremedik. Yanlış anlamayın kitaba deliler gibi bağlandım ama samimi davranıyorum, America'ya biraz sinir oldum. Kızdaki keyfe bak yaa! Karşısında bilmem nerenin prensi duruyo bu hala sadece arkadaşız havalarında. Her neyse bu kişisel bir görüştü. Kitap genel olarak sürükleyiciydi. Elit'i de hemen almayı düşünüyorum.

  Ayrıca kitabın zekice yazılmış bir senaryosu vardı kesinlikle. Uzun zamandır fantastik sayılmayan bir kitap okumamıştım, iyi geldi aslında ^.^ Güzel bir aşk hikayesi, zevkli devam ediyor ve America Maxon'ı seçmeli der ve susarım. Her neyse, kitap çok güzeldi bence sadece America'nın tüm kitap boyunca gidip gelmeleri sıktı biraz. Elit'i almayı dört gözle bekliyorum. Bir de son olarak, kitabın Açlık Oyunları'na benzediğini farkeden bir tek ben değilimdir umarım.. Ayrıca ben Team Maxon olabilirim ama karşı görüşlere her zaman açığım, bu konu üzerinde tartışmayı da seviyorum :D Yorumlarınızı bekliyorum..

Sayfa Sayısı: 304     Baskı Yılı: 2013    Yayınevi: DEX
Yazar: Kiera Cass      Puanım: 4,5


Trailer:


12 yorum :

  1. Ben de kitabı hemen bitirdim ^.^Çok güzel anlatmışsın

    YanıtlaSil
  2. Aslında benim de bloggum var ama seninki gerçekten harika olmuş. İçtenlikle söyleyebilirim ki şu ana kadar gördüğüm en iyi kitap blogglarından biri. Tasarımın, yazıların ve diğer herşeye bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten cok tesekkur ederim. Blogum daha yeni ama buyutmeye calisiyorum ve bu övgülerinizin beni ne kadar mutlu ettigini tahmin edemezsiniz. Blogunun adini verirsen takibe alip yanda paylasabilirim. Link de atabilirsin :)

      Sil
  3. kitapçı kız7 Şubat 2014 18:02

    the prince ve the guard çıkacak mı biliyor musun??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ayrıntıları şu adreste verdim, bakabilirsin: http://crazydreamernora.blogspot.com.tr/2014/01/beni-sec-serisinden-haberler.html :)

      Sil
  4. aynen bende açlık oyunlarına benzettim ama bunun da ayrı bi havası var çok sevdim ve baya sürükleyici bi kaç saatte bitirmişimdir herhalde veeee bende team maxon ve benim kitapta en çok sinir olduğum şey America nın Maxon ı bi anda boşvermesi felan sinir oldum bi ara okumuyorum lan diye fırlattım kitabı sonra tabi kendime dedimki nereye okumuyosun bi de fırlattı kitabı geri al oku şunu :DD Neyse çok uzattım ama bu seriyi cidden çok sevdimmm ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu çok haklı buldum, katılıyorum :D

      Sil
  5. trailer kalp ben O.O :DD

    YanıtlaSil
  6. Yaaa lux 5 ne zAman cikiyo

    YanıtlaSil