Nora'nın Kitaplığı : Bu Kitapları Okumalı mıyım? Kararsız Kaldığım 5 Kitap! || Video

18 Ağustos 2020 Salı

Bu Kitapları Okumalı mıyım? Kararsız Kaldığım 5 Kitap! || Video


Herkese merhaba! Yeni videoda okuyup okumama konusunda çok tereddütte kaldığım kitapları sizin görüşlerinize sundum. Sizce bu kitaplar bir şans vermeye değer mi? Siz merak edenlerden misiniz, okuyanlardan mı? Okuyanlar, görüşlerinizi benimle ve diğer merak edenlerle paylaşmanızı bekliyorum!



Bu arada blogu unuttuğumu asla düşünmeyin 🙈 Ay başında yaptığım okuma maratonunda bütün boş zamanlarımda kitap okudum ve yazılması gereken 4 yorum birikti. Maratondan çıkar çıkmaz da çok yoğun bir sürece girdim. Biraz boş zamanım olur olmaz okuduğum kitapların detaylı yorumlarını bloga gireceğim. Görüşmek üzere! 💕

2 yorum :

  1. Yeni yazılarını merakla bekliyorum. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman buldukça yazıyorum, ay sonunda gelecekler inşallah =) Teşekkürler ^,^

      Sil