Nora'nın Kitaplığı : Yaz Mevsimi Kitapları ve Okuma Tıkanıklığı - Video

17 Haziran 2020 Çarşamba

Yaz Mevsimi Kitapları ve Okuma Tıkanıklığı - Video


Herkese merhaba! Bu haftaki videomun 1. kısmında yaz aylarında bazılarımızın yakasından düşmeyen okuma tıkanıklığının (reading-slump) sebeplerinden ve bu tıkanıklığı önlemek için nasıl kitaplara yönelebileceğimizden bahsettim, 2. kısmında ise kitaplığımdaki "yaz kitabı" olarak nitelendirdiğim kitapları kısaca yorumladım. Keyifli izlemeler!

Videoda bahsettiğim kitaplardan istediğinize ulaşmak için üzerine tıklayabilirsiniz:








Videoyu beğendiyseniz beni desteklemek için kanala abone olabilir, videolarımı beğendim/beğenmedim şeklinde oylayabilir ve yorumlarınızı, görüşlerinizi benimle paylaşabilirsiniz

Videoda da bahsettiğim gibi, 7. yıl çekilişimiz en geç 30 Haziran'da Instagram üzerinden canlı olarak açıklanacak ve tabii ki Instagram kullanmayanlar için de o günlerde yüklenen videonun açıklama kısmına kazananların YouTube hesaplarını yazacağım (videonun başlığında çekiliş sonucunu içerdiği de belirtilecek). Beklemede kalın!

Çekilişe henüz katılmadıysanız, çekiliş paylaşımıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz! Orada ne yapmanız gerektiği açıkça yazıyor, merak etmeyin, katılmak çok kolay!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder