Nora'nın Kitaplığı : Melez (Melez Sözleşmeleri #1) - Tanıtım & İnceleme

11 Haziran 2013 Salı

Melez (Melez Sözleşmeleri #1) - Tanıtım & İnceleme


   Hematoi ırkı, tanrılarla yaratıkların soyu. İki Hematoi çocuğu Safkan sayılıyor ve tanrısal güçlere sahip oluyor. Hematoilerle ölümlülerin çocukları olan Melezlerde ise bu güçler yok. Bu melezlerin sadece iki seçeneği var: eğitimli birer Avcı olup iblis avlayabilir ya da Safkanların evlerinde kölelik yapabilirler.

  Bir Melez olan Alexandria, yaşamını tuvalet temizleyerek geçirmek yerine tehlikeye atmaya razı ama bunu da yüzüne gözüne bulaştırabilir. Avcılık öğrencilerinin uyması gereken belli kurallar var. Alex'in bu kuralların hepsiyle başı dertte ama en fazla birinci kural onun için büyük sorun: Safkanlarla Melezler arasında ilişki yasak.

  Ne yazık ki Alex, Safkan Aidena çok fena âşık. Ancak bu aşk onun tek büyük sorunu değil; daha büyük bir sorun, okuldan mezun olana kadar hayatta kalmak ve bir Avcı olmak. Görevinde başarısızlığa uğrarsa ölümden ya da kölelikten de kötü bir son onu bekliyor: bir iblise dönüşmek ve Aidenın avı olmak.

  Daha korkunç bir şey düşünülebilir mi?


  Karşınızda Melez, Yunan Mitolojisinden yola çıkılarak Melez Sözleşmeleri serisinin ilk kitabı. Sıkılmadan okuyacağınızı düşündüğüm bu kitapta başrolümüz  Alexandria (Arkadaşları için Alex, Annesi için Lexie), annesinin ölümünden sonra Avcı olup iblisleri avlamak istiyor.  Bu konuda Aiden adındaki yakışıklı safkan avcımız onu eğitiyor ve bu arada bu iki karakterimiz arasında bir bağ oluşuyor. Ama dikkat edin aşk kuşları, Safkanlar ve Melezler arasında hiçbir şekilde bir birliktelik olamaz. 


Fakat aşk, kural tanımaz ve bunun en iyi kanıtlarından birini bu seride göreceğiz sanırım. Bol aksiyonlu, romantik, eğlenceli bir seriye başladım sanırım :D Böyle devam edeceğine de güvenim tam ;)


Serinin Diğer Kitapları:


Sayfa Sayısı: 340   Baskı Yılı: 2012   Yayınevi: DEX   


11 yorum :

  1. ben okudum ve beğendim gerçekten çok güzel bir kitaptı

    YanıtlaSil
  2. !!! dizisi çıkıyor haberin var mı <3 <3 !!! çok heyecanlıyım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberim yok, çok şaşırdım. Dizisinin çıkacağını düşünmüyorum bu konu hakkında hiçbir duyum almadım aslında, nereden buldun ki bu haberi :/

      Sil
  3. http://www.jenniferarmentrout.com/so-the-thing-about-tv/ buyur canım .Yanlış okumadıysam melezde film olucakmış ama annesi dizi olmasını istemiş ve annesi vefat ettiği için dizi yapmak istemiş. Çok güzel olucak ve bencede dizi olması daha iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında, kitapların kitap olarak kalmasından yanayımdır her zaman ama bu dizi/film meselesi beni de heyecanlandırdı. Umarım oyuncuları düzgün seçerler. :)

      Sil
    2. annesi direk olarak seth ve aiden ı sormuş zaten :)

      Sil
    3. Yalnız bu dizi veya film çıkana kadar Jenn seriyi tamamlar, biz de rahata ereriz :D

      Sil
  4. ne zaman çıkıcak dizi şeklinde acaba :)

    YanıtlaSil
  5. Hiçbir fikrim yok maalesef :/

    YanıtlaSil
  6. Yalnız üç sene geçmiş hala dizi haberi yok noldu acaba ya

    YanıtlaSil