Nora'nın Kitaplığı : Ayaklı Bela (Beautiful #2) - Tanıtım & İnceleme

15 Kasım 2013 Cuma

Ayaklı Bela (Beautiful #2) - Tanıtım & İnceleme


   Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

    Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et.

    Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan?

    Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...

~o~

   Seriye her ne kadar hasta olsam da başlarda biraz gıcık olmuştum. "Ne yani o 'seni ilk gördüğümde' diye başlayan cümle yalan mıydı, hiç de bir şey düşünmemiş" gibisinden saçma bir havaya girmiştim. Ama Travis'in ağzından bir kitabı okumak, ancak bu kadar güzel olabilirdi.. Yani, yazarın kadın olduğunu bildiğim için, bu kadar duygu yüklü olmasını anlıyorum aslında. Çünkü genelde erkek yazarların bu tip kitapları; ya aşırı duygusuzdur, ya da çoğunlukla şehvet içeriklidir. Genelde diyorum, dikkat.

   İlk kitaba bayıldığım gibi bu kitap da çok hoşuma gitti. Ama ilk kitaba kendimi o kadar kaptırmışım ki fark edemedim (veya ilk kitaptaki Abby'nin ne düşündüğünü unutmuş da olabilirim, siz seçin) sadece Travis aşkları için savaşıyor, Abby'nin peşinde koşuyor. Abby? O tüm kitap boyunca şüphe içinde olmak ve kaçmakla meşgul. Ama her ne olursa olsun Abby'nin şu blöf yapma, gözünden hiçbir şeyi kaçırmama ve poker face olayı gerçekten Abby'yi benim gözümde bile çok çekici kılıyor. Ben genelde kitaplardaki kadın karakterlerden aşırı nefret eden bir tip değilimdir zaten ama böyle olanlar da kabul etmeli ki Travis ve Abby kesinlikle birbirini tamamlayan iki karakter olarak kurgulanmış, ve gayet de başarılı olmuş.

   Ve kitap boyunca (birçoğumuzun da olduğu gibi) en büyük tepkiyi verdiğim yer: Kitabın epilogu !!! O son neydi öyle! Aslında sonunda geleceği vereceklerini tahmin etmiştim ama böyle bir şeyi gerçekten beklemiyordum. Çok samimi, çok güzel olmuş.. Yalnız gelecekte America ve Shepley'nin durumundan neredeyse hiç bahsedilmedi, sadece isimleri geçti, bunu biraz yadırgadım yani sonuçta tüm bunları başlatan ikili onlardı. Ama o son, her şeye değerdi. Yazar gerçekten güzel bir sürpriz yapmış.

   Neyse fazla uzatmadan konuyu toparlayayım, sadece sonu için bile tüm kitap okunmaya değerdi; son olmasa, yine de okunmaya değerdi. Fakat şimdi aklımda Travis hep böyle 30-35'lerinde kalacak diye korkuyorum :D Her şey bir yana, seri bittiği için üzgünüm. Tadı damağımızda kaldı, ama olması gereken de buydu bana kalırsa. Çok güzel bir yerde noktayı koymuş yazar ve böylece kalbimize tahtını da kurmuş oldu :)
Puanım: 5   GoodReads Puanı:4,26
Sayfa Sayısı: 472   Yayınevi: Yabancı   Yazar: Jamie McGuire


Favori Hayran Yapımı Book Trailer'ım: 

8 yorum :

  1. Ya bisey sorcam ayaklı bela kitabın devamı mı yoksa aynı konuyu travis mi anlatıyor?

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa ^^ Lütfen Belalı Düğün'üde alıp okur musun? Senin yorumların olmadan kitap okumuyorum gerçekten.Yazmaya da bayılırım ve yazarken senin yorumlarından esinleniyorum.5 oy verdiklerini kosarak gidip alıyorum,düsüncelerimiz resmen aynı ^^ Umarım en kısa zamanda Belalı Düğün'ü yorumlarsın,simdiden tesekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve bu arada sayfanda dolasmayı da cook seviyorum nickim -deliyazar

      Sil
    2. Belalı Düğün hakkında maalesef yakın zamanda bir yorum gelemeyecek :( Ben de çok istiyorum alıp okumayı ama upuzun bir listem var kitaplığımda okumadıklarımdan oluşan. Onları bitirmeden, en azından yarılamadan önce yeni kitap almayı düşünmüyorum, ama ilk kitap alışverişimde Belalı Düğün'ü alacağım. Söz! :D

      Sil
    3. Cok tesekkurler takipteyim :))

      Sil