17 Haziran 2013 Pazartesi

Paranormal (Paranormalcy #1) Tanıtım & İnceleme


   Evie her zaman normal, sıradan bir genç kız olduğunu düşünmüştür. Gerçi Uluslararası Paranormal Tecrit Ajansı için doğaüstü yaratık avlıyor, en yakın arkadaşı bir denizkızı, erkek arkadaşı doğaüstü bir yaratık, şimdi bir biçim değiştirene aşık olmak üzere ve yeryüzünde paranormal yaratıkların o büyüleyici dış görünüşlerinin arkasında yatan bütün çirkinlikleri görme yeteneğine sahip nadir insanlardan biri ama... Olsun, o normal bir genç kız olduğunu düşünüyor.

   Ancak Evie şimdi tüm paranormal yaratıkların yok oluşunu haber veren korkutucu bir kehanetin tam ortasında yer alıyor.

   Kitap o kadar sürükleyici ki daha ilk sayfasından sürüklemeye başladı. Aslında en başta bütün şu Paranormallik, etiketleme, UPTA olayları falan saçma gelmişti. Ama sonra bi bakmışım kitap bitmiş ^.^ Kiersten White yaratıcılığını konusturmus resmen. Serisinin ilk kitabı bu ama ben baya bi şüphe etmiştim özellikle durmadan "Reth'le aramızda geçenlerden sonra" falan dediğinde. Ama bu serinin ilk kitabı. Belki öncesinde şu Reth'le geçmişini anlatan bir Novella vardır diye araştırdım ama bunun hakkında bir şey bulamadım. #Spoiler: Her neyse şu Requel'e en başta sinir olmuştum ama sonunda olanlardan sonra hoşuma gitmeye başladı. Ve Dish'in ölümüne gerçekten üzüldüm ama pek drramatik olmamış bence ne biliyim böyle ağlayasım falan gelmedi. Ben normalde en saçma şeylere ağlarım ve burada da tam ağlayacağım türden şeyler vardı ama bu kitap duygularımı fazla harekete geçiremedi açıkçası. Sürükleyiciliğinden +1 puan kazanıyor zaten Senaryosundan +2 tabii ki bunun içinde karakterler falanda var. Lend ve Evie arasındaki ilişkiden de +1 kazanıyor ama kitaptaki tek şey üzerimde fazla etki bırakmaması. Buradan -1 kırıyorum istemeye istemeye.. Ama mesela Melez'i ilk bitirdiğimde Safkan'ı bulmak için adam öldürürdüm o derece :D Ama Doğaüstü'nü (2. Kitap) zamanı gelince alırım gibisinden düşünüyorum. Bunun dışında harika bir kitaptı, hemen bitti. Tavsiye ederim :) Puanım: 4,5  -Bu arada kitabın kapağının harika olduğunu düşünen bir tek ben miyim? :)

Sayfa Sayısı: 292     Baskı Yılı: 2011      Yayınevi: DEX      Yazar: Kiersten White


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...