Nora'nın Kitaplığı : Mo'nun Gizemi - Otran (#2) Tanıtım & İnceleme

16 Haziran 2013 Pazar

Mo'nun Gizemi - Otran (#2) Tanıtım & İnceleme


   Defne ile Burç, birbirlerine çok yoğun bir aşkla bağlı iki genç.
Japon bilgin Yumanın ise tek hedefi İN-MO-SAN adlı insanüstü varlığı yaratmak. Bu amaca erişmek için, Defne ile Burça Mo yaratığının genlerini aşılamak istiyor. İki genci, soluk kesici olaylar sonucu tuzağa düşürüp kaçırıyor.

   Sonra ... Neler oluyor neler, bir bilseniz!..

   İşte o gençlerle birlikte bu soluk kesici serüvene daldığınızda, birden karşınıza OTRAN çıkıyor. Sakın ŞAŞIRMAYIN!

   İnsan varlığının gizemli sınırlarını aşmayı düşleme gücüne sahipseniz, bu kitapla kanatlanıp uçmanız, işten bile değil.

   Serinin ilk kitabını beğenmiştim, ama bu.. Tam bir hayal kırıklığıydı. Meraktan okudum sadece. Beklediğim kadar iyi değildi gerçekten. Biraz sıkıcı ve saçma olmaya başladı ama okunmaz demiyorum. İki gencin basına gelenler gerçekten korkunç ve üzücü. Tüm gençlik hayatları mahvoluyor, tanıştıkları gündeki hayatlarıyla bu kitabın sonundakini karsılastırınca ağlayasım gelmişti. Serinin devam kitabıydı ve 1. kitap heyecanlı bitmişti. Normalde 2 puan verirdim ama 1. kitap hatırına okunuyor. Bu yüzden puanım: 2,5

Sayfa Sayısı: 336     Baskı Yılı: 2008   Yazar: Gülten Dayıoğlu   Yayınevi: Altın Kitaplar


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder