Nora'nın Kitaplığı : Bir Yumak Mutluluk (Blossom Street #2) - Kitap Yorumu

11 Haziran 2013 Salı

Bir Yumak Mutluluk (Blossom Street #2) - Kitap Yorumu


   Geçmişte yaşadıklarım bana şunu öğretti: Hepimiz bu dünyaya, hayatımızı en iyi şekilde yaşamak için geliyoruz ve inanın bana, hayat saklanarak, umutsuzluklarla, pişmanlıklarla harcanamayacak kadar kısa. Dertler ve sıkıntılarla boğuşurken her gün, bir öncekinin aynısı gibi görünmeye başlıyor. Oysaki her yeni gün kendi mucizelerini de beraberinde getiriyor. Hem de en beklenmedik anlarda...

   Doğduğumuz andan itibaren hepimize birer yumak iplik veriliyor; bundan mutluluğun desenlerini örmek ise bizim elimizde…


   Küçük Mucizeler Dükkanı'nın 2. kitabı olan Bir Yumak Mutluluk, yeni başrollerle karşımızda. Lydia bu kitabın da basrollerinden biri. Bunun dışında yaklaşık 60 yaşlarında olan Elise'in aşk hayatı, 30-40 yaşlarında olan Bethanne'nin kocası tarafından aldatılmasıyla şekillendirmeye baladığı yeni hayatı ve 17 yaşındaki Courtney anneannesiyle kalmasıyla başlayan lise son hayatı anlatılıyor. Başlarda biraz sıkılabilirsiniz  -karakterlerin yaşlarından dolayı- mesela ben özellikle Courtney kısımlarını sabırsızlıkla bekliyordum, ama bitince 'keşke bitmeseydi' dedirten bir niteliğe sahip. Alix, Carol ve Jacqueline'den de bu kitapta biraz bahsediliyor. İlk kitabı sevdiyseniz bu da hoşunuza gider diye düşünüyorum. 4 Puan :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder