Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişim #6 - Edebiyat Zamanı

14 Kasım 2013 Perşembe

Kitap Alışverişim #6 - Edebiyat Zamanı


Bu seferkini pek alışverişten saymıyorum çünkü paylaşımın isminde de gördüğünüz gibi daha çok edebiyat sınavı -sınavları- için oldu. Yani tabii ki Bazı Kızlar Isırır ve Safir Mavi edebiyat sınavım için değil, onları daha çok araya sıkıştırdım diyebiliriz :D Sıradan gidelim en iyisi:

1. Yüzbaşının Kızı:
En son edebiyat sınavı için Antik Batı Klasikleri'nden Sefiller'i almıştım belki hatırlayanınız vardır. Klasikler her zaman hoşuma gidiyor ama böyle bana dayatılmadıkça okumaya vakit bulamıyorum. O yüzden bir bakıma iyi oluyor bu sınavlarla kitap okutma olayları benim için :)

2. Od:
Biiiirrrrçok arkadaşımın okuyup çook beğendiği kitap. Bu açıdan merak etmiştim ama pek ilgimi çekmemişti doğrusu. Bende İskender Pala'nın, Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk ve Katre-i Matem kitapları var. İkisi hakkında da çevremde birbiriyle tamamen çelişen yorumlar duydum, bu yüzden hiçbirine başlamayı düşünmedim. Ama Od hakkında eleştirel yönde bir yorum duymadım şimdiye kadar o yüzden ön yargılı başlamayacağım sanırım. Ön yargılı başlasam da bir şeyi değiştirmez, sınavda çıkacak sonuçta :D

3. Uzun Hikaye:
Yine sınav için aldığım bir diğer kitap: Uzun Hikaye. İsmiyle tezat oluşturduğunu siz de farketmişsinizdir sanırım, Uzun Hikaye'yi kalın bir kitap olarak bekliyordum ama pek de öyle çıkmadı. Neyse benim için ne kadar kısaysa o kadar iyi yani durumdan bir şikayetim de yok :)

4. Aşkın Gözyaşları 2 - Hz. Mevlana:
Biyografik roman olduğunu bildiğim Aşkın Gözyaşları serisi pek de iç açıcı görünmüyor doğrusu. 1. kitap Şems-i Tebrizi'nin hayatını konu alıyor (okumadım), yani kitaplar birbiriyle bağlantılı değil dolayısıyla. Genelde yorumlar sıkıcı olduğu yönünde ama n'apalım, katlanacağız artık :D

5. Bazı Kızlar Isırır:
Birkaç kişinin okuyup da çok beğendiği seriye ben de bir başlayım dedim. Ama işin en iyi kısmı da şimdi geliyor ====> Kitap bedavaya geldi! Hemen öyle "Aaa nasıl" demeyin, gizli bir hilem yok. Tahmin edilebilir bir şekilde birikmiş puanlarla aldım. Güya kitap sihirbazının bloggerlara verdiği puanlarla değil, inanmayın vermiyorlar, en azından bana verilmedi yani :D Bu puanları yorumlardan ve kitap alışverişlerinden biriktirmiştim. 12500 puanlık bir fiyatı vardı ben de hemen sepete indirdim tabii. Umarım bu da alıp da okumadıklarım kısmına düşmez.

6. Safir Mavi:
"Yakut Kırmızı'yı ne ara okudun" diyenler, daha okumadım. Aslında serinin hepsini tamamlayınca okuyacaktım fakat sanırım şu an elimdeki kitabı bitirince seriye başlayacağım, hem sınavlar da bitiyor zamanlamam iyi oldu, artık Zümrüt Yeşil'i de bir ara alacağım :D

İşte, gördüğünüz gibi bu alışverişimde 1'i klasik olan 4 tane sınav için kitap, 1 tane puanlarla aldığım kitap ve 1 de ciltli kitap aldım. Burada bahsettiğim kitaplardan okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum, bir dahaki yayında görüşmek üzere! :)

2 yorum :

  1. zengin misiN??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiçbir zaman kendimi zengin olarak nitelemem daha çok ortahalliyiz diyebilirim. Ama ben bir öğrenci olarak bütçemin çoğunu kitaplara ayırıyorum.

      Sil