14 Temmuz 2014 Pazartesi

Kick Ass (Göster Gününü) 1-2 || Film Yorumu & Trailer

Kick Ass-1

Mark Millar’ın aynı adlı çizgi romanından uyarlanan filmde, çizgi romanlara ve süper kahramanlara ilgi duyan Dave süper kahraman olmaya karar verir. Yeşil kostümü ile kötülerin peşine düşen Kick-Ass'in karşısına birbirinden ilginç karakterler çıkar.


Kısa ve öz tanıtımımızdan da anlaşıldığı gibi, her şey süper kahraman olma özentisi ezik bir ergenle başlıyor: Dave. Ve öyle devam ediyor. Nedense hiç uzun uzun tanıtım yapasım gelmedi bu sefer. -Dikkat! Giflerdeki Dave değil :D-


İlk olarak söylemem gerekirse başrol tamamen bir gerizekalı. Aşırı cesaretli bir aptal. Bence. Ayrıca bu film ağzımı bozdu. İngilizce küfür dağarcığım genişledi. Ayrıca beklediğimden daha fazla kan vardı kesinlikle. Beni rahatsız etmedi tabii ki ama her ne kadar çocuk filmi gibi dursa da belirli bir yaşın altındakiler için psikolojiye farkında olmasalar da kötü etkileri olur. 13 yaş ve altına tavsiyem: İZLEMEYİN. 


Devam ediyorum, böyle bir giriş yapmamın aksine filmi çok eğlenerek ve kahkahalarla izledim. Ve beğendim! O yüzden hemen ikinci filme başladım. Ama filmi beğenmemin en önemli unsuru şüphesiz Chloe Grace Moretz'di. Kesinlikle favori karakterim ve iki filmi de baştan sona eğlenceli kılan yegâne karakterdi. Asıl Kick-Ass bu arkadaşlar. O sümsük tipliye inanmayın -.- (Yazar burada nefretini kusuyor, aldırmayın)

Kick Ass-2
Dikkat! 1. film hakkında spoiler içerir! -gifler dahil-

Evet spoiler içeriyor. Yanlışıkla gözünüz kayar diye bir daha yazayım dedim ^,^ İlk filmi izlemediyseniz spoiler sonuna kadar yorumu okumayınız.

Ne yalan söyleyeyim, babasının ölümü beni de üzdü tabii ki. Mindy'nin yani. Tecrübeli adamdı sonuçta. Bizim sümsük Kick-Ass'i de eğitmesini isterdim. Fakat o görev sonunda bizim kıza kaldı -.-

(Show's over motherf*ckers)

2. film hakkında spoiler -gifler dahil-

The Motherf*cker kendi adını ilk söylediği zaman yerlere yatarak gülmüştüm. Olaydaki ironi güzel olmuş. Zaten bu filmin yarısını gülerek geçirdim. Oğlanın babasının ölümü kötü oldu bu arada, ama pek etkilendiğim söylenemez. Çocuk haklı, onun suçuydu. 

Mother Russia filmdeki en kick ass hatun(!)du sanırım. Sinir oldum, sevgili Hit Girl icabına bakınca da (gifteki gibi) çok minnettar kaldım. Ellerine sağlık.




İkinci filmde Kick-Ass'in aptal davranışları biraz daha düzelmişti şükürler olsun ki. İşlerin ciddiyetinin geç de olsa farkına vardı. Aklı başına geldi. O yüzden ikinci filmde ona daha ılımlı bakmayı başardım sanırım.

Film sonunda ise Mindy'nin Dave'i öpmesi hiç hoş olmadı. Ah, hadi ama kızım! Sen çok daha iyilerini hak ediyorsun. İki six-pack yaptı diye değişmedi ki çocuk. Değil mi? Değişti mi? Peki. 


Spoiler Sonu

Sonuç olarak ben 2. filmi daha çok sevdim. İlkini de sevdim. İkisini de sevdim yani :D Favori karakterim Mindy a.k.a Hit Girl -ki bunu zaten söylemiştim. En nefret ettiğim ise Chris D'amico. -Özellikle 2. filmde- Ama onsuz da geçmezdi film, iyi güldürdü.

Kısacası bu film yine iyi ve kötü savaşı gibi. Komedi, aksiyon, dışardan göründüğünden çok daha fazla kan ve ölüm, belki biraz da romantizm içeriyor. 3.sü çıkarsa seve seve izlerim, eleştirilerim çoğunlukta gibi dursa da tam tersine beğendim filmi. Yaşınız tutuyorsa siz de izleyin derim. Ama -ben her ne kadar eğlensem de- saçma bulma ihtimalinizi de göz önünde bulundurun. Düşünce meselesi :P

Puanım: 4,5   IMDB Puanı: 7,8 & 6,8
Süre: 117 & 103 dk   Tür: Aksiyon, Komedi, Suç


Kick Ass #1 Trailer

Kick Ass #2 Trailer

1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...