Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişim #2 -Sürpriz Kitaplar ve D&R Kampanyası

14 Eylül 2013 Cumartesi

Kitap Alışverişim #2 -Sürpriz Kitaplar ve D&R Kampanyası


   Melez Sözleşmeleri'nin 4. kitabı Apollyon'u almak için gittiğim kitapçıda daha baskısının gelmemiş olduğunu öğrendiğimde yaşadığım hayal kırıklığı 3 tanesi bana da sürpriz olan 4 tane kitabı almamla son buldu. Son buldu demeyelim, azaldı sadece. Yeni Başlangıçlar Mevsimi'ni almayı ne zamandır istiyordum, fırsat bulamamıştım. Kitap Hırsızı'nı ise kitapsihirbazı.com da çok sevilenler mi ne hatırlamıyorum bir listede görmüş ve tanıtım yazısını okumuştum ve benlik olduğunu düşünmüştüm. Serseri'yi de Kitap Aşığı , blogunda öyle güzel övdü ki okumadan aşık oldum. Zaten kapağına da bayılıyorum ayrı mesele.
   En sona Tatlı Bela'yı bıraktım, çünkü onu D&R'a gidip özel olarak aldım. Bunun nedeni de -kesinlikle kaçırmayın- şu an D&R'da bir kampanya var ve bazı kitaplar 10 TL'ye düştü. Bunların içinde bol bol şu meşhur siyah-beyaz kapaklı kitaplarımızdan ve Anne Rice'ın vampirli kitaplarından 3 tane gördüm. Bunların dışında birçok kitap var tabii, dr.com.tr adresinden de bakabilirsiniz. Tatlı Bela'yı görünce sitede elim ayağıma dolaştı hemen bir D&R mağazasına koştum :D Size de tavsiye ederim, hoşunuza gidebilecek kitapları her zaman 10 tl'ye bulamazsınız :)


   Kısaca analiz etmek gerekirse bu alışverişimde; iki Martı, bir Yabancı, bir de Pegasus Yayınları'ndan olmak üzere 4 tane kitap almış oldum. Tatlı Bela, Kitap Hırsızı, Serseri ve Yeni Başlangıçlar Mevsimi. Darısı başınıza ;)

4 yorum :

  1. Tatlı Bela ve Yeni Başlangıçlar Mevsimi benimde D&R a uğrayıp almak istediğim kitaplar, zaman bulduğum an almış olacağım umarım :)
    http://sonsuzkitaplik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. tatlı belayı aldığım gün bitirdim kitap muhteşem !! Ayaklı bela Travis'in gözünden anlatılıyormuş.İlk başta çok saçma geldi ama bir erkek ne kadar sevebilir diye arkasını okuyuncaya dek. Travis in hisleride merak edilmeyecek gibi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de Tatlı Bela'ya bayıldım, Ayaklı Bela'yı da çok merak ediyorum :D

      Sil