Nora'nın Kitaplığı : İşaret (Gece Evi #1) Tanıtım & İnceleme

19 Haziran 2013 Çarşamba

İşaret (Gece Evi #1) Tanıtım & İnceleme


   Yeni Bir Hayat, Yeni Bir Aşk...

   On altı yaşındaki Zoey, İz Sürücü tarafından İşaretlendiğinde, eski hayatının geride kaldığını anlamıştı. Şimdi artık, arkadaşlarından ve ailesinden ayrılıp çalışması gereken tek dersin Vampir 101 olacağı Gece Evine yerleşmek zorundaydı.


    Aslında Gece Evi serisine biraz ön yargıyla yaklaştığımı düşünüyorum, çünkü ben kitabı beğendim açıkçası. Konusu biraz sıradan olabilir ama üslubu, kurgusu ve içeriği yönünden hoşuma gitti. Belki de çok banel bulacağımı düşünerek beklentim düşük başladığım içindir. Sürükleyiciydi zaten, ona da bir sözüm yok. Okur üzerinde bıraktığı bir etkisi de var. Tabii ki içerisinde aşk konusu olmadan olmazdı :) Kitap ilk okuduğumda hoşuma gitmişti. Belki biraz basit gelebilir ama okunuyor mu? Evet. Konu ve olayların işleyişi biraz saçma olmuş.. Yani o Nyx hediyesi dantelli dövmeler ya da alnındaki ay falan çocukça geldi. Serinin hmm.. nasıl denir.. "dandik" olduğu gerçeği de var. Tabii ki sizin yorumlarınızı da merak ediyorum bu yüzden okuduktan sonra yorum bırakırsanız sevinirim :) Seri biraz uzun olduğu için sıkılan olabilir, bilemem ama birinci kitap iyiydi yine de, okunabilir.. Fazla mı puan veriyorum diye düşünmeye başladım... İyi bir yorumla girip düşük bir puan vermek istemem. Düşük beklentimi karşılayan bir kitaptı. Puanım: 3,5

Sayfa Sayısı: 336    Baskı Yılı: 2012    Yayınevi: Pegasus
Yazar: P. C. Cast + Kristin Cast


9 yorum :

  1. Çocuk kitaplarının arasına da young-adult kitaplarının arasına da yetişkin kitaplarının arasına giremez bence. Yani belki young-adult ama young-adult kitapları bunun yanında biraz fazla güzel kalıyor bence 3 Puanı anca vermeliydin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklı olabilirsin ama serinin fanlarına hakaret olur gibi hissediyorum. Zaten yarım puancıktan bi' şey olmaz ^-^

      Sil
  2. Bence pek akıcı bir kitap değildi ne bileyim cümle fazlalığı vardı.Yazar bir olayı anlatmakla bitirmiyordu.Alnındakş aydan bahsetmiyorum bile.Zoey işaretlendiğinde pek umursamadı yani normal bir şey gibi davrandı ama sevgilisi nin yanına gittikten sonra her ne olduysa Zoey olayı büyüttü.Tamam insanın vampir olması büyül bir olay ama başta işaretlendiğinde bana çok normal bir anlatım gibi geldi.Açıkcası pek beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zoey nin umursamazligini falan hatrlamiyorum pek akilda kalici bir kitap degildi ama bence de pek cok yonden haklisin..

      Sil
  3. Açıkçası fanı olduğum bir seri hakkında sadece 3 kitabını okuyarak bu şekilde yorum yapmanız hoşuma gitmediği için spoiler vererek seriyi savunmaya çalıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin 3 kitabını okuduğumu nereden çıkardın? Burada sadece ilk kitabın yorumu var. Ayrıca senin istekler dışında kimseye spoiler verme gibi bir hakkın yok. Seriyi savunacaksan "ileride çok şey değişiyor güzelleşiyor seriyi bitirmeden böyle yorum yapmayın" diyebilirsin. Ve ben de seriyi sevenlere karşı hiçbir saygısızlıkta bulunmam. Ama benim seriye devam edip etmeyeceğim benim bileceğim iş ve senin bu kadar ağır derecede bir spoiler verip bu hakkımı sabote etme gibi bir özgürlüğün yok. Bu arada yorumunu siliyorum çünkü burayı serinin ilk kitabını alıp okuyanlar okuyor ve onların da bu uyarısız spoiler içeren yorumunu okuyup mağdur olmalarını istemem.

      Sil
  4. merhaba ben rümeysa (alperen değil hiç sormayın :D)
    bu serinin tamamını okudum 11 kitaptan oluşuyor ve ben 7'dan sonra onun saçmaladığnı düşünmeye başladım. abartılıyor 6'da zoey ölüyor 7'de canlanıyor ama sonrası saçmalamaya başladı. abartıldı hele 11. ve son kitap zoey sonunda tutuklanıyor yaa ne biçim son.. serinin en iyi kitabı 4-5 seriyi sevmeyenleri anlıyorum ama ben seviyorum ilk 6 kitabından birini tekrar bulsam yine okurum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çok uzayan seriler genelde bir yerden sonra bozuyor, bu seride de 7. kitap kırılma noktası olmuş sanırım :)

      Sil
  5. Merhaba..
    Bende şuan bu serinin 7.kitabındayım ve bazı yerlerin saçma olduğunu söylemek zorundayım.
    Fakat eğer benim gibi müthiş bir derecede vampirlere ilginiz varsa bu kitabı kesinlikle okumalısınız derim. İki günde bir kitabını bitirdim bu serinin (Ki ben akıcı olmayan kitapları bu sürede okuyamam). Lise öğrencileri için uygun bir kitap olduğunu düşünmekteyim. Tabii ki yetişkin insanlar okuyabilir bu kitabı ancak pek okuyacaklarını düşünmüyorum. Yukarıda bazı saçmalıklar olduğunu söylemiştim. O saçmalıklardan bahsetmek istiyorum ( Kesinlikle yanlış anlaşılmak gibi bir derdim yok ). Bazı sevgili olayları saçma geliyor fakat heyecan dur durak bilmiyor (Dur durak kelimesini doğru yazdığımdan hala emin değilim bu arada...). Bence merak edenlerin okuması gereken bir kitap. Bu kadar uzun bir serinin acayip derecede saçmalamamasıda büyük başarı bence. Çünkü çoğu yazar ( Bunu hakaret olarak söylediğimi sakın düşünmeyin ) iki-üçkitapta bile saçmalıyor. Neyse fazla uzatmadan sadede geleyim. VAMPİRLERE İLGİNİZ VARSA OKUYUN DERİM. Bu arada bende sizin gibi bir blog açmak istiyorum cidden sizin gibi birini bulduğuma acayip sevinmiş durumdayım. Bir şekilde irtibata geçersek sevinirim.
    -Aleyna

    YanıtlaSil