Nora'nın Kitaplığı : Oniks (Lux #2) Tanıtım & İnceleme

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Oniks (Lux #2) Tanıtım & İnceleme


   Daemon’la aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!)gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada. Eğer Daemon’ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler.Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon’a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?! Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.


  Maskelerin arkasına gizlenen kişilerin gerçek yüzlerine dikkat edin! Savunma Dairesi'yle başları belaya giren çiftimizin maalesef bu sefer kurtulamayacakları kadar büyük.. Kitap aynen 1. kitaptaki gibi ortalarda heyecan kazanmaya başlıyor. Ama iyi bir haberim var Daemon ve Katy'nin arası gittikçe iyiye giderken şirin uzaylı arkadaşımız Dee'yi kötü bir kader bekliyor. "Opal" ile devam eden serimizde ihanet ve acımasızlık öne çıkmaya başlıyor. Heyecan dorukta ve bu maceranın sizi nereye götüreceğini merak ediyorsunuz. Küçük bir uyarı: Kitabı bitirdiğinizde "Nerede benim Opal'im" diye çığlık atabilirsiniz. Ve bazı karakterlere lanet okuyabilirsiniz.


(Spain Cover)
   Spoiler: Mesela Blake'e. Opal'de geri döneceğini tahmin ediyorum ve bu durumdan hiç hoşnut değilim. Biliyorum, her şeyi zorunda kaldığı için yaptığını düşünenler var ama bana kalırsa hiç de öyle değil, bir insanı iradesi dışında bir şeyler yapmaya zorlayamazsınız kendini teslim etmediği sürece her zaman bir çıkış yolu vardır. Ayrıca sanırım Dee ve Katy'nin arkadaşlığı bu kitapta son buluyor, tabii ki sadece tahmin işin aslını bilmiyorum. -Umarım yanılıyorumdur- Ve.. ah Dawson. Gerçekten o ve Bethany'ye olanları çok merak ediyorum. Puan kıracağım hiçbir yeri yoktu, bu harika seriye tekrar 5 puan :)

Puanım: 5   GoodReads Puanı: 4,45
Sayfa Sayısı: 396   Baskı Yılı: 2013   Yayınevi: DEX

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder