Nora'nın Kitaplığı : Fısıltı (Hush Hush #1) Tanıtım & İnceleme

5 Mayıs 2013 Pazar

Fısıltı (Hush Hush #1) Tanıtım & İnceleme

 
    KUTSAL BİR YEMİN
    KOVULMUŞ BİR MELEK
    YASAK BİR AŞK...

   Kovulmuş bir meleğe âşık olmak…
 
  “Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum… biri hariç. Yeni öğrenci… Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu…
 
   Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu.”

hush hush tumblr ile ilgili görsel sonucu

  Başlangıç olarak okuduğum en iyi kitaplar sırasının başlarında geliyor.  Bir kitap tavsiyesi istiyorsanız tavsiye edebileceğim en iyi kitap serisi diyebilirim. Vampirler, kurt adamlar gibi klişeleri ( klişeyi kötü anlamda kullanmıyorum, zaten ben tam bir fantastik okuyucuyum.) atlayıp, melekler ve nefillerin dünyamızdaki yerini anlatan duygusal bir kitap. Basroldeki şirin kızımız Nora'nın Patch adındaki kovulmuş melekle arasında geçen aşkı Marcie isimli düşmanı sayılan arkadaşı, Vee isimli en yakın arkadaşı ile renklendirilen çok sürükleyici bir kitap. Okumam sadece birkaç saatimi almıştı ve çok etkisinde kalmıştım 5 üzerinden 10 puan verebilsem verirdim, kırabileceğim hiçbir yanı yok :) İş spoilera gelince belki cok azıcık anlatabilirim ama kitabı okumadan spoiler okumanızı tavsiye etmem bütün eğlencesi kaçar.. #Spoiler: Yani aslında anlamadığım bazı kısımlar olduğunu inkar edemem. Patch "fikrimi değiştirdin" deyip duruyordu ama sonra kızı o motel odasına öldürmek için götürdüğünü itiraf etti. Hani fikrini değiştirmişti ya? Sonra bi de orada ona aşık olduğunu da söyledi ama onu oraya öldürmek için getirmişti yani kız öğrenince mi aşık olduğunu farkedip sana zarar vermem dedi.? Her neyse ya bir de Elliot'a acısam mı nefret mi etsem bilemedim.. 

Yani kısaca çok güzeldi bu kitap. Bu türü sevenlere gönül rahatlığıyla önerebilirim. Gerçi her okuyan sevmiyor bu kadar. O yüzden sanırım buradaki tavsiyem biraz güvenilmez olabilir :D
 
Puanım: 5    GoodReads Puanı: 4
Sayfa Sayısı: 416   Yazar: Becca Fitzpatrick    Yayınevi: Pegasus

Bu fanmade trailerı beğendim ! :)

50 yorum :

  1. O kadar güzeldi ki ne yazacağımı bilemedim. Ama duyguları paylaşmak güzel bence :) Ama yani bazı yerler çok hızlı gelişti ve evet Elliot'a Nora'ya yaptıkları yüzünden çok kızgındım sonra cansız yatıyo ve elini uzatıyo falan dedi orada dedim ki bi zombiler eksikti dostum ! sonra bunun bir anlık saçmalık olduğunu farkettim. Ama Elliot'un yaralanmasına ve Chauncey'in -Jules'in- Elliot'u kullanmasına da üzülmedim değil.Bu kitapta Marcie'nin yaralanmasına üzülmüştüm ki Çığlığa başladığım anda bu hissim yok olup gitti. :D Patch'e milyonlarca hatta zilyonlarca kez aşık oldum <3 Kjirsten'i de Elliot'un öldürdüğünü ama Jules'in yaptırdığını öğrenmiş olduk. Kısacası aşırı güzel almak istiyorsan 2 saniye beklemeden koş çabuk kitapçıya Fısıltı ve serisini almaya ! <3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangimiz Patch'e bayılmıyoruz ki ! Katılıyorum, Nazlı :D

      Sil
    2. Eminim erkekler de Nora ve Vee'ye bayılıyorlardır. -Tabiii okuyorlarsa. -_- - :(

      Sil
    3. Şimdiye kadar hiç erkek bir Husher'la tanısmadım, bulsam evlenirim heralde :D

      Sil
    4. Bulursanız bana da gönderin direk nikah dairesine götürüp nikah kıyacağım hdjdhdj

      Sil
    5. Not edilmiştir ;)

      Sil
    6. ilk erkek husher olma gururunu taşıyorum sanırım. hayatımı değiştirdi. gerçi kitabı 4. bitirişim olduğunu varsayarsak biraz ironik

      Sil
    7. Şaşırtıcı bir şekilde son dönemlerde erkek husher sayısında artışlar görüyorum :))

      Sil
  2. patch patch pacth hay maşallah dedirten bir karakter

    YanıtlaSil
  3. en sevdiğim kitaplardan biri benim de ^.^

    YanıtlaSil
  4. Biri jules un neden ve nasıl öldüğünü anlatabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam hatırlamıyorum ama sanırım Nora'yı yakalamak için uzandığında onunla düşmüştü :/

      Sil
    2. okulun spor salonunda jules'ten kaçarken kirişlere tırmanmıştı nora o sırada jules nora'ya yaklaştığında Patch nora'nın zihnine ordan atlamalısın diye fısıldadı ve nora tabiki de atladı sonra jules öldü çünkü orda kirişlerin üzerinde dururlarken aralarında konuştular ve nefilim olduklarını falan öğrendiler bu yüzdende çok eskiye dayanan bi kan bağları olduklarını jules ona anlattı ve nora atladı patch ona söylediği için atladı ve o sırada noranın koluna bişey oldu tam net hatırlamıyorum o sırada jules düştü ve aralarında kan bağı oldukları için öldü norada baygın kaldı uzun süre ama tam hatırlamıyoryum okuyalı uzun zaman oldu ilk kitabı.

      Sil
  5. seri üç kitaptan oluşuyor değil mi fısıltı çığlık ve sessizlik..

    YanıtlaSil
  6. bu kitap varya bu kitap ah ah filmide çekilecek ama kimse hayalimizdeki patch kadar yakışıklı olamaz -_-

    YanıtlaSil
  7. süpersonik bir kitap, büyüleyici. herkese tavsiye ederim.patch' e bayıldım kitabı elimden bırakmadan okudum, hala etkisindeyim.

    YanıtlaSil
  8. Ya ben boyle kitap okumadim final kitabini yeni bitirdim ve scott ı hatirladikca Agliyorum patch hakkındaki dusuncelerimi söylemeye ne hacet zaten..ama scott ı final kitabında su zamana kadar hic sevmedigim kadar çok sevdim.psikolojimi altüst eden tek kitap serisi 1hafta olacak seriyi bitireli hala kendime gelemedim.hatirladikca agliyorum olayları.asla atlatamayacagim tek seri..kesinlikle çok iyi is cikarmis becca fitzpatrick

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bitirdiğimde ben de aynı duygulara kapılmıştım. 1 sene falan oldu, ama ben hala etkisindeyim. :)

      Sil
    2. Dreamer nora..bir şey söyleyeyim mi ben seni çok sevdim cidden harikasın...

      Sil
    3. Vaov, ne diyebilirim ki, çok teşekkür ederim :D

      Sil
  9. Arkadaşlar ben bu kitaba D&R de rastladım. Konusunu çoksevdim. Ne diyorsunuz okuyayım mı???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar ne der bilmem ama ben oku derim ;)

      Sil
    2. Bnce durduğun kabahat ! Ne duruyorsun hemen başlaa !

      Sil
  10. Hush Hush serisi gerçekten büyüleyici bir kitap. Olaylar okuyucu sürüklüyor. Her bir kitabını bir iki günde bitirdim. Hatta finali sabah başladım akşama bitirdim. O kadar sürükleyici yani. 1. Kitabı olan "Fısıltı" yı okuduğumda, "işte bu benim favorim olur." demiştim. Öyle olduda. Kalan diğer 3 kitabı da nasıl bir heyecanla okudum anlatamam. Karakterler okuyucu da unutulmaz bir etki yaratıyor. Şimdi bu yorumu okuyan kişi: Hemen git ve Hush Hush serisine bir an önce başla! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler :)

      Sil
  11. Ben bu serinin sadece fısıltı kitabını okudum o bile beni etkilemeyi başardı serinin kalan kitabını da büyük bir hızla araştırıyorum . bu yazar gerçekten kitap yazmayı biliyor bu kitabı yazdığı için ona sonsuz minnetlerimi sunuyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çığlık-Sessizlik-Final diye devam ediyor seri, arası çok açılmadan okumalısın bence ^^

      Sil
  12. Bu kitap iddiayla söylüyorum dünyanın en güzel kitaplarından.Okurken kitaba kendimi o kadar kaptırmışım ki vaktin geceyarısını geçtiğini fark etmemişim bile.Patch ve Nora gerçekten birbirlerine sırılsıklam aşıklar.İkisi de birbirleri için her şeyden vazgeçebilirler.Patch'in o muzip gülüşünü sanırım Nora kadar olmasa da ben de çok seviyorum.Bu iki aşığı düşündükçe gerçekten salak gibi sırıtıyorum ve midemde kelebekler uçuşuyor.Bu kitabın sinema filminin çıkmasını sabırsızlıkla ama sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film kısmı dışında yorumuna katılıyorum :D Filmin çıkmasını hiç istemiyorum çünkü kimsenin kafamdaki Patch karakterini canlandırabileceğini sanmıyorum.

      Sil
  13. jules norayı patch acı çeksin diye oldurmek istiyordu zaten catıdaykende patch bayıldığı için kimsenin onu kurtaramayacağını anladı zaten patch de insan bedenine sahip olmak için norayı kurban etmek istiyordu ama daha sonra fikri değişti norada bunu biliyordu öleceksem bari patch bir insan bedenine sahip olsun mantığıyla kendini feda etti feda ettiği içinde baş melekler ölümle oynadı zaten hank bu yüzden ölmedi normalde hank ölücekti ama baş meleklerle anlaştı gibi bişey bu yüzden chaunchey nora patch için kendini feda edince oldu

    YanıtlaSil
  14. kitap okumayı bana sevdiren seri tek kelimeyle muhtesem :D <3 patchten hiç bahsetmiyorum bile <3 <3 :D :D

    YanıtlaSil
  15. Harika bi kitap herkese tavsiye ediyorum. Patch olağanüstü bi karakter ona hayranim insallah yakın zamanda filmi çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben filmi çıksın istemiyorum çünkü kesinlikle Patch yerine saçma sapan bir tip koyacaklar :D

      Sil
    2. ben seriyi yaklaşık 2 sene önce okudum hala etkisindeyim .kitbım bitince yd a yarın kitap alıcam boşsam o kitabı raftan alırım ve okumaya başlarım biri biter birini alırım ve aldığımda elime içim bir garip olur tüylerim diken diken olur ürperirim .oseri kadar hiç bir kitaptan etkilenmedim ben yani okulda hergün ben patchi istiyomm der dururdum arkadaşlarımı bezdirdim bir arkadaşıma seriyi okuttum o da bayıldı patch kelimesini duyunca bir hayala dalıyorum içimde kelebekler uçuyor .hush hush serisini okurken şöyeydim merak ediyorum olaylar gelişiyor safaları çevirdikçe çeviriyorum elimden düşmüyor bir yanan serinin bitmesini istemiyorum bir yandan hızlı hızlı okuyorum bir kitabı bitiyor başka birini alıyorum bir de ben sessizliğin giriş bölümde b çok etkilenmiştim patch nora için nefillere kanatlarını veriyor o kitata ağladım,güldüm ,şaşırdım ,korktum onların aşkına bir şey olucak diye aşık oldumhala ile ben patchi istiyom derim yuhh halamı derler bana ama napayım neyse seri bitince araştırmacı ruhum ortaya çıktı işte filmdir ,patch,yazrıdır,falan işte ve haada araştırıyorum bugün yine baktım film ve beccanın yeni kitap çıkarttımı diey baktım bulamadım .
      evet bir de bir ara theo james olucaktı patch tamam severim o adamı ama sarışın kumral gibi bir saç rengi var.ama sonra film iptal edildi haberi çıktı bir daha haber bulamadım o olmaz anca oplursa steven strait olur o adamı bu seriyle keşfettim şrkılarını dinliyorum hergün, filmlerini izliyorum falan neyse anca o olur.çok konuştum siyah buzda güzeldi ama beklediğim gibi çıkmadı o da güzeldi hush hush serisini ve siyah buzu tavsiye derim.
      SENİ SEVİYORUM PATCH...

      Sil
    3. İşte karşınızda gerçek bir Hush Hush fanı ^.^

      Sil
  16. Merhaba Nora...bloğunu keşfettiğim ve kitap konusunda zevklerimizin bu kadar benzediğini fark ettiğim gün yaşadığım şoku çok iyi hatırlıyorum.Hush Hush konusundaki çılgınlığım çok açık sanırım:) Geçtiğimiz yaz okumuştum ve gerçekten hala etkisinden çıkamadım...Tabi ki Patch yüzünden...İNANILMAZ BİR KARAKTER GERÇEKTEN...Şimdi aradan bir yıl geçmiş ve ben hala Hush Hush gibi bir kitap serisi bulmak için deliriyorum...Geçen yaz gerçekten çok mutluydum BEN BÖYLE BİR KİTAP OLABİLECEĞİNE İNANMIYORUM LÜTFEN BİTMESİİİİN diyerek hızlı hızlı okudum:)) Şimdi gerçekten yazımı tamamlayacak böyle büyüleyici bir seriye ihtiyaç duyduğumu fark ediyorum.Keşke bütün seriyi beynimden silip tekrar okuyabilsem,hiçbişey bilmeden...Kitap okuma aşkımı kat kat arttıran bir seriydi ve Becca gibi muhteşem bir yazarı tanımamı sağladı...Sen benden çok daha fazla kitap okuyan birisin ve hush hush'lı duygularımı anlayacağını tahmin ediyorum:)) O yüzden senden Hush Hush gibi büyüleyici ve bana bu eksiklik hissini yenmekte faydalı olabilecek bir kitap serisi tavsiyesi almak isterim...:)) Bloğun gerçekten çok şirin ve faydalı (özellikle birçok kitap hakkında aynı fikirde olduğumuzdan dolayı).Senin yorumlarına güvenebileceğimi biliyorum:) Bu konuda yardım edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bütün övgülerin için çok teşekkür ederim =)) Ne hissettiğini kesinlikle anlıyorum fakat benim şimdiye kadar okuyup da Fısıltı kadar etkilendiğim bir kitap oldu mu pek hatırlamıyorum. Hatırlamadığıma göre yoktur :) Fakat beğendiğim başka seriler de var: Duman ve Kemiğin Kızı, Meleğin Düşüşü, Melez Sözleşmeleri ve benzeri serileri de deneyebilirsin :) Geç cevap yazdığım için de ayrıca üzgünüm fakat bilgisayarım bozuk :(

      Sil
    2. Nora. Lise ikideyim. Sence hush Hush serisini mi Meleklerin kanını mı okumalıyım? Meleklerin kanı dikkatimi daha çok çekiyor, ve hush Hush'a bayılan olduğu gibi daha sonra çok da harika olmadığını anladıklarını söyleyen de ve ön yargım oluştu. Fikrini alabilir miyim? Lütfen bloga geri dön :(

      Sil
    3. Kesinlikle Hush Hush serisini okumalısın bana kalırsa. Hatta mümkünse tüm seriyi bir anda oku. Meleklerin Kanı gençlerden çok yeni-yetişkin tarzı bir kitap. Yine zevk alırsın orası kesin fakat 1-2 yıl sonra okursan çok daha fazla beğenirsin diye düşünüyorum. Başrolü 25 yaşında falandı sanırım mesela. Hush Hush'ta ise başrol 17 yaşında, yani senin için okuması daha zevkli olur diye düşünüyorum. Ayrıca ben Fısıltı'yı daha çok beğenmiştim o yüzden ısrar ediyorum :D Bloga geri döneceğim fakat malum, sınavlarım var :'( Yani Haziran-Temmuz'a kadar buraları biraz boş bırakmak zorundayım sanırım.. :(

      Sil
  17. bu kitaba aşık oldum ama kitabın filmi bulamıyorum filminin adını bilen var mı? PATCH SENİ SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri daha gönlünü seriye kaptırmış görüyorum ki... Aramıza hoş geldin Aleyna! :D Maalesef bu güzel serinin filmi çıkmadı henüz maalesef. Ama yıllar önce Becca şöyle bir röportajda filmin çıkacağını duyurmuştu https://crazydreamernora.blogspot.com/2013/08/fslt-filmi-hakknda-bilgi.html Ve filmin imdb sayfasında da başroller belli olmuş görünüyor :) https://www.imdb.com/title/tt8715084/?ref_=nv_sr_5

      Sil
  18. Kaç Yaş Arası için uygun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bence 13 yaş üstü herkes için uygun. En ideali 15-16 yaş olabilir :)

      Sil