Nora'nın Kitaplığı : Final (Hush Hush #4) - Kitap Yorumu

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Final (Hush Hush #4) - Kitap Yorumu


   Nora ve Patch tüm sorunların geride kaldığını düşünmektedir ve genç kız, kovulmuş meleğe karşı hissettiği sevgiden her zamankinden daha emindir. Kovulmuş melek olsun ya da olmasın hayatının aşkı odur. Kökenleri ve kaderleri, birbirlerine düşman olmalarını gerektirse de Nora, Patch'e sırtını dönmeyecektir fakat ikisi de son bir tehlikeyle yüzleşmek için güçlerini toplamalıdır. Hank ölmüştür ve istemeden de olsa Nefilim ırkının lideri olan Nora onun başlattığı işi bitirmek zorundadır. Bu da kovulmuş melekleri, yani Patch'i yok etmesi gerekeceği anlamına gelmektedir. Böyle bir şeyin olmasına asla izin vermeyeceğinden, Patch ile birlikte bir plan yapar. Amaçları savaşı daha başlamadan bitirmektir.


  Fakat bazen en iyi hesaplanan planlar bile ters gidebilmektedir. Nora yeni görevine alışmaya çalışırken hiç beklemediği bir şekilde, bağımlılık yapıcı bir güce kapılmaktan kendini alıkoyamaz.
  Savaş hatları çizilirken Nora ve Patch hangi tarafta yer alacaktır? Aralarındaki farklılıklarla yüzleşirken bunları ya görmezden gelecek ya da uğruna savaştıkları sevginin yok olmasına sebep olacaklardır. Nihayetinde aşkın bile üstesinden gelemeyeceği engeller yok mudur?

Fısıltı serisinin 4. kitabı: Final. Bu son kitap hepimizi ağlatır bence.   #Spoiler#  Gerçekten duygusaldı özellikle Patch'in cehenneme gittiği ve Scott'ın öldüğü bölümler. Tabii Vee'nin de Nefil olduğunu öğrendik ayrıca Scott ile birlikte olan Vee'nin de geleceği karışık bir hale geldi. Tabii ki kitabın sonu birçok yönden iyi bitti denebilir ama Marcie Millar'ın ölümüne iyi ya da kötü yorumları yapmıyorum. Becca bu kitabı gerçekten aşırı duygulu tasarlamış kitap bittiğinde 1 saat ağladığımı hatırlıyorum. Klasik bir Hush Hush serisi kitabı olarak bu da çok sürükleyici ve etkileyiciydi. Serinin bitmesi beni çok üzdü hala tekrar tekrar okuyasım var. Yine 5 veriyorum okunması gereken bir seri.. :)


Puanım: 5    GoodReads Puanı: 4,23
Sayfa Sayısı: 416        Baskı Yılı: 2012        Yayınevi: Pegasus

21 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Katılıyorum çok güzel bi seri sonu gregor gibi soru bırakmıyor

      Sil
  2. aynı durum bende de var hele Patch'i hic unutmadım siyah gördüğümde ilk aklıma gelen patch

    YanıtlaSil
  3. :( keşke hiç bitmesin dediğim serilerden biri. Annemi ikna edebilirsem D&Rye kamp kurmaya gidiyorum kendime şöyle 999999999999999999999999999 kitabı olan bir seri bulmaya çalışacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anita Blake serisinin bayagi bir kitabi var mesela veya o tarz seviyorsan taht oyunlarinin :D Bircok seri var öyle uzun uzun ama sıkılırsan ben karışmam :D

      Sil
  4. Tam olarak geçtiği şehir neresi acaba bu serinin ?

    YanıtlaSil
  5. Dreamer nora saçma olacak ama kullanici adini bu seriden esinlenip mi aldin?

    YanıtlaSil
  6. bu kadar çok bağımlılık yapan serilerin bitmesinden kimse hoşlanmı yordur sanırım keşke bitmeseydi

    YanıtlaSil
  7. bu yazarın yeni bir serisi çıktımı yada çıktıysa fısıltı gibi tutulurmu ne dersin nora ?
    ayrıca bende adımın nora olmasını isterdim hem hush hush tan hemde çok tatı bir isim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Black Ice adlı bir kitabı çıkacak. Yazara güveniyorum ve gerçekten beğeneceğimi umuyorum ama Fısıltı kadar tutar veya tutmaz gibi bir tahmin yürütebileceğimi sanmıyorum :)

      Sil
  8. kitap kötü sonla mı bitiyor ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. #SPOILER - Hmm, bir düşünelim. Mantıken mutlu sonla bitiyor, fakat bazı kötü olaylar da oluyor :)

      Sil
  9. Bnce serinin en güzel kitabıydı ^^

    YanıtlaSil
  10. (spoiler) Patch'in hissetmeye başlaması ve şu son paragrafı 100 kere okumuşumdur. Fısıltı'nın ve Final'in sonları harika!

    YanıtlaSil