Nora'nın Kitaplığı : Anlaşma (Off-Campus #1) - Kitap Yorumu

18 Mayıs 2021 Salı

Anlaşma (Off-Campus #1) - Kitap Yorumu

"Okulun kötü çocuğuyla anlaşmak üzereydi ve işler fena halde karışacaktı..."

Hannah Wells onu baştan çıkaracak birini sonunda bulmuştu. Hayatındaki diğer her şey konusunda son derece kendisine güvenmesine rağmen, konu seks ve arzulara geldiğinde boş çuvaldan farkı yoktu. Hoşlandığı adamın dikkatini çekmek için sinir bozucu, çocuksu ve kendini beğenmiş hokey takımı kaptanına özel ders verip onunla çıkıyormuş gibi davranmak zorunda kalsa da, bunu yapmaya kararlıydı.

Garrett Graham'ın tek istediği mezun olduktan sonra profesyonel hokey oyuncusu olmaktı, ancak düşen ortalaması, uğruna çalıştığı her şeyi tehdit ediyordu. Eğer alaycı bir esmer güzelinin başka bir adamı kıskandırmasına yardım etmek takımdaki pozisyonunu garanti altına alacaksa buna katlanırdı. Fakat beklenmedik bir öpücük her ikisini de daha önce yaşamadıkları bir arzu yolculuğuna sürüklediğinde, Garrett numara yapmanın hiçbir işe yaramayacağını anlamıştı. Şimdi sadece Hannah'yı aradığı adamın kendisine çok benzediğine ikna etmeliydi.
Herkese merhaba! Size görünce benim de en başta yaptığım gibi yüzünüzü buruşturacağınız bir serinin ilk kitabıyla geldim: Anlaşma. Şu kapağı görünce 'meh okunmaz' diye düşünüyor olabilirsiniz. Ben de yıllardır suratına bile bakmıyordum sağda solda görsem de. Ama son zamanlarda sürekli Off-Campus paylaşımlarına denk gelmem ve Mihri'nin de ısrarlarıyla ben de seriye bir şans vermeye karar verdim. İyi ki o şansı vermişim. 

(Hannah ve Garrett birbirlerinden hoşlanmıyormuş gibi yaparken)

Kapakları çok rezil olmasına rağmen kitabın için çok çok eğlenceli ve bir o kadar da tatlıydı. Özellikle okuma tıkanıklığına falan girdiyseniz, elinizin ilk gideceği çerezlik kitaplardan olabilir bu seri. Elle Kennedy gerçekten okurlarını nasıl eğlendireceğini iyi biliyor. Elimden bırakamayıp bir çırpıda bitirmemin yanı sıra daha hop bitti bir yorum girseydim demeden kendimi ikinci kitaba başlamışken buldum, sonra da 3... Açıkçası bu yüzden bir aydır bu serinin yorumlarını bir türlü giremedim, o kadar arka arkaya okudum ki hepsi benim için bir haline geldi resmen. O yüzden o ilk baştaki duygularımı ve detaylara olan yorumlarımı kaybettim ama yine de bu kadar sevdiğim bir seriyi paylaşmamak haksızlık olurdu. 

Ayrıca şu diğer kapak serisine ve renklerin güzelliğine bakar mısınız? Yabancı yayınları bu kapakları kullanırken ne düşünüyordu gerçekten merak ediyorum...

Anlaşma'ya dair tek eleştirim sona doğru eee yeter be uzattınız ama hislerinizi kabul edip kavuşun artık hemen diye isyan etmiş olmamdı. Ama bunun için puan kırmadım çünkü bitince de 'keşke biraz daha uzun olsaydı' demeden edemedim. Bu arada serideki her bir kitap başka bir karakterin aşk hayatını konu alıyor ve çoğu kişi gibi benim de favorim Anlaşma oldu. Ama diğerlerinden de çok sevdiklerim var ve sırayla hepsini okuyun bence 😍 Zaten Off-Campus adı da -tahminimce- serinin kampüsün dışında (Amerika'da kampüsteki yurtlar/lojmanlar yerine kampüs dışında yaşamaya off-campus housing deniyor) bir evde yaşayan 4 buz hokeyci erkeğin aşk hayatlarının konu alınmasından geliyor. Bence Anlaşma serinin en romantizm ağırlıklı kitabıydı, diğerleri biraz daha cinsellik bazlı ilişkilerdi sanki -eleştiri değil, gözlem- ve söylemeden de geçemeyeceğim, seri bir yeni-yetişkin serisine göre bile üst düzeyde yetişkin içeriğe sahip, okuyup/okumamayı ona göre seçmenizi tavsiye ederim. 


Bu kitapta Garrett Graham (bu arada gerçekten de Garrett Graham diye bir Amerikan futbol oyuncusu olması tesadüf mü bir esin kaynağı mı acaba 😄) gerçekten bir doğa harikasıydı. Hem takımına ve profesyonelliğine verdiği değer hem de Hannah'ya bu derece itinayla yaklaşması gerçekten çok tatlıydı. Hannah'ya çok bayılmasam da Garrett hatrına bu kitabın birkaç kez daha okunabilitesi var kesinlikle. Çerezlik bir yeni yetişkin-romantik kitabı okuyasınız gelirse, Off-Campus rahatlıkla ilk tercihiniz olabilir bence 💃💙

Off-Campus Serisi Yorumlarım:
2. Hata
3. Hesaplaşma
4. Hedef
Yazar: Elle Kennedy     Çevirmen: Hanife Albayrak      Yayınevi: Yabancı

 Sayfa Sayısı: 448      GoodReads Puanı: 4.28

2 yorum :

  1. Yorum olarak yazacağım şeyleri sen ilk cümlelerinde belirtmişsin. Gerçekten kapaklar çok itici. Bunun satışı artıracağını mı düşünüyorlar acaba? Bence tam tersi etki yaratıyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Yurtdışında da sevilmiyor ama hâlâ kullanmakta ısrar ediyorlar. Hoş değil :(

      Sil