Nora'nın Kitaplığı : Başmeleğin Gözdesi (Lonca Avcısı #3) - Kitap Yorumu

24 Ağustos 2019 Cumartesi

Başmeleğin Gözdesi (Lonca Avcısı #3) - Kitap Yorumu


Nalini Singh, meleklerin hüküm sürdüğü, vampirlerin onların sadık hizmetkârları olduğu ve en büyük bedeli masumların ödediği nefes kesici dünyaya geri dönüyor.

Vampir avcısı Elena Deveraux ve sevgilisi, ölümcül Başmelek Raphael New York'a geri döndüklerinde yeni bir tehlikeyle karşı karşıya kalmışlardı... Bir okula saldıran vampirin geride bıraktığı manzara tamamen dehşet vericiydi; ve bu daha bir başlangıçtı. Kana susamış vampirlerin sayısı bir bir artarken şehrin sokakları kana bulanmıştı. Daha da kötüsü Raphael'in kendisi de yavaş yavaş kontrolünü kaybetmeye başlamıştı; gökyüzünü açıklanamayan kara bulutlar kaplamış, yeryüzü sarılmıştı. 

Kehânet ürkütücü bir şekilde gerçekleşiyordu: Hain ve kadim bir ölümsüz diriliyordu. Vahşi rüzgârlar onun adını fısıldıyordu: Caliane. O, oğlu Raphael için geri dönmüştü. Bunun için yolunun üzerinde ne varsa yok etmeye hazırdı, ve yolunun üzerinde tek birisi vardı: Elena, oğlunun yok edilmesi gereken gözdesi...

Diğer Lonca Avcısı Serisi yorumlarım:


Meleklerle dolu bir kitapla herkese yeniden merhaba! İlk kitabına aşık olduğum Lonca Avcısı serisi tam gaz devam ediyor. Gerçi bugün aşkla dolu bir yorum sunamayacağım sanırım size... 
Başmeleğin Gözdesi Lonca Avcısı serisinin 3. Kitabı ve ben maalesef 2. Kitap için ne düşündüysem aynılarını bunun için de düşündüm. Belki daha bile az beğendim -ki bu serinin bir kitabını beğenmemek benim için çok üzücü çünkü ilk kitaba resmen aşık olmuştum ve beklentilerim çok yüksekti. Ama ne beklenmedik ne de tatmin edici bir şey vardı benim için bu kitapta. Gerçi Elena'nın geçmişte yaşadığı bizim için bir gizem olarak kalan travmatik olayı bu kitapta açığa çıktı fakat onca gereksiz şeyle kafam doldu ki bunu öğrenmenin tatminini bile yaşayamamışım.

Yine kitabın seriye tek katkısı son bölümleriydi. İlk 300 sayfa gereksiz uzatmalarla doluydu. Bu seri çok güzel başlamışken gittikçe daha kötü olmaya başlıyor. Cidden ne okudum ben bu kitapta bilmiyorum, sanırım kitabın özeti baş karakterlerin cinsel hayatını anlatıyor olmasıydı ve fantastik kitaplarda romantizme bayılmama rağmen bu kitapta çok sıkıldım bu olaydan. Gerçekten şu 2 ve 3. Kitabın kayda değer kısımlarını toplasak en fazla 200 sayfa eder. Yazar sanki seriyi uzatmak için her kitabın sonuna bir olay koymuş, kitabın öncesinde de 300 sayfa boş boş bizi hazırlıyor olaya. Neyse ki 4. Kitabı önceden almıştım, elimde olmasa hayatta devam etmezdim seriye. Çevirideki hatalar da çok rahatsız ediciydi. İlk kitaba nasıl da aşık olmuştum, bir de şu an yaptığım yoruma bakın... *Hayal Kırıklığı*

Normalde kitapları okumadan önce arka kapağını okuyanlardan değilimdir fakat boşlukta kaldığım bir an sonraki düşmanın kim olacağını merak edip Başmeleğin Kılıcı, yani bir sonraki kitabın konusunu okumuş bulundum ve bir de ne göreyim! Kitap Dmitri hakkındaymış 😱 Sonraki kitap da Jason 🤭 Bu seride böyle bir olay olduğunu bilmiyordum fakat *spoiler* Elena ve Raphael için işler zaten iyi giderken onları okumaya biraz ara vermek iyi olacak benim için sanırım. Çünkü üzülerek söylüyorum ama bu kitapta Elena-Raphael sahnelerinin çoğu bana birbirinin tekrarı gibi geldi ve baygınlık geçirmeme az kalmıştı. Fakat duydum ki Elena ve Raphael in gözünden okuyacağımız bir sonraki kitap bomba gibiymiş. Bu beni çok heyecanlandırıyor, umarım hayal kırıklığına uğramam 🥰 
Lonca Avcısı serisi hakkında siz neler düşünüyorsunuz? 🦋 Yorumlarınızı eksik etmeyin, hoşça kalın!


Yazar: Nalini Singh     Çeviri: Bige Turan Zourbakis   Yayınevi: Yabancı    Sayfa Sayısı: 384
Liste Fiyatı: 37 TL    GoodReads Puanı: 4,25

6 yorum :

  1. Seneler önce serinin ilk kitabını okumuştum. O zaman henüz Yabancı Yayınları seriyi yayınlamaya başlamamıştı. Artemis serinin ilk kitabını yayınlamıştı sadece.Hatırladığım kadarıyla güzeldi ve çok heyecanlı bir finali vardı. Spoiler yememek için yorumu okumadan yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitabı gerçekten çok güzeldi ve favorilerim arasına girmişti. Fakat serinin devamında aynı tadı bulamadım...

      Sil
  2. Üstteki yorumu yazarken sanki bir dejavu yaşıyormuşum gibi hissettim. Sonra bu baktım serinin ikinci kitabı hakkındaki yayınına da benzer bir yorum yazmışım aylar önce 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım da gerçekten de öyle olmuş :D Ne tatlı bir tesadüf :)

      Sil
  3. Bu seriyi çok merak ediyorum ama devamı gelmediği için başlamak da istemiyorum. Arada kaldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı da geliyor yavaş yavaş :) Zaten bana kalırsa öyle çok da arka arkaya okunacak kitaplar değiller (belki ilk ikisi hariç) O yüzden tek çekinceniz buysa başlayın derim ben :)

      Sil