Nora'nın Kitaplığı : Annemin Gelini Olur Musun? (AGOM #1) - Kitap Yorumu

20 Ağustos 2019 Salı

Annemin Gelini Olur Musun? (AGOM #1) - Kitap Yorumu


"Annem bir gelini olsun istiyor. Ancak ben evlenmek istemiyorum, gençliğimi tek bir kadınla geçiremem. Anlarsın ya, her gece farklı bir çıtırın tadına bakmak varken tek kadına bağlı kalmak çok sık-" Aksen, "Kısa kes!" diye bir kez daha emretti.

"Peki... Seninle bir oyun oynayalım. Annemi gelin hayalinden vazgeçirecek tüm özelliklere sahipsin. Düşünüyorum da annemin gelini olur musun?" 

Yekta'nın şu hayattan istediği tek bir şey var: Her gece farklı bir kızla hayatın tadını çıkarmak! Yekta'nın annesi Elçin'in fani hayattan istediği yegâne şey ise oğluna hanım hanımcık, istediği gibi bir gelin bulabilmek! 

Hanım hanımcık gelin peşine düşen Elçin Hanım, çapkınlığın doruklarında dolaşan Yekta ve anneyi yıldırma operasyonunun kilit ismi Aksen arasında neler yaşanacak? Sizce Aksen, Elçin Hanım'ın gelini olur mu, ne dersiniz?


Herkese merhaba! Yapacağım en kısa yorumlardan biriyle karşı karşıyayız. Annemin Gelini Olur Musun, Wattpad'de eğlenerek okuduğum, türünün en sevdiğim hikayesiydi. Gelgelelim kitap olarak basılmasına... Bir Wattpad hikayesinin edebi veya anlatım yönünden hiçbir kaliteye ihtiyacı yoktur, tamamen içten nasıl geliyorsa öyle yazılabilir. Fakat bir kitabın belli bir kalitesi olmalıdır ve ben bu yüzden Wattpad'deki birçok hikayenin kitap olarak çıkmasına karşıydım. Yazarlar tabii ki hikayesi nasıl olursa olsun onu bastırmak, hatta fırsatını bulmuşken seriye dönüştürmek isteyecek. Burada iş yayınevlerine düşüyor, karşılarındaki hikayeyi ölçüp biçip kitap olmak için yeterli olup olmadığına bakmaları gerekiyor. Eh, ama bizim muhteşem yayınevlerimiz ne yapıyor, yazarın kaç takipçisi olduğuna bakıyor, çoksa da hikayeyi adam gibi düzenleme ihtiyacı bile olmadan olduğu gibi basıveriyorlar.

Wattpad'de bayıla bayıla okuduğum şu hikaye de kitap olarak okuyunca beni bayılttı, kendimden geçirdi gerçekten. Anlamsız yere 600 sayfa okumuş olmanın hüsranı içerisinde kalakaldım. Bir de 40tl gibi bir fiyat biçilmiş, inanamadım. Ben 5tl verdim ona bile içim yandı, bilirsiniz çok sevdiğim Wattpad'den çıkma kitaplar var ama AGOM onlardan biri asla olamadı. Yerinde çok güzelmiş, keşke Wattpad'de okurken çok eğlendiğim bir hikaye olarak kalsaymış. Güzel anılarıma yazık oldu, artık kitabın adını her duyduğumda bir titreme gelecek üzerime.

Son olarak söylemek istiyorum ki bu 656 sayfalık kitap son bölümü gelene kadar aslında bitmişti. Mutlu ve şirin bir sonu vardı ve neredeyse daha yüksek puan verecektim. Son bölümde yazar hemen bir olay yazıverdi ve kitabı taaa başına döndürdü. Neden? Çünkü ikinci kitap çıkarması lazım. En düşülmeyecek yazar hatası bence... Daha da bir şey demiyorum. Mümkünse daha neşeli bir yorumda görüşmek üzere, hoşça kalın! :D


Yazar: Özlem Türk   Yayınevi: Müptelâ   Sayfa Sayısı: 656
Liste Fiyatı: 41TL    GoodReads Puanı: 2.92


2 yorum :

  1. wattydeyken ara vererek okuyunca zevkli oluyor ama itap olunca bir kerede yüklenince işin tadı kaçıyor aynı durumu bende Dilek Taygun - Kalbime Fısılda kitabında yaşamıştım kadın karakterden illallah etmiştim resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni anlayan birilerinin olduğunu görmek pahabiçilemez gerçekten... :)

      Sil