Nora'nın Kitaplığı : Kendi Kitabını Yarat || Etkinlik

30 Ocak 2015 Cuma

Kendi Kitabını Yarat || Etkinlik

İlgili resim

Merhaba arkadaşlar! Yine bir mimle karşınızdayım. Bir ara sakinleşen mimlenme olayı son zamanlarda yine artmaya başladı. Ama ben seviyorum bu etkinlikleri, o yüzden blogumda da bütün mimlerime yer vermeye çalışıyorum. Umarım siz de okurken eğleniyorsunuzdur :) Beni bu etkinliğe mimleyen Zeynep's Library'ye teşekkürlerimi yolluyorum :* Ve uzatmadan sorulara geçiyorum ^.^

1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?

Fantastik-romantik tarzı bir şeyler olurdu sanırım. Becerebileceğimden değil de işte :D


2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Seri başlangıcı yapardım. Tek kitap gibi sonlansa bile seri devamında kitaptaki başka karakterleri ele alabilirdim :)


3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?

Fantastik bir roman yazacaksam Türkiye'de geçmezdi bu en başta :D O yüzden yabancı isim koyardım ama bu soru çok ani oldu! Düşünmem lazım...

Sanırım kız karakterin içinde birden fazla isim barındıran bir şey olurdu. Mesela iki kimliği var birinde adı Beth olarak geçiyor diğerinde herkes onu Lissa olarak tanıyor. Aslında adı Elizabeth tarzı bir şeyler. Ama isme karar veremedim. Bence bu kitabın içeriğiyle uyuşmalı ve şu an elimde isim belirleyebileceğim bir kitap yok :D

Kadın karakterde uzun isim kullanırdım ama erkeğinki en fazla iki heceli olurdu sanırım. Yine de belirli bir isim yok aklımda.


4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Becca Fitzpatrick kesinlikle en başta. Onu da Julie Kagawa, Veronica Roth, Richelle Mead gibi isimler takip ediyor. :)


5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, şehir, köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

Çok klasik olacak belki ama Amerika'da küçük bir kasabada başlatırdım her şeyi. Ama kitap boyunca tek bir bölgeye bağlı kalmaz birçok şehirden geçerdim.

Kurgusal dünyayı pat diye soruya cevap olarak oluşturamam sanırım. Üzerinde uzun düşünme gerektirir bence. 


6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?

İlk isteyene? Zaten yakınımdaki insanlar benden imza falan istemezdi heralde :D


7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

İyi de bu soruları ciddi ciddi cevaplarsam geriye bir tek kurgu oluşturmak kalacak :D (Sanki çok basit..) 
Bilmiyorum. Kitabın içeriğine uygun bir şey olmalı, dikkat çekici olmalı, en önemlisi tabii ki üzerinde düşünülmüş anlamlı bir şey olmalı. 
Sanırım isimde zıtlıklara yer verirdim, Güneşin Gölgesi tarzı. 
Ama bu çok basit oldu. Tabii ki daha orjinal bir şeyler bulmaya çalışırdım :D 
Bir de kendimi biraz tanıyorsam mutlaka içinde karanlık, siyah, gölge tarzı bir şeyler geçer. 
Böyle garip bir takıntım var.


8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 

Karanlık. Fırtınalı. Nefes Kesici.

Falan dermişim. Ortada bir kitap yok ama bu kelimeler hoşuma gitti :D

Son olarak da mimlediğim bloglara gelelim:


İyi eğlenceler! ^.^

2 yorum :

  1. Cevaplar harika. Bu etkinliği ben de yapmıştım.Çok eğlenceliydi.Aslında ben kendi kendimi davet ettirmiştim etkinliğe,ama... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler! Hahah :D Seninki de farklı bir yöntem tabii ;)

      Sil