Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişim #21 - Birer İkişer

23 Şubat 2015 Pazartesi

Kitap Alışverişim #21 - Birer İkişer

Kitap Alışverişim #21 - Birer İkişer ile ilgili görsel sonucu

Merhabalar herkese! Biliyorum, kitap alışverişi yapmayacaktım ama içlerinden sadece birini ben aldım ve ikna edici bir açıklamam var, ciddiyim! Bu seferki yeni kitaplarım, farklı zamanda geldiler ve benim bu postu çok daha önceden paylaşmam gerekiyordu. Fakat ne diyebilirim ki.. Üşendim :( Hadi o zaman, sözü daha fazla uzatmadan kitaplara geçelim ^.^

1. Karanlıkta Buldum Seni
Bu kitap için çoook heyecanlıydım, belki takip edeniniz vardır, kendisi en son turunu yaptığımız kitaptı. Bu kitabı gerçekten çok büyük merakla bekliyordum. Elime ulaştığında ise hemen içine gömüldüm. Tabii bu olayın üzerinden 1-2 hafta geçti, tur bitti bile.. 
Yorumum için buraya, ön okuması için buraya tıklayabilirsiniz :)
Kitap için de Go Kitap'a ayrıca teşekkürler!

2. Köle
Belki biliyorsunuzdur, Işıl Parlakyıldız'ın Duygu adlı kitabının turunu Kitap Canavarları olarak biz yapmıştık. Ve ben çok şaşırtıcı bir biçimde kitaba bayılmıştım! (Yorumum için buraya tık-tık) Şaşırtıcı bir biçimde diyorum çünkü Türk yazar kitapları pek benlik değil aslında. Özellikle romantikler falan...  Sonra Duygu'daki favori karakterim Alim'in de kitabı çıktı ve onu da  çok sevdim. (Alim yorumum için de buraya tıklayabilirsiniz.)
Yazarın Köle kitabını da merak ediyordum ama sıra ona gelene kadar daha çook kitap vardı alacağım. O yüzden ertelendikçe ertelendi. Ama sonra bir baktık ki Müptela'dan kalınlaştırılmış-iyileştirilmiş, bambaşka bir basımı daha çıkmış! Benim merakım da iyice arttı tabii ki. Kitap elime ulaşır ulaşmaz (veya 1-2 gün içerisinde, her neyse, ayrıntılar işte...) başladım zaten. 
Müptelâ Yayınları'na çok teşekkürler!

3. Fidye
Kendisi okuduğum ilk tarihi-aşk kitabı Sır'ın 2. kitabı olduğu için zaten alınacaklar listemdeydi. Ve ben de bir gün Ada Kitap standlarından birinde 10,95'e görünce reklamlardaki gibi "bu fırsat kaçmaz" diyerek atladım hemen üstüne tabii. Bu kitabı alış hikayem de bu yani :)

Ve sonuç olarak işte karşınızda yeni kitaplarım! Biri okundu, biri okunuyor, diğeri de okunacak. Hadi bakalım ^,^

2 yorum :

  1. Fidye'yi pek beğenmemiştim. Sır daha çok hoşuma gitmişti. Yine de Fidye kötüydü diye algılanmasın :D Julie ne yazsa okunur :)
    GO Kitap'ın şu ana kadar çıkardıkları tüm kitapları CNR'dan almayı düşünüyordum ne yazık ki CNR'da olmayacaklarmış o yüzden kaldı yine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de genelde ilk kitapları sevenlerdenim ama bakalım Fidye hakkında ne düşüneceğim :)
      Yani GO'nun tüm kitaplarını birlikte almana gerek yok bence, fırsat buldukça al nasıl olsa hiçbirinin seri devamı çıkmadı. Ama sana tavsiyem Tatlı Şeytan'la başla, ben en çok onu beğendim şimdiye kadar :D Ayrıca 2. kitabı da birkaç ay içerisinde çıkacak sanırım :)

      Sil