Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişim #5 - Özleten Kitaplar

26 Ekim 2013 Cumartesi

Kitap Alışverişim #5 - Özleten Kitaplar

Bu kitap alışverişim sanırım en çok mutlu olduklarımdan birisiydi sanırım. Teker teker açıklama yapıyım:

1.Fısıltı Serisi (Pegasus Yayınları, Becca Fitzpatrick) (Hush Hush #1): bildiğiniz gibi favori serilerimin başlarında gelir ama işin garip yanı bende hiçbir kitabı yok, hepsini arkadaşımdan çökerek okumuştum :D Ve o arkadaşım - Biz ona Ems diyoruz ;)- bir çekilişin sonunda bayıldığımı bildiği için ilk kitabını bana almış. Bu aslında benim alışverişim olmadı ama olsun. Zaten kitabı 4-5 kez okudum, neden devamı gelmesin ki :D
2.Sefiller (Antik Batı Klasikler, Victor Hugo): bayıldığımdan değil, edebiyat sınavımızda çıkacağı için aldım, okumaya can atmıyorum ama arada sırada bunları okumakta da fayda var.
3.Mefisto'nun Öpücüğü (Dex Yayınları, Trinity Faegen) (The Mephisto Covenant #2) : alacağım başka bir kitabı bulamadığım için onun yerine bunu aldım. Seriye bayılmıyorum ama hoşuma gitmedi de diyemem. Umarım 1. kitabından daha iyidir.
4.Ayaklı Bela (Yabancı Yayınları, Jamie McGuire) (Tatlı Bela #2): Daha ilk kitabını okumama rağmen seri en sevdiğim serilerden bir tanesi haline geldi. Kitabı okumaya sabırsızlanıyorum. Travis özlemi çekiyoruz burada :)
5.Apollyon (Dex Yayınevi, Jennifer Armentrout) (Melez Sözleşmeleri #4): Ben yazmadım ama kitabın İksir isimli 3,5. novellayı içerdiğinden haberiniz vardır sanırım. Almam niye bu kadar uzun sürdü diye sormayın nereye sorsam kalmadı diyorlardı. Dex raflarını tararken bunu görünce az kalsın çığlık atıyordum zor tuttum kendimi. Ama sonunda kavuştum, tekrar merhaba Melez Sözleşmeleri, uzun zaman olmuştu :)

İşte bu kitap alışverişim de böyle, gerçi yakın zamanda okuyabileceğimi sanmıyorum bunları çünkü geçen kitap alışverişlerimden hala okumadıklarım var. Sefiller acil, o yüzden şu an onu okumak mecburiyetindeyim. Ne olursa olsun, kitaplar bir tanedir :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder