Nora'nın Kitaplığı : Açlık Oyunları (Açlık Oyunları #1) - Tanıtım & İnceleme

7 Mayıs 2013 Salı

Açlık Oyunları (Açlık Oyunları #1) - Tanıtım & İnceleme


ETKİLEYİCİ BİR FANTASTİK DÜNYA, BİTMEK BİLMEYEN BİR AKSİYON 
AÇLIK OYUNLARI’NDA BİR SONRAKİ SAYFAYA GEÇMEK İÇİN SABIRSIZLANACAKSINIZ

ETRAFINIZDAKİ BAŞKA HERKES SABAHI GÖREMEYECEĞİNİZDEN EMİNKEN VAHŞİ BİR ORTAMDA KENDİ BAŞINIZA HAYATTA KALABİLİR MİSİNİZ?


KAZANMAK ÜN VE TALİH, KAYBETMEK İSE KESİN ÖLÜM ANLAMINA GELİR.
BU OYUNUN GALİBİNİN KARNI DOYACAK KAYBEDEN İSE ÖLÜMLE TANIŞACAK…
AÇLIK OYUNLARI BAŞLASIN . . .


Spoiler İçerir
   Ben bu kitabı okuyalı uzun bir süre oldu o yüzden ayrıntılarını tamamen hatırlayamıyorum ama en iyi hatırladığım sey uzun bir süre boyunca "bu hayatımın en güzel kitabıydı" düşüncesiyle gezmiştim. Konusu ve etkileyici anlatımıyle Suzanne Collins'in büyüleyici serisinin ilk kitabı "Açlık Oyunları". Sürükleyici olmasının yanı sıra elinizden bırakmamanızı sağlayan bir etkisi de var. Bu kitapta Peeta ve Katniss'in açlık oyunları aracılığıyla tanışmaları ve bazı fikirleri sonucu ilk defa yarısmayı iki kişinin birlikte kazanması sağlıyorlar. Benim puan kırabilecek bir eleştirim yok ama sizin yorumlarınızı bekliyorum :)


Puanım: 5   GoodReads Puanı: 4,43
Sayfa Sayısı: 384        Yayınevi: Pegasus     Yazar: Suzanne Collins

10 yorum :

  1. ben bunun filmini izlemiştim acaba filmini izledikten sonra kitabını okusam mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bilirsin. Sıkılmam diyorsan oku ama önce filmi izleyenler kitaptan sıkılabiliyorlar bazen :)

      Sil
  2. Selam, biliyorum konuyla alakasız ama nereye yazacağımı bilemedim. Wattpad okuyor musun okuyorsan hangi hikayeleri okuyorsun merak ettim de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm birçok hikaye okuyorum ama beğendiklerim apayrı bir mesele :) Okuduklarımdan aklıma gelenleri söyleyeyim mesela:

      İstanbul
      Bir Yanlış Kaç Doğru
      Sır
      Kızıl
      Kötü Çocuk 1-2-3
      Bağımlı
      Unutulmaz Yaz (Kaldırıldı)
      Çıkmaz Sokak
      Ali'm
      Annemin Gelini Olur musun? (Bunu cidden seviyorum ^^)
      Baldız Baldan Tatlıdır
      Aklıma şimdilik bunlar geldi :) Önerin olursa açığım ^^


      Sil
  3. BLOGUNU SEVEREK TAKİP EDİYORUZ HARİKA YORUMLUYORSUN^^ :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba alışverişlerinin cogunu kitapsihirbazından yaptığınnı gördüm ve bende artık ordan alıyorum :) Ama daha yeni almaya basladım :) Acaba yılbasında falan indirim yaparlarma cunku okuma listemdeki kitapları almak için sabırsızlanıyorum sence beklemelimiyim :) Şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, emin değilim ama tabii ki birkaç indirim veya benzeri şeyler olabilir yılbaşına özel. Fakat belki de senin alacağın kitaplarda olmayabilir veya diğer kitapların fiyatları çok inerken senin alacaklarında artma vs. olabilir. Fakat dediğim gibi ne olacağı belli olmaz ama yılbaşına özel mutlaka bir şeyler yaparlar bence biraz bekleyebilirsin :)

      Sil
    2. Merhaba ben kitap alabileceğim güzel bir site arıyorum sence kitapyurdu D&R kitap sihirbazı mı hangisi daha iyi birde teslimat ne kadar sürüyor kargo ücreti varmı çok sağol şimdiden:)

      Sil
    3. Kitapyurdu daha kaliteli, Kitap Sihirbazı daha indirimli, sen seç :) Teslimat ortalama 1 hafta sürüyor fakat alacağın kitaplara göre de değişir. Kargo ücreti var, tahminimce 5-6 lira olması lazım. Ödememek için 50 tl üzstü alışveriş yapman gerekiyor, tabii sitesine göre bu fiyat değişebilir.

      Sil