Nora'nın Kitaplığı : İlk Buluşmada Asla Isırma - Kitap Yorumu

24 Mart 2019 Pazar

İlk Buluşmada Asla Isırma - Kitap Yorumu


Selam, ben Kira. Lise öğrencisiyim. Birkaç sorunum var:

1. Ben bir vampirim.

2. Sınıf arkadaşlarımdan biri öldü. Boynunda diş izleriyle.

3. Ben yapmadım! (Yemin ederim.)

4. Kimse bana inanmıyor. Bu yüzden...

5. Katili bulmak zorundayım. Üç tane şüpheli buldum bile. (Hepsi birbirinden yakışıklı, hiç sormayın.)

6. Son olarak: Bunlardan bir tanesine çok fena aşık olmak üzereyim. Ama... Ya katil o ise?


Merhaba arkadaşlar! Niye böyle dandik kitaplar okuyup durduğumu merak ediyor olabilirsiniz. Küçük bir eğlenceye ihtiyacım vardı hepsi bu, hem bu kitabın bu kadar da dandik olacağını düşünememiştim. Güldüm eğlendim, yalan yok. Hiç hayal kırıklığına da uğramadım -zaten büyük beklentilerim yoktu-, yani benim açımdan keyifli bir okuma süreciydi aslına bakarsanız. Ama bu kitabın göründüğü kadar kalitesiz olduğu gerçeğini değiştirmez. Peki ben her şeyden önce bu kitabı neden aldım?

funny vampire gif ile ilgili görsel sonucu

Tabii ki son zamanlarda alışveriş postlarımı hiç paylaşamadığım için bu kitabı yeni aldığımı bilmiyor olmanız doğal. Evet, kitap artık basılmıyor fakat ben fuarda bir sahafta ciltli sıfır versiyonuna denk gelip aldım. Baştan almak gerekirse birkaç ay önce kitap araştırırken neredeyse bütün yayınevlerinin -fakat özellikle DEX'in- eski kitaplarının (eski derken 5 yıl öncesinin kitaplarından bahsediyorum) çoğunu baskıdan kaldırdığını görüp sinir krizi geçirdim. Epsilon'un birçok tarihi aşk kitabı, Ephesus'un Ejder serisi, DEX'in Melez Sözleşmeleri, Ölümün Hizmetkârları gibi serileri de bu durdurulmuş baskılara dahil. Ve ben yayınevlerinin baskı sayılarını azaltmak yerine tamamen basmayı durdurmalarına ilk kez şahit oluyorum sanırım. Eskiden nadiren satılmayan 1-2 kitabın baskısı durdurulurdu, o yüzden bu benim için büyük bir şoktu. Her neyse... Sonuç olarak bu kitabın da artık satılmadığını gördüğümde (çoğu kez 5 liraya görüp almamış olmama rağmen) garip bir hayal kırıklığına urğadım çünkü bundan 5 yıl kadar önce bu kitap bizim dalga geçme kaynağımızdı ve artık yoktu, anlatabiliyor muyum :D Dolayısıyla sahafta ciltli, sıfır, tertemiz bir şekilde görünce bu fırsat kaçmaz diye düşünüp aldım. Tarihten yok olacağına kitaplığımda gördükçe hatırlarım işte, pişman da değilim :)

Ä°lgili resim

Yorum yapmayı ertelememin tek sebebi söylenecek çok şey bulamamam açıkçası. Komik, belki eğlendirici ve tamamen bomboş bir kitaptı, aşırı işsiz iseniz bu kitap size göre olabilir. Kitabın sonunda beklenmedik olsun diye saçmalanmış bir yer vardı ve bana yazarın biraz troll bir kadın olduğunu ve yazmaya çok üşendiğini düşündürdü. Çünkü kitapta düşünüldüğü için taktir ettiğim birkaç kısım vardı ve yazar istese iyi bir iş çıkarabilirmiş ama uğraşmak istememiş bana kalırsa. Doğrusu ben de bu yorumu daha fazla uzatmak istemiyorum, bu kitabın daha fazlasını hak ettiğini düşünmüyorum :D 


Yayınevi: DEX     Yazar: Tamara Summers     Sayfa Sayısı: 196
GoodReads Puanı: 3,85    Çevirmen: Talin Ataman

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder