Nora'nın Kitaplığı : Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru - Anime Tanıtım & İnceleme

8 Şubat 2014 Cumartesi

Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru - Anime Tanıtım & İnceleme


Hikigaya Hachiman oldukça problemli bir kişiliğe sahip lise öğrencisidir. Olağan şeylere karşı çıkıp öyle herkesle arkadaşlık kurmazdı. Hachiman'ı doğru yola sokmak isteyen öğretmeni, Hiratsuka Shizuka onu 'Kamu Hizmeti Kulübüne' girmesi için zorlar. Kulüpte kendi gibi sorunlu öğrencilerle tanışacaktır.

Her ne kadar tanıtımda böyle dense de başrollerimiz 'sorunlu' değil. Fazla zekiler, bu yüzden topluma karışmıyorlar desek daha doğru olur. Duygu yerine mantığı ön plana çıkarıyorlar. 

Bu animeyi izlerken başrolün olaylardan yaptığı çıkarımlara ağzım açık bakakaldım. Şizofren mi desem otistik mi yoksa bunlar abartı mı olur bilemiyorum ama ilk bakışta komik, üzerinde düşününce zekice olduğu ortaya çıkan düşünceleri var başrolün.

Ve bu anime bir oturuşta izleyebileceğiniz türden bir şey değil. Açıkçası ben sıkıldım izlerken ama keşke izlemeseymişim de demedim hiçbir zaman. Yani öyle herkesin açıp izleyebileceği bir anime değil bu sizin anlayacağınız.
Ben animeyi romantik-lise-komedi falan çıkar diye başlamıştım ama slice-of-life veya psikolojik bir anime çıktı. Günde 1-2 bölüm falan izleyerek ilerlettim. Oğlan çok tipsiz ama çizimleri normal bir animeydi. Ne çok iyi ne çok kötü. Finali ise final gibi değil de normal bir bölüm gibi bitti. Zaten öyle belirli bir olay örgüsü falan da yoktu animenin. Diğer animelerle karşılaştırınca kesinlikle sıradan diyemezsiniz ama kendi içinde bakarsak tekdüze bir animeydi.

Yani bu anime hakkında söylenecek çok bir şey de yok açıkçası. İsmini bir türlü ezberleyemediğim ilk anime olarak tarihe geçti benim için :D

Puanım: 3      Bölüm Sayısı: 13 (+1 OVA)     
Tür: Psikolojik, Okul, Komedi

1 yorum :