Nora'nın Kitaplığı : 2019 Kitap Çekilişi !!

25 Ocak 2019 Cuma

2019 Kitap Çekilişi !!

Herkese merhaba arkadaşlar! Üzülerek artık çok fazla blog okuyanınız kalmadığını fark ettiğim için yılın ilk çekilişini Instagram üzerinden (kullanıcı adı: dreamernora)  yapmaya karar verdim. (Fakat okurlarıma özel daha yüklü bir çekilişi de blog üzerinden yapmayı düşünüyorum. Blog okurlarımın yeri her zaman ayrıdır tabii ki.) 

Resimden seçeceğiniz bir kitabı hediye ediyorum bu çekilişte. Kitaplar tabii ki sıfır ve tabii ki kargo ücretini de ben karşılıyorum. Çekiliş 2 hafta sonra sona erecek, katılmayı untumayın!

Not: Bu arada blogu takip etmek ekstra 10 giriş hakkı sunuyor, bilginize ;)

Çekiliş linki: https://www.instagram.com/p/BtDZrXWFXQ8/

2 yorum :

  1. blog üzerinden takip ettim ama ins. adresinizi bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişe yalnızca Instagram üzerinden katılım sağlanabiliyor. Linki koymamışım, benim hatam kusura bakmayın :) İşte çekiliş linki: https://www.instagram.com/p/BtDZrXWFXQ8/

      Sil