Nora'nın Kitaplığı : KCBT 22. Blog Tur || Tehlikeli Temas (Rosemary Sahili #1) - Yorum & Çekiliş

30 Haziran 2015 Salı

KCBT 22. Blog Tur || Tehlikeli Temas (Rosemary Sahili #1) - Yorum & Çekiliş


Bambaşka dünyalardan gelen iki üvey kardeş… Asla sizin olmaması gereken şeylere duyulan arzu…

Blaire Wynn'in en son istediği şey babasının yeni ailesinin yaşadığı Florida'daki Rosemary Sahili'ne taşınmaktır. Ancak seçim şansı yoktur. Bir hastalık yüzünden ölen annesi, ardında yüklü borçlar bıraktığı için Blaire'in Alabama'daki çiftliği elinde tutması mümkün değildir.

Koltuğunun altındaki tabancayla kamyonetini zengin sahil kasabasına çeken Blaire buraya asla uyum sağlayamayacağını bilmektedir. Babasının Paris'e gittiğini ve onu yeni üvey kardeşi Rush Finlay'le yalnız bıraktığını öğrenince daha büyük bir hayal kırıklığı yaşar. İnsanları hor gören, hiçbir şeyden pişmanlık duymayan, adı çıkmış bir rock yıldızının oğlu olan Rush yakışıklı olduğu kadar şımarıktır da… Ve Blaire'i gördüğü anda genç kızın kanına girer.

Yaz ayları ilerledikçe genç kadın, Rush'ın asla tahmin etmediği yanlarını görecek ve birbirlerine karşı hisleri görmezden gelemeyecekleri kadar güçlenecektir. Ancak Rush, Blaire'in tüm dünyasını yıkacak bir sır bilmektedir. Blaire genç adamın tehlikeli temasına kendini kaptırmadan önce bu gizemi ortaya çıkarabilecek midir?


Merhaba arkadaşlar! Bugün Kitap Canavarları ile yaptığımız turun 5. günündeyiz. Kitabımız Tehlikeli Temas new-adult türünde bir kitap. Ve ben aslında bu türü belli kitaplar hariç çok seven biri değilim. Ama bu kitabı Goodreads'te gördüm göreli meraktan çatlıyordum ve Pegasus'un bu ay çıkaracağını öğrendiğimde bir sevinç dansı bile yapmış olabilirim. Bu kitap için çok heyecanlıydım ve gerçekten seveceğimi umuyordum. Tahmin edin ne oldu? BAYILDIM!

250 küsür sayfa.. Kesinlikle yeterli değil. Daha fazla Rush istiyorum! Bir de bu kitap o kadar akıcıydı ki zaten kısayken bir de sürükleyici olunca iki kat hızlı bitti. Sanki başladığım gibi geri koymuşum hissine kapıldım. Ah öyle bir yerde bitti ki.. Serinin 2. kitabı için şu an dişlerimden birini feda edebilirim. Ama arkadakilerden lütfen. 

İşte karşınızda bu kitabı sevme nedenlerimin bazıları:

1- Başrolümüz Blaire silah kullanmayı biliyor. Hadi ama... Sizce de çok havalı değil mi?!

2- Çok sürükleyici. Ayrıca kısa olduğu için tam çerez niyetine okunabilecek bir kitap.

3- Tam yazlık bir kitap vee.. Biz de yaz ayındayız. Sahil kenarında oturup dalgaları dinleyerek, yüzünüze hafifçe rüzgar eserken okumak için çok uygun.

4- Rush, ne kadar artık klasikleşmiş olursa olsun, harika bir karakter. Yakışıklı, çapkın, seksi..

5- Bana kalırsa kapak harika! Yazının kabartmalarına sürekli dokunasım geliyor :D

6- Kitaptaki karakterleri çok özgün buldum.  'Kötü karakter' olarak tanımlayabileceğimiz karakterler dahil. 

7- Sıradan "yaz" kitaplarına göre farklı bir kurgusu var. Ayrıca new-adult'ların çoğunun aksine cinsellik kısmı ön planda değil.

8- Kitabın sonu... Hadi ama millet. Hayat her zaman günlük güneşlik değildir ve insanların bazı şeyleri kaldırması için zamana ihtiyacı vardır. Gerçekçi bir son olduğu için bu madde burada.

Aslına bakarsanız bu kitap hakkında söyleyebileceğim ne var bilemiyorum. Ne zaman bir şey yazasım gelse "Hayır, bu kısmı okuyup görsünler." diye düşünüyorum. O yüzden, okuyun ve görün arkadaşlar :D Fakat tekrar belirtiyorum ki bu seri bir new-adult serisi. Yani genel olarak 18-25 yaş aralığına uygun. Tabii 16-17 olmanıza rağmen bu türü severek okuyanlardansanız size de gönül rahatlığı ile önerebilirim. Bu arada Pegasus'un paylaştıklarının altında kapağının cinsellik içerdiğiyle alakalı şikayetler gördüm. Bu kitap cinsellik içeren bir kitap arkadaşlar. "Yeni yetişkin" türünde. Ailenizin görmesi konusunda büyük çekincesi olanlar var. Şunu söylemeliyim ki eğer aileniz tarafından bu konuda uyarılacak yaştaysanız zaten bu kitap pek size hitap etmiyordur. Lütfen söylediklerim yanlış anlaşılmasın, ama durum bu. Bu kitap sadece bir romantizm kitabı değil. Kapağının hakkını veren bir kitap. Bu yüzden almadan önce bu uyarımı dikkate almanızı öneririm. 

Uzun lafın kısası, bu kitap benden yıldızlı pekiyi aldı. Ve serinin devamını merakla, sabırsızlıkla, çıldırarak, saçlarımı yolarak bekliyorum. 2 gün geçti fakat hâlâ yeni bir kitaba başlayabilmiş değilim. Tabii siz bu yorumu okurken 4 gün geçmiş ve ben yeni bir kitaba -umarım- başlamış olacağım. Never Too Far, benim olacaksın :D

 Rosemary Sahili romanları yorumlarım:


Yazar: Abbi Glines     Yayınevi: Pegasus    Çevirmen: Derya İmer Aydınlık
 Sayfa Sayısı: 256     GoodReads Puanı: 4,26


Çekilişe katılmayı da unutmayın!

ÇEŞ


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder