8 Haziran 2015 Pazartesi

*Bu bir elveda değil, yine de okursanız sevinirim* -Önemli Duyuru

(İronik olmadı mı şimdi, kabul edin :D)

Merhaba arkadaşlar! O kadar uzun zamandır yokum ki.. Bilgisayarım olmayınca işler çok zor oluyor. Telefondan yorum yazmak imkansıza yakın, özellikle görsellere ve ince detaylara önem veriyorsanız. Ve ben geçen ay okuduğum iki kitabın yorumunu da hazırlayamadım: Summer's Crossing ve Yaban. Bugün-yarın ikisini de hazırlayıp paylaşacağım. Sorun şu ki bilgisayarım hâlâ yapılmadı, sevgili babacığımın üşengeçliği sağolsun.. Her neyse.

 Tek sorun bilgisayarım değil maalesef ki. Sınav maratonuna an itibariyle girmiş bulunuyorum ve bir yıllık zorlu bir çalışma beni bekliyor. Kitap yorumlamayı geçtim okuyacak zaman bile bulamıyorum, okuyacağım zaman ise paragraf sorularına katkısı olsun diye edebi kitaplara yönelmeye çalışıyorum. Yani bu sene ultra pasif olacağım için sizden şimdiden özür diliyorum. 

Tabii ki okuduğum edebi kitapları da kendi çapımda kısa da olsa yorumlamaya çalışacağım fakat birçoğunuzun popüler kitaplara daya yatkın olduğunun ve edebi kitap yorumlarını sıkıcı bulabileceğinizin farkındayım. Fakat maalesef bu bir yıl durum böyle olacak, ama umarım dönüşüm muhteşem olur :D Yine de yaz aylarında young-adult vb. popüler kitapları tam anlamıyla bırakacağımı sanmıyorum. Bu açıdan bir süre daha birlikteyiz. Tabii bilgisayar bulabildiğim sürece.

Bu yazıyı yazmamın bir nedeni bu sene içinde fazla paylaşım görmeyince blogumu terk ettiğimi düşünmenizi istemiyor olmam. Kesinlikle öyle bir durum yok, hatta döndüğümde blogda büyük değişiklikler yapmayı planlıyorum. Blogu biraz daha.. beni yansıtan bir biçime çevirmek istiyorum mesela.

Bir diğer nedenim de şu ki, bloguma attığınız yorumlar, sayfaya gönderdiğiniz mesajlara çook geç cevap veriyorum. Bunun farkındayım ve tekrar özür diliyorum. Yorumlara, mesajlara geç dönüyor, mimleri çok geç hazırlıyorum. Bu şekilde benden cevap alamadığınızda yanlış anlamanızı istemiyorum, elime imkan geçer geçmez cevap vermeye çalışıyorum ve bundan sonra da aynı şekilde çalışacağım. Sadece kırgınlıklar olmasın diye belirtiyorum bu durumu.

Ayrıca Kitap Canavarları ile Blog Turları'na beklenmedik bir durum çıkmadığı sürece katılmaya devam ediyorum. Bu arada bir aralar turunu yaptığımız Go Kitap'tan çıkan Yabancı'nın 2. kitabı İşgalci 15 Haziran'da basılıyor! Buradan da meraklılarına bunu duyurmuş olayım =)

Uzun lafın kısası bu okurlarıma yazdığım bir elveda falan değil, dramatikleşmeyelim. Bu sadece ilişkimize verdiğimiz kısa bir ara :D Hepinizi seviyorum, anlayışınız için şimdiden teşekkürler! Hoşça kalın! ^.^

11 yorum :

  1. Bende ara ara bakıp bu kız nerde diyordum :D Bende sınav maratonuna girmeyi planlıyorum ama önce şu 2 hafta gönlümce dinleneyim :D
    Edebi tür olarak da sıkıcı falan insanlara gelebilir ama o tür sevenlerinde hoşuna gidecektir sadece young-adult okuyanlara da bir pencere açacaktır :D Merakla bekliyorum!!
    İnşallah gayret ederek hepimiz iyi yerlere gidebiliriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğin gibi olur :D Başarılar ayrıca sınavlarında ;)

      Sil
  2. işte bu ben de yabancının ikinci kitabını dört gözle bekliyodum bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de nerelerde bu kız diyordum ama tahmin ediyordum az çok. :D En önemli şey senin eğitimin canım, biz bekleriz. :D Şimdiden sana bolca başarılar, dönünce biz yine buradayız zaten. :) İşgalci'yi de deli gibi merak ediyorum, çok beklemeden okuyacağım yaşasıın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :* İşgalci konusunda da aynen katılıyorum :D

      Sil
  4. Şimdiden bu maratonda başarılar bebek. Bu yıl bende böyleydim. 21 haziranda kurtuluyorum şükür. Blogunu her zaman takipteyiz :) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esraa :* :) Sen de kurtuldun az kaldı =))

      Sil
  5. Sen benim blog açmak için en çok etkilendiğim blogsun ;) Blogunu bırakman söz konusu bile olmamalı bence :D Sınavların için başarılar ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim desteğin için! ^,^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...