Nora'nın Kitaplığı : İntikam Ateşi (Fever #3) - Kitap Yorumu

8 Nisan 2015 Çarşamba

İntikam Ateşi (Fever #3) - Kitap Yorumu


Tehlikenin farkında mısınız? 

ONLAR her yerdeler! 

MacKayla Lane, kız kardeşi Alinanın intikamını almak için Dublinin tehlikeli sokaklarında canı pahasına mücadele ediyor. Dokunan herkesin korkunç şeyler yaptığı bir kitabın peşinde, Kelt efsanelerine konu olan yaratıklarla savaşıyor, değişiyor ve yetişkin bir kadına dönüşüyor. 

Etrafındaki kimseye güvenmiyor. Ne dizlerinin bağını çözen Fae Prensi Vlane'e, ne henüz ne olduğunu çözemediği Barrons'a, ne de kendisi gibi sidhe-kâhini kızları yöneten Rowena'ya. 

Sadece intikamı, yitirdikleri ve dünyanın kaderi için savaşıyor.

Ve oldukça da sağlam dövüşüyor.


Tekrar düşündüm de... Belki bu kitabın yorumunu şu an yazmamalıyım. O kadar karmaşık duygular içerisindeyim ki bu kitabın etkisinden uzunca bir süre kurtulacağımı sanmıyorum. Aman Allahım! Resmen durduğum yerde kafayı yiyeceğim! Acil devam kitapları tedariğine ihtiyacım var.

Bu seride oldu-olacak, sınıra dayanmış ama şimdiye kadar neredeyse sıfır romantizm vardı. Ve ben romantizm içermeyen kitapları samimiyetsiz bulup sevmem. Genelde. Ama neden bu seriye bu kadar bayılıyorum! İlk kitaba çok bayılmamakla birlikte 2. kitabı çok sevmiştim ama 3. kitap... Bu kitap o kadar dolu dolu ve o kadar inanılmazdı ki, hakkında kuracak düzgün bir cümle bulmakta zorlanıyorum. Barrons'a alışamamıştım bir türlü fakat bu kitapta öyle bir benimsedim ki. V'lane ise kesinlikle kitaba.. eğlence (?) katan büyük bir unsurdu.

2. kitaptan sonra verdiğim ara yüzünden (ki buna çok pişmanım) ilk başlarda adapte olma zorluğu çektim. Ama çok kısa sürede geçti ve size diyorum arkadaşlar: Kesinlikle tüm seriyi almadan bu seriye başlamayın. Yoksa potansiyel aklî denge bozuklukları sizi bekliyor demektir. Durumun en iyi örneği: Ben.

Kesinlikle dolu dolu, akıcı, yer yer güldüren, yer yer korkutan bir kitap vardı karşımızda bu sefer. Ayrıca diğerlerinden kalındı -ki bu büyük bir pozitif- keşke hiç bitmeseydi dedirtti bana. Cidden, bu cümleyi o kadar uzun süredir kurmuyorum ki şu an sırf bunun için mutluluktan ölebilirim. Ama hayır, kitabın sonu yüzünden gözüm açık giderim. 
Kesinlikle.

Evet dehşet verici bir sonu var. Hayır, kesinlikle beğenmedim ve nefret ettim. Hayır, bunun için puan kırmayacağım. Tamam tamam, belki yarım puanı bu yüzden kırmış olabilirim. İçim acıdı.

Bu kitap farklıydı. 

Daha karanlık. 
Daha hareketli. 
Daha zekice. 
Daha mükemmel.

Bu kitabın karanlığına kendimi o kadar kaptırdım ki okumaya ara verdiğimde başka bir şey düşünemez oldum. Bu seri harika. Gerçekten bir harika. Yazar, inanılmaz. Favori yazarım ve favori serilerimin başında geliyor şimdiden. Rüya Ateşi'ni istiyorum. 
Hem de deli gibi.
 Bir an önce!

Daha fazla yazmayı kaldırabileceğimi sanmıyorum. Bu seriyi okumayanınız varsa iki şey söyleyeceğim: Öncelikle bu bir yetişkin serisi ve almak istiyorsanız bunu göz önünde bulundrumanızı tavsiye ederim. İkincisi: Yetişkin-Fantastik seviyorsan ve bu seriye hâlâ başlamamışsan... Git ve hemen tüm seriyi al! Bu seriyi okumadan ölmemelisin :D


Yazar: Karen Marie Moning    Çeviri: Aylin Kalav  Yayınevi: Epsilon   Sayfa Sayısı: 413

Liste Fiyatı: 20 TL    GoodReads Puanı: 4,36

4 yorum :

  1. http://senaleyingezegeni.blogspot.com.tr/2015/04/bana-dairnam-diger-mim-ilk-mimim.html?m=1 mimlenmişsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer, en kısa zamanda yapacağım ^.^

      Sil
  2. Tam aradığım bir seri. Kardeşime de önerebilirim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil