Nora'nın Kitaplığı : Şimdi Mevsimi || Etkinlik

18 Ocak 2015 Pazar

Şimdi Mevsimi || Etkinlik

Merhaba arkadaşlar! Uzun zamandır mim paylaşmıyordum. Uzun kavramınıza göre değişir tabii ki, fakat bana uzun geldiği kesin :D Bugün paylaşacağım mimin adı Şimdi Mevsimi -gördüğünüzü biliyorum, evet- ve bu etkinlik için beni mimleyen Orta Boy Popcorn blogunun sahibi Asena'ya teşekkürlerimi yolluyorum ^.^ Hadi başlayalım!


1. Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?


Kışın biraz hüzünlü bir mevsim olduğunu düşündüğüm için dramla özdeşleştiriyorum ve...
 Eğer Yaşarsam kitabı bence kışın bir kahve eşliğinde okunabilecek ideal kitaplardan gibi geliyor. 



2. Kapağı mavi olan bir kitap?


Imm.. Aşka Var Mısın? 
O su yeşili falan demeyin de bana. 
Mavi mavidir işte yeşil de mavi sayılır.. öyle işte 
(NE DİYORUM BEN!!)



3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?


Yandaş! 
Parlıyor kapağı ve rengi de çok aykırı değil.. 
Bence ideal olabilir :D



4. Kış tatili için mükemmel olan bir kurgusal dünya?


Demir Kız serisi! 
En son Winter Passage adlı novellasını okuduğum için benim kafamda kışla özdeşleşmiş bir seri oldu :)



5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?


Ali'm! 
Beni de Aslı gibi karların arasında hapsolmaktan kurtarabilir belki, ne dersiniz?



6. Bu sene için listende olan bir kitap?


Sadece 1 tanecik mi :( 
O zaman okunacaklar listemden Siyah Buz'u seçiyorum :3



7. Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?


Limonata :3 Bayılırım kesinlikle. 
Atıştırmalık... Frambuazlı pasta falan sayılır mı? 
Favori film ise... Ama bunu seçmek imkansız! 
Sanırım Million Dollar Baby, diğer adıyla Milyonluk Bebek'i seçeceğim. 
Ama gerçekten... Bu seçme olayı hiç adil değil :(
Bir mimin daha sonuna geldik. Sizi çok sıkmamak için cevapları kısa tuttum ama hepsine yazmadığım fakat tüm sorularda aklımdan geçen ilk düşünce "NE?! Bu nasıl bir soru böyle... Buna nasıl cevap verilir ki?" oldu. Ama bu mimden de sağ çıkabildiğime göre, size çok yakında başka bir mimle dönüş yapacağım. :D Şimdi... gelelim etiketlediğim kişilere:


İyi eğlenceler!

2 yorum :

  1. Yine çok eğlenceli olmuş, eline sağlık. :D Bir seçim yapma olayı çok kötü ya, ben de hiç beceremem. Şu Iron Fey Serisi'ne de bir başlayamadım, üç kitap da elimde ama ona sıra gelmedi. Aslında gayet sevecek gibiyim. :D Eğer Yaşarsam kış soğuğunda kararan içimizi hepten karartır ya. :D Ama yine de yazın da hiç okunmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer Yaşarsam'ı düşününce akıttığımız gözyaşları sıcak olacağından yazın hiç gitmez diye düşünerek kış dedim :D Iron Fey serisine gelecek olursak, ben perilere olan ilgimden dolayı ilk kitaba bayıldım, diğer kitaplar da elimde fakat henüz sıra gelmedi bende de. Bence ilk kitaba sen bir öncelik ver, beğenirsin gibi :D

      Sil