Nora'nın Kitaplığı : KCBT 18. Blog Turu - Pabucumun Ajanı (#2) || Kitap Yorumu & Çekiliş

7 Aralık 2014 Pazar

KCBT 18. Blog Turu - Pabucumun Ajanı (#2) || Kitap Yorumu & Çekiliş



Macera yandığı yerden devam ediyor!

Evet, o ateş hâlâ yanıyor ve kimse söndürmek istemiyor!

Tuna Üstüner'le yaşadığım delidolu, dengesiz, kavgalı, bir o kadar da tutku dolu aşkım bana yepyeni bir hayat bahşetmişti. Öncelik sırasında birinciliği kimseye kaptırmayan bu adamın kollarında, bakışlarının gölgesinde, sahiplenici varlığının esaretinde olmak müthişti. Yeni bir kimliğe sahip olmuş, Deniz Üstüner olmanın lüksüne varmıştım. Kurumsal Kasıntım beni kendi dünyasına almış ve benim dünyama girmişti. Her şey o kadar güzeldi ki, bir hayal gibi?

Ta ki o güne kadar!

Saklanan sırlar çözülüp, gizlenen yalanlar açığa çıkınca, o hayal dünyası da yıkıldı. Ama benim o enkazın altında kalmaya hiç niyetim yoktu. Peki, buz tutan bir kalbi yeniden ısıtabilir miydim? Belki bunu ben yapamazdım, ama kaçınılmaz olarak yeniden bir araya geldiğimizde, Tuna'nın kalbi bu savaşa tek başına girmek zorunda kalacaktı.

Bir yandan yaralı kalplerimizle biz, diğer yandan tatlı ve gizemli bir aşka yelken açan Yasemin ve Mert?

Kazanan aşk mı, ayrılık mı olacak?
Bildiğim tek şey, bu hikâyede herkes yanacak!


Evvet sayın okurlar! Şimdi karşınızda Kurumsal Kasıntı'nın Kurumsal Romeo'ya evrimleşmesi! Evet, evet, tahmin ettiğiniz kişiden bahsediyorum, bana öyle Tuna? Romeo? der gibi bakmayın şimdi -.- İlk kitapta da şüphesiz seviliyordu Deniz, ama buradaki volkan misali duygu patlaması yoktu tabii. Kitabı sıksam aşk suyu çıkacaktı yani o derece. Sayın okurlar, Tuna'yı hiç böyle görmediniz! 

Tuna-Deniz aşkını sevdik, seviyoruz, seveceğiz. Bu konuya da daha sonra döneceğiz fakat şu an daha önemli bir olay var. Mert! Murat olan Mert! Mert olan Murat! Her ne derseniz işte. Bu yakışıklıyla sevgili hemşiremiz Yasemin'in arasında filizlenen aşk bu kitapta resmen alev alıyor!

Peki ya ortadaki tüm o yalanlar, komplolar, yanlış anlamalar..? Bütün bunların ortaya bir bir dökülüşü? İster konu Mert-Yasemin olsun, ister Tuna-Deniz. İki ilişki de bu sorunlardan nasibini alıyor ve ortaya gözyaşları, kavgalar, ayrılıklar çıkıyor. Bu da bizi yeni bir soruya sürüklüyor kitap boyunca: Bu daha yeni sayılan ilişkiler, çiftler arasındaki aşk, bütün bu sorunları çözmeye yetecek mi?

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, yazı ve yakın çekim
Spoiler
Yetecek! Tabii ki de yetecek! Sonuçta burada Tuna ve Deniz'den bahsediyoruz. Onlar neleri atlattı bunları atlatamayacaklar?! Tamam kabul ediyorum, bu seferkiler bayağı ağırdı ve ben bir an için belki de asla eskisi gibi olmaz diye düşünmüş olabilirim. Tabii ki de aptalca bir düşünce! Bu ikilinin kalbindeki aşk Dünya'dan Uranüs'e köprü yapmış, Daha ne olsun!

Kitabın sonu hakkında diyecek çok şeyim var ve hiçbir şeyim yok. Mert-Yaso çok tatlı, Deniz-Tuna artık bayağı bildiğiniz aile oldu, yani her şey bir harika. Happy Ending! ^,^
Spoiler Sonu


Bu arada özellikle kitabın sonlarına doğru diğer kitapların başrolleriyle, örneğin; İlkim, Martin, Tekin, Engin gibi karakterlerle karşılaşmamız çok hoş oldu. Sonunda mesela "Geçerken İlkim'lere de uğrarız değil mi?" falan deyince bir kıkırdayasım geldi mesela. Veya Tekin'e "Eminim rüya gibi bir kız bulursun kendine" tarzı bir laf etmişti Deniz. Neyse mutlu oldum işte :P

Bu arada Tekin demişken, Tekin'in kitabını inanılmaz merak ediyorum. Gerçi bu asudeboy'ların klasik "ben en muhteşemim, siz sadece etrafımda dolaşan minik sineklersiniz" davranışını doruklarda yaşaması biraz göz devirmeme neden olsa da, konu Tekin olunca sanırım buna dayanırım :D


Ama bu kitaptaki favori ikilim.. Mert ve Yasemin'di! Tuna ve Deniz'i de seviyorum ama onların ilişkilerinin heyecanlı kısımlarını özellikle ilk kitapta görmüştük. Burada ise Mert ve Yasemin'i gördük ve ben Mert'in komikliği, rahatlığı vs nedeniyle bu ilişkiyi okumaktan daha çok zevk aldım. Yasemin'de biraz kaçık olunca çok daha eğlenceli bir hâl aldı tabii.
Kısaca, çok tarzım olmasa da eğlenerek okuduğum bir seri oldu Pabucumun Ajanı. İkinci kitaba başlarken ise en başta kitabın kalınlığı gözümü korkutmuştu ve ilk sayfalar bu yüzden zor ilerledi ama yaklaşık bir 90-100'den sonra kitap okundu ve bitti. Geride hafif bir gülümseme bırakmayı da ihmal etmedi tabii ki. Hoşçakalın Tuna ve Deniz, hoşçakalın Mert ve Yasemin! Yeni bir kitapta görüşmek üzere Tekin! Yeni bir yorumda görüşmek üzere sevgili okurlarıım ^,^


Seri Kitapları:

Yazar: AsuDe   Yayınevi: Ephesus   Sayfa Sayısı: 655
Liste Fiyatı: 25 TL    GoodReads Puanı: 4,96



Çekiliş


a Rafflecopter giveaway

2 yorum :

  1. Yorumunu okurken bende çok heyecanlandım..Hala alamadım ikincisini yakında alacağım ve okuyacağım inşallah :D
    Nasıl merak ediyorum o ayrılık sonrası nasıl birleştiklerini nasıl aşkları üstün geldi...Ölüyorum meraktannn...
    Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kitabı okurken bütün sorularının cevaplarını bulacaksın emin ol :D

      Sil