Nora'nın Kitaplığı : KCBT 18. Blog Turu - Pabucumun Ajanı (#1) || Kitap Yorumu

28 Kasım 2014 Cuma

KCBT 18. Blog Turu - Pabucumun Ajanı (#1) || Kitap Yorumu


Ben Deniz Akın; Fiyasko Birlik Başkanı, yirmi beş yaşında, babasının kızı, annesinin
kız kurusu, ekonominin niteliksiz iş gücüyüm. Klasik bir dünyalı, yurdum insanı,
fazlaca dağınık ve meteliğe kurşun değil, ancak palavra sıkan beş parasız biriyim.
Tuna Üstüner ise Enler listesinin zirvesinde bir yakışıklı,
holdinglerin genç veliahdı, titiz, disiplinli ve tam bir
Kurumsal Kasıntı.

Ben bir enkazsam o bir saray, ben bir köleysem o bir kral,
ben bir esintiysem o bir tufan.

Ve o benim hem felaketimin, hem de kurtuluşumun adı.
Bizim hikâyemiz nefretle başlayıp, şiddetle devam ederek, aşkla yol aldı.
Beni şirketinden kovması hiçbir şey ifade etmiyordu, çünkü kanunlar bizi birbirimize
mecbur bırakmıştı. Tuna her gün beni görecek ve
ben her gün onun aşkıyla savaşacaktım. Bu aşk çıkmazının ortasında onu mahvetmek
için tutulan bir ajan olduğumu ise çoktan unutmuştum.

Hem de onunla evlenecek kadar!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Tuna, Deniz.. Deniz, Tuna - Tuna, Deniz - Tuna, Tuna, Tuna, Tu-

Ay pardon kusura bakmayın, kitabı yeni bitirdim ve kafam biraz.. anladınız siz bence :D Nerede benim ikinci kitabım demiyorum şu an. Çünkü bence her şey böyle kalsın. Zaman dursun. Çünkü ikinci kitapta ortaya çıkacak sorunları ve bunların yıkıcı etkisini az çok tahmin edebiliyorum.

Heer neysee.. Baştan alalım. Kitaba ilk başladığımda burun kıvırıp "Bunu mu abartmışlar?" dediğim doğrudur. Ama bitirdiğimde beğenenlerin neden beğendiğini anladım. Tuna için! Falan dermişim. Hayır, yani biraz ve çok, evet. Ama tek neden bu değil. Hafif klişe bir konu ve klişe karakterler -muhteşem erkek, paspal kız- Asude'nin elinde yeniden hayat bulmuş gibi bu kitapta. Tamam, ben yine de çok  Deniz taraftarı değilim ama Tuna taraftarı olduğum kesin. Eh, Tuna Deniz'i seviyorsa biz de seveceğiz mecbur :D

Dikkat Aşk Çıkabilir ile bu kitabı karşılaştıracak olsam, kesinlikle bu kitabı seçerim. Çünkü orada Martin'e ve İlkim'e böyle ısınamamıştım. Ne bileyim işte Tuna > Martin bence. İki erkek de aşırı korumacı öküzler olabilir ama Tuna daha çok içime sindi benim. Hem Deniz'i olduğu gibi kabulleniyor. Örnek al Martin -,-

Farketmişsinizdir, bu tür kitaplar pek benlik değildir. Yani beni hiçbir zaman yüzde yüz etkilemiyor, o yüzden yapmacık bir yorum yazmak istemem. Ama çok bayılmadığım bir tür bile olsa, bu türde okurken en çok keyif aldığım yazarlardan biri Asude ve Asude'nin şimdiye kadar okuduğum kitaplarından da Pabucumun Ajanı favorim oldu.

Sonuç olarak bu kitabı, romantik-komedi, çik-lit tarzı kitaplar sevenlere gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Okurken toplum içinde olmamaya özen gösterin çünkü tutamadığınız kıkırdamalar ağzınızdan kaçınca millet size deli muamelesi yapabilir... (Test edildi, onaylandı.)

Seri Kitapları:
Pabucumun Ajanı-1
Pabucumun Ajanı-2

Yan Seri:
Dikkat Aşk Çıkabilir

Yazar: AsuDe   Yayınevi: Ephesus   Sayfa Sayısı: 504
Liste Fiyatı: 25 TL    GoodReads Puanı: 4,55


4 yorum :

  1. Mimledimmm :) http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/11/mim-ultimate-book-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım ^,^

      Sil
  2. Bende konuyu ilk başta klişe bulup sonralarda Tuna aşığı olmuştum :)
    Sadece Asude kitaplarında dikkatimi çeken şey erkek karakterlerinin hep öküz olduğu.Martin ve Tuna'nın çok ortak yönü olması beni sinir etmişti açıkçası.Ama sonuç olarak kitaplarını çok beğeniyorum insanı dünyadan soyutlayıp kendi dünyasına sokuyor ve etkisinden uzun süre çıkamıyorsun.
    Sonrada "Nerde benim Tuna'mmm" diye ağlıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten "öküz"ler en uygun kelime sanırım. Katılıyorum. :D

      Sil