Nora'nın Kitaplığı : Yanlış Yatak (Come Undone #1) - Tanıtım & İnceleme

21 Mart 2014 Cuma

Yanlış Yatak (Come Undone #1) - Tanıtım & İnceleme


Bazen yaptığın yanlıştan dönmek istemezsin.

Elle
Yanlış erkek mıknatısı Elle
O güne kadar hep yanlış yataklarda uyanmıştı. 

Yine bir sabah gözlerini açtığında Evet, dedi. Bir Elle klasiği. Kötü çocuk ve yanlış yatak.

Fakat bu sefer, kapıldığı kötü çocukta farklı olan bir şey vardı. Yine de Elle bu farklılığın ne olduğunu keşfedemiyordu tam olarak. Bir kez daha kötü bir tercih yaptığını düşünüp yoluna devam etse her şey daha kolay olacaktı kesinlikle! Ancak bu sefer yapamıyordu.


Bu kitapla Kitap Sihirbazı'nda kitaba özel büyük bir indirim olduğunda karşılaşmıştım ve biraz araştırdım. Kitap Aşığı dahil 1-2 blogger'ın da olumlu yorumunu görünce denemeye karar verdim. Ve pişman olmadım. Gerçekten yer yer eğlenceli ve komik bir kitaptı. Ayrıca gayet sürükleyiciydi ama 200 sayfa olduğundan bunun fazla bir önemi olduğunu da düşünmüyorum :D

Bir bad boys klasiğini de bu kitapta görüyoruz. Bu beklemediğim bir ayrıntıydı, şaşırdım ve tabii ki çok sevdim. Kötü karakterler özel ilgi alanıma giriyor :D Bu kitaptaki çoğu karakteri sevdim aslında, yazarın iyi bir kalemi var ve kitap ne kadar uzun olursa olsun okunabilirdi diye düşünüyorum. Ve bu arada bu bir seri ve 3 kitaptan oluşuyor. Kitaplar birbirinden bağımsız sayılır, 2. kitap buradaki başrolün arkadaşı ve kardeşi arasında geçiyor. Türkiye'de çıkarsa okuurum ama çok merakla beklemiyorum, farklı karakterler sonuçta ^,^

Satın almak için: Kitap Sihirbazı

Puanım: 4  GoodReads Puanı: 3,8
Sayfa Sayısı: 203   Yazar: Katee Robert   Yayınevi: Nemesis

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder