31 Mart 2014 Pazartesi

Kitap Alışverişi #14 - D&R Kampanyası


Merhaba arkadaşlar! D&R'da koskoca 5 Tl kampanyası olur da, Nora bunu kaçırır mı? Hayır kaçırmaz :D Hemen damladım D&R internet sitesine ve doldurdum sepeti, eh Dex'ler de orada olunca zor olmadı tabii. Hadi başlayalım!

1. Gölge Ve Kemik
Bu kitap, alışveriş yapmamın temel sebebiydi. Bunu kampanya da görünce öyle heyecanlandım ki! Nedenini bilmiyorum ama rüyalarıma bile girdi bu kitap. Hediye olarak veriliyordu bana, neredeyse de öyle oldu zaten, alışverişimde beni en çok mutlu eden kitap bu sanırım. -Henüz konusunu bile bilmememe rağmen-

2. Gece Nöbeti
Uzun zamandır bir Tess Gerristen hasreti çekiyordum ve bu kitabı da orada görünce attım hemen sepete. Daha çok Tess olsa, onları da alırdım ama maalesef yoktu :D Umarım bir an önce okuma fırsatı bulabilirim :)

3. Beyaz Kedi
Bu seri ve yazarı Holly Black hakkında o kadar çok övgü duydum ki, ilk kitabı görünce direk sepete attım zaten. İkinci kitabı da biriktirdiğim puanlarla kitap sihirbazından almayı düşünüyorum. İçeriği hoşuma gitti, umarım beğenirim ^,^

4. Paranormal
Bu kitabı zaten okumuştum ama kitaplığımda yoktu ve almak istiyordum, böyle bir fırsat karşıma çıkınca da çok mutlu oldum. Serinin 3. kitabını da ne zaman alıp okuyacağım Allah bilir.. Yaza kaldı artık :( -Bu seriye geçen yaz başlamıştım, isabet olur-

5. Melek
Bkz: Paranormal

6. Yemin
Bu kitabı daha birkaç gün önce kuzenimle konuşmuştuk, konusu kapağı falan hoş diye. Kampanyada görünce de aldım hemen. Ama kitabı hemen okuma niyetinde değilim, Dex'e seri devamı çıkarma konusunda güvenim tam, ama kesin bir tarih olana kadar bekletmeye niyetliyim.

7. Zehir Yiyenler Ve Diğer Hikayeler
Bu kitabı öyle çok istiyordum ki! Sadece Holly Black yazdığı için değil, birçok yorum duymuştum ve çok merak ettim. Ayrıca böyle derlemeler çok hoşuma gidiyor. Alışverişimde beni en meraklandıran kitaplardan biri oldu. Ayrıca böyle karanlık, gotik hikayelere bayılıyorum! Umarım kitap beni hayal kırıklığına uğratmaz :)

8. Karanlığın Kızı
Yunan Mitolojisi mi? Beni de sayın. Kesinlikle bayıldığım temalardan birisi de epik mitolojilerdir ve bu kitabın Yunan Mit. içerdiğini öğrenince tereddütsüz aldım. Tabii her mitolojik kitabı almıyorum, yanlış bir olgu oluşmasın hakkımda :D Ama içimde bu kitabı beğeneceğime dair bir his var, umarım beni yanıltmaz :)

9. Yıldız Çarpması
Konusuyla beni çeken nadir kitaplardan birisi de Yıldız Çarpması. Hmmm, eğlenceli bir aşk hikayesi kokusu alıyorum. Umarım kokusu kadar tadı da güzeldir :D

10. Ölümsüz Juliet
Romeo ve Juliet'in bambaşka bir perspektiften yazılışına şahit olacağız bu kitapta sanırım. Merakla ve heyecanla bekliyorum, Dex seri devamı için belirli bir tarih söylediğinde başlarım diye düşünüyorum ama her an bir sürpriz yapabilirim, sağım solum belli olmuyor bazen :D


Evet arkadaşlar, alışverişin sonuna geldik ama söyleyeceklerim bitmedi. İlk olarak: Sakın D&R'dan alışveriş yapmayın!! Geç kalmadı kargo, ama tüm Dex kitapları mı defolu olur? Hem de ne defo! Kapakların orası burası yırtık pırtık, sayfalar desen aynı şekilde. Siyah kapaklı kitaplar o kadar tozlanmış ki artık kitabın kapağına sinmiş, griye dönmüş rengi. Resmen rezillik!

İkinci olarak: 15 tane kitap aldım (arkadaşlarım ve kuzenim de bana sipariş vermişti) insan kolinin içine bir tanecik bile mi ayraç koymaz?! Bir de D&R olacaklar yani. Sadece o değil, biliyorsunuz Dex her kitabının içine kitap ayracı koyuyor. Ama hiçbir Paranormal'in içinden ayraç çıkmadı. Hadi kendiniz koymuyorsunuz, bari kitabın içindeki ayraca dikkat edin.

Ayraçlar önemsiz bir ayrıntı ama defo olayına çok moralim bozuldu, tamam biliyorum istesem değiştirirler ama bir kez yanlış kitap getirildiğinde yapmıştım ve hem çok uzun sürdü, hem de süreci takip etmek yorucu olmuştu. Ayrıca hangi birini değiştiriyim ki? Hepsi defolu :/

Ama yine de bu kitaplara kavuştuğum için çook mutluyum. Umarım bir an önce şu sınav haftam geçer de ben de eski okuma tempoma dönebilirim. Evet şimdilik bu kadar, hoşçakalıın :)

12 yorum :

  1. Defo olayına üzüldüm açıkçası. Dex zaten çok dayanıklı kitaplar çıkarmıyor birde hassas davranılmazsa yırtılmaların olması kaçınılmaz. D&R ın ayraç konusunda eli bol olduğunu söyleyen kimseyi görmedim bu güne kadar :)

    Bende ilk D&R alışverişimde hüsrana uğradım. Hem kargo çok uzun zamanda geldi hemde iptal edilen kitabın yatırdıklarını söyledikleri parası hesabıma geçmedi. Bir daha D&R dan zor durumda kalmazsam alışveriş yapmayacağımı bir kenara yazdım.

    Gölge ve kemik kitabıyla ilgili 10 yorum varsa 5i olumlu 5i olumsuz oluyor. Senin yorumunu merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hep kargo sorunu olanlarla karşılasmıştım, bana kargo hızlı geldi ama defolar gercekten abarttigim kadar berbat. Ama onemli değil artik yapacak bir sey yok :D Ben de Gölge ve Kemik le alakalı yorumum nasil olacak merak ediyorum. Su ayın 4'ünde baslayacak olan blog turumuz bir bitsin hemen yeni bir kitaba başlayacağım, Gölge ve Kemik de yakinda gelir ^,^

      Sil
  2. Aynı indirimden bende faydalandım hatta bazı aldıklarımız aynı ama defo olay gibi bir durum yoktu kitaplarda çok üzüldüm gerçekten.
    Bir de yakında bir d&r varsa fatura ile gidip değiştirebilirsin diye biliyorum emin olmamakla beraber:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi fikir tesekkürler :D Önce bir kitapla denerim, kabul ederlerse baska subelerine diğer kitapları götürürüm, etmezlerse de şansımı denemis olurum :P Sağol tavsiye için :)

      Sil
    2. Rica ederim , kabul etmezlerse azcık çirkeflik yap asdfadfa:D
      Sonuçta 5tl de olsa para veriyoruz ayıp yani:D

      Sil
    3. Ahahha :D Aynen, bir deneyim bakalım ne olacak :D

      Sil
  3. merhaba yemin tek kitap mı serinin başlangıcı mı acaba

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk D&R alışverişimi dex yayınları olduğu için yapmıştım. Kargo hala gelmedi ve sanırım gelmesi uzun sürecek. Çünkü 3 günde tedarik ettiler kitapları ve hala bekliyorum . Aynı kitapları almışız bir kaç tanesi hariç , keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo şirketi hafta sonu çalışmadığı için de gecikmiş olabilir :/ Teşekkürler :)

      Sil
  5. nora bu indirim sadece internet üzerinden alımlarda mı geçerli biliyor musun ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...