12 Mart 2014 Çarşamba

Kitabevi Gezisi #1 & Kitap Alışverişi #13 - Orjinal Dilinde Kitaplar


Merhaba arkadaşlar! Bu haftasonu ingilizcemi geliştirmek için bazı kitapları orjinal dilinde okumaya karar verdim. Ve önce zaten okuduğum bir kitaptan başladım. Böylece hemen ingilizce kitap okumaya başlamadan önce kendimi de biraz test etmiş olurum dedim. Böylece D&R ve Arkadaş Kitabevi'nde saatlerce gezdim. Meğerse ne çok edisyonu varmış bu kitapların böyle! Yani bunları biliyordum ama şahsen görmek farklıydı :D Tam ne alıcağıma karar verip çıkacakken birkaç fotoğraf çekmeye karar verdim. Çok aceleyle çektiğim için bazıları bulanık çıkmış maalesef :/ Her neyse, ben kitabevlerini gezerken her zaman eğlenmişimdir, bir de blogda paylaşmayı deneyim diye düşündüm. Olumlu-olumsuz yorumlara göre arada sırada devam edebilirim. Bu gezide yapacağım şey resimleri paylaşmak ve o kitapla alakalı düşüncelerimi söylemek olacak. Hadi başlayalım!! :)


Açlık Oyunları'nın birçok farklı edisyonunu gördüm, bizimkiler güzelmiş ya :D The Hunger Games'i almak istiyordum ama bu dahil neredeyse tüm kitaplar -sanırım beklemekten- sertleşmiş ve sanki su dökülüp kurumuş gibi bir hâl almış. Çok kötüydü, o yüzden bu kitaplar elendi :D


Türkiye kapakları da neredeyse aynısı bunların ama efektleriyle olsun renkleriyle olsun Türk edisyonlarını tercih ederim. Bu seriye başlamak istiyorum artık :(


Aman Allah'ım! Bu benim Gregor'um mu?! Madem böyle Harry Pottervari edisyonları vardı, bizde niye o basit kapaklar var ki :( Şahsen bu kapaklara bayıldım ama Gregor'u ikinci kez okumayı kaldırabilir miyim bilemiyorum :/


Ta Daa! İşte Muhteşem Yaratıklar olarak Türkçe'ye çevrilen Beautiful Creatures serisi! Sol tarafta ilk kitabın film kapağını görüyorsunuz. Ben de filmi izlemiştim ve erkek karakter yüzünden pek sevememiştim diye hatırlıyorum. O yüzden seriyi yakın zamanda okumayı düşünmüyorum ama kitapları merak etmiyor da değilim. Okuyanınız var mı?



İşte Senden Önce Ben ile çok ses getiren Jojo Moyes'un henüz ülkemize gelmemiş kitapları :) Bu kapakları Goodreads'te gördüğümden beri çok şirin buluyorum, her ne kadar çok tarzım olmasa da :D


Eh, buraya kadar gelmişken Kitap Hırsızı'nı çekmeden de olmazdı. Bu kapak da film kapağı olmalı :)


Kristin Hannah'dan da Kış Bahçesi'ni koyalım bari :D Türkiye'ye Kristin Hannah kitapları orjinal kapakla geliyor gördüğünüz gibi :)


Sylvia Day kitapları ve Elli Ton serisi hayranları için de upuzun bir rafımız var :)


Debbie Macomber cennetine mi düştüm ne?!


Julia Quinn severler.. burada mısınız?! :)



Resimler pek iyi çıkmamış ama manga ve çizgi roman sevenler bu bölüme benim gibi yapışıp kalabilirler, izin veriyorum :D


John Green olmadan olur mu hiç :) Looking For Alaska ve Let It Snow (Aşk Baharı Beklemez) için ülkemizde farklı edisyonlar kullanılmıştı. Hepsini sevdim!


Dedektif Kurukafa serisi... İyi hoş da, o ansiklopedi büyüklüğünde kitabı görünce geçirdiğim şok muazzamdı :D 12 yaşımdan beri bu seriye başlamak istiyorum, bir türlü başlayamadım hale bakar mısın :D


Fotoğraf iyi çıkmamış ama If I Stay serisi de buralarda :D


Pretty Little Liars severler? Dizisine mi başlasam kitaplarına mı bilemedim :D


Bu kapaklar muhteşem! Ülkemizdekiler de güzel ama bunlar gerçekten bir harika. Türkiye'ye bu kapaklarla gelse ben bu seriyi anında raflarıma taşırdım sanırım. Bu seriye ne zaman başlayacağım acaba. Sabırsızlıkla bekliyorum :(


Millenium serisinin film kapaklarını görmüş müydünüz? :)


Simsiyah kapaklardan sonra bu beyaz ve (sırtını kapatarak bakın) yazısız kapaklar? 1. dereceden şok geçiriyorum sanırım :D


Ortaya karışık bir de bunu koyayım dedim :D Cehennem Makineleri de şiddetle başlamak istediğim serilerden biri :) World War Z'nin de kitaptan uyarlama olduğunu hiç düşünmemiştim. Yanda bir de eşantiyon olarak Stephen King var. Fifty Shades'e özel raf olduğu için burada onu görmezlikten gelebilirim ^,^


Bunu alamadığım için içim öyle acıyor ki :'( Ama kaskatı olmuştu kitap beklemekten, ayrıca defoluydu. Ama yine de almak istiyorum, istiyorum ve istiyorum! 


Serinin bu kapaklarını kesinlikle daha çok seviyorum. Özellikle 2. kitabın Türkiye versiyonu bence büyük bir başarısızlık örneği :(


Tatlı Bela serisi ve Türkiye'ye gelmeyen novellası! Novellayı alacaktım fakat yine kaskatı olma derdinden muzdaripim :( Ayrıca 150 sayfalık bir novella 30 TL (8 pound mu neydi) olabilir mi? Şaka gibi. Ama bir dahaki foreign language alışverişimde sırada bu kitap var. Kesinlikle okumalıyım, ke-sin-lik-lee!! :D


Orjinal dilinde kitaplar gezimiz burada bitti. O rafa doğru ilerlerken dikkatimi çeken birkaç fotoğrafı da paylaşıp bitireceğim :)


Ben bayıldım bu Dex standına! Her yerde olmalı bunlardan :D


Bu kitabı çok merak ediyorum ya, Nisan ayı alışverişimde elimde olacak umarım :D


Eee, ben gezdim bu kadar ama ne aldım acaba? Her ne kadar bu da biraz defolu olsa da başa çıkabilirim sanırım diyereeeekkkkk:


The Selection, yani Beni Seç adlı kitabımızın orjinal versiyonunu aldım. Sınavlar başladığı için ne zaman okurum bilmiyorum ama Dex'inkinden biraz farklı olan artemis boyutlarında kapağını da çok şirin buldum. Pembelere hâlâ alışamasam da tatlı bir hava vermişler, yine de bizim ülkede çıkan kapağı tercih ederim sanırım. Hmm, sanırım :D


Uzun bir kitap gezisinin de sonuna geldik. Aslında daha birçok seri ve kitap gördüm tabii ki ama o sırada fotoğraf çekmek aklıma gelmedi maalesef. Eğer siz de kitapları orjinal dilinde okumak istiyorsanız kitabevlerinin yanı sıra internet sipariş sitelerinde de birçok kitap var. Ee peki bu kitabevi gezisini nasıl buldunuz? Zaten her kitabevine gittiğimde bir post hazırlayamam ama farklı etkinlikler veya farklı bir neden olursa -orj. dilinde kitap alma gibi- bunun gibi postlar hazırlayabilirim. İşte böyle :D Bir dahaki postumda görüşmek üzere, hoşçakalıınnn !! :)

12 yorum :

  1. bayıldıııııımm gerçekten müthiş yorumlarında fotoğraflarda bir harika kitapların güzelliği tartışılmaz tabii :) artık böyle etkinlikler bekliyoruz senden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok mutlu oldum :D

      Sil
  2. beni seçi bende çok merak ediyorum okuduktan sonra yorumunu beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda beni sec i bayagi onceden okuyup yorumladim zaten ama bir de orjinal dilinde okuyayım dedim. Çok sevdigim bir seri her ne kadar 2. Kitapta tempo biraz düşse de :D

      Sil
  3. Çok beğenerek okudum :) Umarım böyle etkinlikler yapmaya devam edersin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Yorumlar olumlu yönde olduğu için devam edeceğim umarım :))

      Sil
  4. Gerçekten çok güzel bir etkinlik olmuş :) ama söylemeden edemeyeceğim Percy Jackson ve Oliimposlular serisini okumadıysan çok şey kaçırıyorsunn!!!!! Kesinlikle başlamalısınn :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyoruum :( Ama su an takip ettigim cok fazla seri var ve birkaç tanesi en az bitmeden yeni seriye baslayamam :( Ama ben de o seriyi okumayi coook istiyorum ayrica cok tesekkürler :):)

      Sil
  5. merhaba nora cehennemi ben de merak ediyorum yorumunu bekliyorum sabırsızlıkla :) suan demet altınyeleklioğlu hanedan serisini okuyorum akşamları yatağıma geçip haremin koridorlarında dolaşmak bazen ürkütücü bazen heyecanlı ama çok keyifli farklı bir tarz denemek istersen listene ekle bence pişman olmazsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin icin çok teşekkürler prenses, ayrica Cehennem su an cok guzel ilerliyor, sanirim bu kitabi ilkinden daha cok begenecegim :)

      Sil
  6. merhabaa ben şu anda percy jackson serisini okuyorum üçüncü kitaptayım benc ebu kitaplar çook güzel ve acayip sürükleyici bence kesinlikle başla ve off orjinal kapakları daha güzelmiş :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...