28 Mart 2014 Cuma

Güneş Çavması - Dünya Varmış || Kitap Tanıtım


Heidi, Peter ve beyaz sakallı dedeye borcum vardı yıllardır, ödemek istedim.
 Annemi doğurmak istedim belki ve çocuğumdan doğmak..
Çilek kokulu karlar yağdırmak
Hayaller ateş alsın istedim.
Eski köye yeni adetler getirmek..
Hayatın ortasına çivileme atlamak ve ölümle kadeh tokuşturmak
Ve en çok da yeni bir oyun bulup kan ter içinde kalana kadar oynamak istedim.

Güneş Çavması, “Kendine uğramadan gitme bu dünyadan!” diyerek okuru hayata davet ediyor.
Hem çok tanıdık, hem alabildiğine özgün karakterleriyle, dostluk, aşk, inanç, ölüm, endişe ve korkular gibi pek çok konuda okuru masalsı bir yolculuğa çıkarıyor.

Ezber bozan, âdet ve alışkanlıkları yerle bir eden, Ankara'dan Foça mavisine uzanan sıcacık bir yolculuk... Hiç bitmesin istediğiniz, bazen güldüren bazen hüzünlendiren bu yolculuktan geriye henüz tanıştığınız haliniz ve mutluluk kalıyor…

Satın almak için: Kitap Sihirbazı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...