Nora'nın Kitaplığı : Artemis'ten Filmi Çıkan Kitaplara Yeni Kapak Uygulamaları!

15 Mart 2014 Cumartesi

Artemis'ten Filmi Çıkan Kitaplara Yeni Kapak Uygulamaları!

1. Vampir Akademisi


Bildiğiniz gibi Vampir Akademisi'nin filmi yakın zamanda sinemalardaydı. Artemis de bir sinema uyarlamalı kapak çıkartmış ve bunu "ciltli" yapmış. Serinin diğer kitaplarının yanında komik duracağını bilmesem kesin bu versiyonu alırdım. Liste fiyatı da 25 TL bu arada ^,^

Satın almak için: Kitap Sihirbazı

2. Uyumsuz


Kitabını bir türlü alıp okuyamadığım serinin şimdi de filmi çıkıyor. (Aman ne güzel!) Ve ben tam almaya karar vermişken bakın ne oluyor. Ciltli film uyarlamalı kapağı çıkıyor ve kitabın normal versiyonlarının baskısına ara veriliyor. Bu kapak da iyi hoş ama seriyle uyumsuz. (Uyumsuz?!) Nedir benim bu acı kaderim, Vampir Akademisinde de aynı şeyi yaşadım, Allahtan onu okumuştum.! 

Satın almak için: Kitap Sihirbazı

13 yorum :

  1. Niye komik dedin ki Vampir Akademisine.Gayet de güzel olmuş bence.Film karakterlerinin kapağa konması iyi bir fikir.İnsanlar ne okuduklarını,karakterleri tanırlar böylece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sen ne demek istediğimi anlamamışsın bir daha oku bence. Ben orada serinin diğer kitaplarıyla yanyana koyulduğunda uyumsuz görünmesinden bahsediyorum, kapağın komik bir tarafı yok. Ayrıca karakterleri insanlar kitapta okuyarak hayal dünyasında canlandırır, filmde gördüklerin kitap karakterleri değil, kitap karakterlerini canlandıran oyuncular. Kitap karakterlerini filmde görerek tanımazsın yani, benim görüşüm bu yönde.

      Sil
    2. bence kesinlikle haklısın :) orada acıklamışsın zaten :) gayet anlasılır .

      Sil
  2. bende alamıyorum bu yüzden diğerleriyle uyumsuz hem 3. kitap çıksın tüm seriyi alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Uyumsuz u öyle yapmayi düşünüyorum ayrica bugün d&r da gördüm sert bir cildi yoktu değmez diye düşünüyorum

      Sil
  3. providence 3. kitap türkçe olarak mı nisanda çıkıyor canım

    YanıtlaSil
  4. Nora ben şu Kitaphayvanıece yi kullanan ece :D şifremi hatırlayamadım o yüzden hesabıma giremedim ama sana akıl danışmam lazım :D Malum ben şimdi liseye hazırlanıyorum şimdi her gün 1 kitap bitirien Ece yok tabii. Şuan hayatımdaki tek action başka arkadaşlarımdan alıp kitap okumam. Annem elimi kitaplara bile sürdürmüyo. Ben işte bu vamp acedemy i tüm seriyi arkadaşımdan alıp bitirdim. Doymadım bi kez daha okudum. Şimdi seriyi ona geri verdim ama aklımda bi soru : O seriyi bende alsam mı? Ya canım yine okumak isterse? Ama okuduğum şeyi niye alayım? Uff aklımda deli deli sorular işte :D Bide sana soriyim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuduğum tüm kitapları kütüphanemde bulundurmaya çalışıyorum, fakat böyle bir takıntın yoksa almana gerek yok bence, seriyi tadında bırak. Eğer çok istiyorum dersen de arkadaşından bir daha alır okursun :P

      Sil
  5. ahaha zavallı nora m ama merak etme ben uyumsuzu böyle aldım filimden önceki haftalarda kitabı alma huyum var benim kitabı kapağına ve arkasındaki filimden fotolar sayfasına bakmaktan sanırım kitabı okuyamadım nerdeyse (1 günde bitirdi -.-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünüşe göre ben de Uyumsuz'u filmden bir hafta falan önce okuyacağım. Fakat normal kapağıyla almayı düşünüyorum, kitaplıkta uyumlu durması açısından.

      Sil
  6. UYUMSUZ çok güzeldi bence ama kitabını bulamadığım gerçeği...(gözyaşları)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamadım derken? Her yerde satılıyor Ezgi olmadı internet sitelerine bakabilirsin.

      Sil