Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişim #11,5 - Yanlış Kargoya Doğru Nora'ya

18 Şubat 2014 Salı

Kitap Alışverişim #11,5 - Yanlış Kargoya Doğru Nora'ya



Tekrar merhaba arkadaşlar, 11 numaralı kitap alışverişimi okuyanlar da görmüştür ki internetten yaptığım bir alışverişte bana Cehennem yerine Cennet adlı kitabı yollamışlar. (Şaka gibi :D) Ben de görvelileri arayıp konuştum ve Cennet'i tekrar kargoyla gönderdim ve onlar da Cehennem'i gönderdiler. Kitap bugün elime ulaştı. Teşekkürler Kitap Sihirbazı! :)

7 yorum :

  1. Sana tam anlamıyla hayranım :) Bir gün bakıyorum yeni kitaba başlamışsın öbür gün o bitmiş başka bir kitabın yarısına gelmişsin,müthiş.Çok imreniyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi? Teşekkür ederiim :D Okunacaklar listem çok uzun olduğu için hemen okumaya çalışıyorum. Bir de sınav zamanı hiç kitap okuyamayacağım için bu aralar bol bol okumaya bakıyorum :)

      Sil
    2. Harikasın :) Peki kitap sihirbazında kargo bedeli ne kadar?

      Sil
    3. 50 TL altındaki alışverişlerde 8 TL kargo bedeli var. Kapıda ödeme ise 6 TL fakat ben kredi kartıyla 50TL üzeri alışveriş yaptığım için bana etki etmiyor :)

      Sil
    4. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. bişey sormak istiyorum kitapları internetten almak daha mı iyi çünkü ben d&r da buluyorum ama kitabı ama sanki kitap savaştan çıkmış gibi oluyo :SS

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersine D&R'da bakarak kendin kitapların düzgün olanını seçip alabiliyorsun, olmadı başka bir kitabevinden alıyorsun fakat internetten gönderdiklerinde defolu olabiliyor ve bunu değiştirme şansın pek yok. Ama kitapların defolu çıkma oranı çok da yüksek değil :)

      Sil