Nora'nın Kitaplığı : Tatlı Bela (#1) & Ayaklı Bela (#2) - Alıntılar (Spoiler İçerir)

12 Aralık 2013 Perşembe

Tatlı Bela (#1) & Ayaklı Bela (#2) - Alıntılar (Spoiler İçerir)


  Teni tenime değdiği anda kendimi güvende hissettim. Kollarındayken böylesine evde hissetmek bir zamanlar beni çok korkutmuştu ama o anda bu kadar korkunç bir şey deneyimledikten sonra kendimi bu kadar güvende hissedebildiğim için şükran doluydum. Birisinin yanında böyle hissedebilmemin tek bir anlamı olabilirdi.
   Ben ona aittim.

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Güvercin," deyip irkildim. "Kızmanı istemiyorum ama seni bu kıyafetle cemiyet evine götüremem. Beş dakika içinde kavga çıkarırım."

Parmaklarının ucunda uzanıp dudaklarımı öptü. "Sana güvenim tam."

"Bu gece berbat geçecek," diye homurdandım.

"Bu gece inanılmaz geçecek," dedi America,söylediğimi üstüne alınmıştı. 

"Sadece daha sonra üstümden çıkarmanın ne kadar kolay olacağını düşün," dedi Abby.Parmak ucunda yükselerek boynumu öptü.

Tavana baktım,dudakl parlatıcıyla yapı yapış olmuş dudaklarının beni yumuşatmasına izin vermemeye çalışıyordum. "Sorun da bu ya, oradaki her erkek aynısını düşünüyor olacak."

Cilveli bir sesle, "Ama bunu bir tek sen yapabileceksin," dedi. 
- See more at: http://illekitap.blogspot.com/2013/09/jamie-mcguire-ayakl-bela-alntlar-2.html#sthash.MMZQmhsp.dpuf
"...Sen beni bulana kadar kayıp olduğumun farkında değildim. Yatağımda seninle geçirdiğim ilk geceye kadar yalnızlığın ne olduğunu bilmiyordum. Hayatımda doğru olan tek şey seninle olmak. Benim bekleyip durduğum şey sensin Güvercin."

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..


(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Trav?" dedim.
"Evet?"
"Sarhoş olduğumun farkındayım ve az önce bunun üstüne feci bir kavga ettik, ama..."
Travis hâlâ arkası bana dönük, "Bu gece seninle seks yapmayacağım, onun için istemekten vazgeç," dedi.
"Ne? Hayır!" diye bağırdım.
Travis gülüp döndü, bana bakarken gözlerinde yumuşak bir ifade vardı. "Ne var Güvercin?"
İçimi çektim. "Bu var," dedim, başımı göğsüne yasladım ve kollarımı açıp onu kavrayarak ona mümkün olduğu kadar sıkı sarıldım.
Kasılıp ellerini kaldırdı, sanki nasıl tepki vereceğimi bilemiyormuş gibiydi. "Sen sarhoşsun."
"Biliyorum."
Bir elini gevşetip sırtıma koydu ve diğerini ıslak saçlarıma; sonra da dudaklarını alnıma bastırdı. "Hayatımda tanıdığım en kafa karıştırıcı kadınsın."

 (●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Senin için fazla iyi olduğumu mu düşünüyorsun?"
"Dünyada senin için yeterince iyi bir erkek olduğunu düşünmüyorum."

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..
 
"Berbat bir halde olduğumuzu biliyorum tamam mı? Ben dürtüsel davranıyorum ve çok fevriyim ve senin için daha önce kimse için hissetmediğim şeyleri hissediyorum. Sen bir an benden nefret ediyormuş gibi davranıyorsun, bir sonraki an beni istiyorsun. Ben hiçbir şeyi doğru yapamıyorum ve seni hak etmiyorum... ama seni köpek gibi seviyorum Abby. Seni daha önce kimseyi ya da hiçbir şeyi sevmediğim gibi seviyorum. Sen yanımdayken içki ya da para ya da dövüş ya da tek gecelik ilişkilerin bir değeri kalmıyor... tek ihtiyacım olan sensin. Tek düşündüğüm sensin. Tek hayal ettiğim sensin. Tek istediğim sensin."
  
(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Ne var biliyor musun Maddox Bey?"
"Ne var bebeğim?" İfadesi ciddileşti.
"Başka bir hayatta sizi sevebilirdim." 

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

Dudaklarımı dudaklarıma bastırdım ve başımı salladım. "Gerçekten de yumuşak dudakları var."
Travis irkildi. "Dudaklarının nasıl olduğunu duymak istemiyorum."
"İnan bana önemli bir şey. İlk öpücüklerde hep endişeli olurum ama bu seferki o kadar kötü değildi."
"Öpüşmek seni endişelendiriyor mu?" dedi gülerek, söylediklerimi komik bulmuştu.
"Sadece ilk öpücükler. Onlardan nefret ediyorum."
"Eğer Parker Hayes'i öpmek zorunda olsaydım ben de nefret ederdim."

 (●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..
 

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..
 
''Hadi ama . Kızgın gitme.''
''Merak etme Travis. Kızgın gitmiyorum. Öfkeden gözüm dönmüş bir halde gidiyorum.''

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Sen ciddi misin?" dedi. Yanıt vermeyince bana doğru eğildi. "Her şeyden önce... standartlarım var. Hiç çirkin bir kadınla beraber olmadım. Hem de hiç."

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Sen de mi burada uyuyacaksın?"
"Yani evet. Bu benim yatağım."
"Biliyorum, ama ben..."
Travis sırıtıp başını salladı. "Bana güvenmiyor musun? Yemin ederim çok uslu olacağım,"

 (●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Amma da etkileyici bir ilk öpücüğün varmış."
"Senin son ilk öpücüğün."

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Gelecekteki karınla tanıştığında bütün bunlar için bana teşekkür edeceğine elli papeline bahse girer misin?" 
Travis'in kaşları çatıldı ve yüzü düştü. "Bu fazla kolay bir iddia. Evlenmek isteyebileceğim tek kadın an önce kalbimi kırdı."

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

 "Babanı arayacağım!" diye bağırdım. Travis yüksek sesle güldü. "Ve o da büyük ihtimalle omzumu sıvazlayıp zamanının çoktan gelmiş olduğunu söyler."

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

 "Az önce bana evlenme teklif ettin," dedi, hala numara çevirdiğimi itiraf etmemi bekliyordu.
 "Farkındayım."

(●̃•̃)(●̃•̃)
/█\♥/█\
  .ﻄﻅ...ﻄﻅ..

"Seni o kadar çok seviyorum ki Güvercin," dedi beni tekrar tekrar öperken. "Sadece bundan elli yıl sonra hala pokerde canına okuyor olacağımı unutma yeter," deyip kıkırdadım. Gülümsedi, muzaffer bir şekilde. "eğer seninle altmış ya da yetmiş yıl geçirmek anlamına gelecekse bebeğim, elinden geleni ardına koyma."

 İşte bunlarda benim altı çizili (Mecazi anlamda tabii ki, kitaplar kalem ucu değdirilmeyecek kadar değerli benim için. Ne biliyim, kıyamıyorum :D) bölümlerimden bazıları. Keyifli okumalarrr! :)

2 yorum :

  1. Kitap yorumlarını videolu yapsana kitap aşığı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video çekmek kulağa eğlenceli geliyor ama ne bileyim, ben kasılıyorum böyle video çekerken, yazı yazarkenki halim gibi rahat rahat konuşamıyorum. Ama belki ilerleyen zamanlarda ruh halim değişir, yazmaya üşenir video çekerim, kim bilir.. :D

      Sil