Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişim #9 - Gecikmeli Gelenler

17 Aralık 2013 Salı

Kitap Alışverişim #9 - Gecikmeli Gelenler


   Hatırlarsanız önceki alışverişimde 20-30 tane kitapp vardı. Eh tabi bunların tedarik edilmesi çok uzun sürünce, diğerlerini beklemek yerine onları erkenden göndermişlerdi. Geriye kalan 3 kitabın ise 2'si iptal oldu ve sadece Karanlık Ateş gönderildi. Ateş Serisi'yle ilk karşılaşmam bloggerlar arasında aşırı bir övgü alıyor olmasıyla başladı. Sonra şu Artemis'e geçmesi olayı da var. Seriye başlamamış olmama rağmen harcandığını görebiliyorum. Artemis'ten çıkan kitabın boyutları uyumlu olsa da (ki buna şaşırdım, ilk defa bir şeyleri düzgün yapmışlar.) kapağı seriye olmamış. Kitaplar yan yana koyunca uyumlu görünmüyor. Fakat bunlar beni yıldırmadı ve sonunda kitaba pençelerimi geçirmeyi başardım :D (Pençe nedir ya, sanırım kurtadamlı kitapların etkisinden henüz kurtulamamışım..)

   Ve E-book da kitap sihirbazında sanal fuar zamanı 300 TL üzeri alışverişlerde hediyeydi. Benim alışverişimi de gördünüz 300 TL yi geçti. Böylelikle dışarı çıkarken falan yanımda çantama sığıştırmaya çalıştığım ortalama 500 sayfalık kitaplar yerine bunu kullanabilirim, iyi oldu :D

İlgili Alışveriş: Kitap Alışverişi #8

9 yorum :

  1. merhaba nora bende senin gibi tam bir kitap manyagıyım hayran kaldım alışverişlerine gerçekten mükemmel benimde senin kadar olmasada küçük bi kütüphanem var bebeklerimi seninle paylaşmak isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki paylaşabilirsin, çok mutlu olurum :D

      Sil
    2. evet prensesle oluşturduğumuz kucuk bır kutuphanemız var onları benden daha cok sevıyor :)

      Sil
  2. kitabın yanına koyduğun şey tablet mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımda e-reader olduğunu yazmıştım zaten :)

      Sil
  3. E book ve e reader ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-book bir kitabın dijital formatındaki halidir. Bu şekilde bir kitabı bilgisayardan, telefondan veya E-reader'dan okuyabilirsin. :)

      Sil
  4. selaam bişey sorucaktım e-reader'da sadece ingilizce kitaplar mı oluyor yoksa türkçede varmı bana biraz e-reader hakkında bilgi verebilir misin çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani reader'a göre değişiyor ama genelde d&r vs internet sitelerinden istediğin kitabı indirimli satın alabiliyor ve bu e-book'a yüklüyorsun. Tabii internette kitap sayfalarının fotoğrafları çekilmiş & taranmış ve e-book haline dönüştürülmüş formatları da var. Onları da indirip yükleyebiliyorsun. Aslında artık akıllı telefonlara adobe reader programı indirilebildiği için e-book'lara pek gerek kalmadı :P

      Sil