Nora'nın Kitaplığı : Kitap Sihirbazı'nda Şenlik Fırsatları !!

21 Kasım 2013 Perşembe

Kitap Sihirbazı'nda Şenlik Fırsatları !!

Resimleri daha büyük görmek için tıklayınız :)
İndirimli olacak 50 roman:
Kitap Sihirbazı'ndaki mükemmel indirimli yayınevleri :)
1- Kürk Mantolu Madonna
2-Şeker Portakalı
3-Küçük Prens
4-Suç ve Ceza
5-Sefiller
6-Simyacı
7-Fareler ve İnsanlar
8-Tutunamayanlar
9-Olasılıksız
10-Dönüşüm
11-Uçurtma Avcısı
12-Bin Dokuz Yüz Seksen Dört
13-La Sonsuzluk Hecesi
14- Aşk
15-Yüzyıllık Yalnızlık
16-Nietzsche Ağladığında
17-Yabancı
18-Martı
19-Çalıkuşu
20- Da Vinci Şifresi
21- Şu Çılgın Türkler
22-Yüzüklerin Efendisi
23-Koku
24- Suç ve Ceza
25-Piruze
26-Satranç
27-Dövüş Kulübü
28-Bir Çift Yürek
29-Mesnevi
30- Aylak Adam
31- Saatleri Ayarlama enstitüsü
32-Böyle Buyurdu Zerdüşt
33-Çavdar Tarlasında Çocuklar
34-Gün Olur Asra Bedel
35-Dublorün Dilemması
35-Masumiyet Müzesi
36-Sofie'nin Dünyası
37-Bülbülü Öldürmek
38-İnce Memed
39-Kelebek
40-Otomatik Portakal
41-Şibumi
42- Aşk ve Gurur
43-Rüzgar Gibi Geçti
44-Sineklerin Tanrısı
45-Semerkant
46-Şarkını Söylediğin Zaman
47-Hayvan Çiftliği
48-İnsan Ne ile Yaşar
49-Puslu Kıtalar Atlası
50-Kitap Hırsızı

4 yorum :

  1. Kitap Sihirbazını güvenilir buluyor musunuz? Hep Kitapyurdundan yapıyorum alışverişimi hiçbir sorunumda çıkmadı şimdiye kadar. Sizden duydum Kitap Sihirbazını üye oldum. Fiyatlar çok uygun çok beğendiğim iki kitap 14 tl ye geliyor, Kitapyurdunda 28. Acaba güvenilirliğinde bi sorun var mı diye merak ettim yani aradaki fiyat farkı çok fazla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben simdiye kadar 3 4 kez kitap sihirbazindan alışveriş yaptim. Guvenlik sorunu yok ama cok yogun oldugu zaman gec kalabiliyor sipariş, bunun disinda bir sorunla karsilasmadim ben :)

      Sil
  2. Peki teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  3. Ben birçok kez sipariş ettim ve 2-3 gün içerisinde elime ulaştı. Birçok kitap ayracı koymuşlardı.

    YanıtlaSil