Nora'nın Kitaplığı : Brothers Conflict (Erkek Kapışması) - Anime Tanıtım & İnceleme

29 Kasım 2013 Cuma

Brothers Conflict (Erkek Kapışması) - Anime Tanıtım & İnceleme


   Hinata Ema; ünlü maceraperest Hinata Rintarou'nun, tek kızıdır. Bir gün Ema, babasının başarılı bir kıyafet üreticisi, Asahina Miwa, ile yeniden evleneneceğini öğrenir. Onları rahatsız etmek istememesinden dolayı Ema, yeni üvey annesinin çocuklarının yaşadığı evine taşınıp, Gündoğumu Konağı denen köşkte 11 erkek kardeşle kalmaya karar verir. Aynı çatı altında birlikte yaşadıkları sürece Ema ve Asahina kardeşler arasında romantizm filizlenecektir.

   Aslında 13 kardeşler fakat 2'si farklı evde kalıyor. Buna rağmen kapışmanın içerisinde yerleri çoktan hazır aslında :D Bu 13 kardeş, yaşları bayağı bir farklılık göstermekle beraber (10-25 arası olabilir) hepsi de Ema'yı eve büyük bir hoşgörüyle kabul eder. En başta eğlence amaçlı Ema'yla ilgilenen kardeşler için sonradan bu olay ciddileşir ve gerçek bir kapışma haline gelir.

Ema render   Böyle harem türündeki animeler normalde bana tekdüze ve sıkıcı gelir. En başlarda bu anime de öyle geliyordu. Aralıklar koyarak izledim ama hiç bırakmadım. Çünkü sadece erkekleri için bile izleyebilirsiniz. Çizimler, karakteristik özellikler gerçekten muhteşem. Kızımızı biraz abartmışlar ama şirin, sevilesi bir tipi var aslında. 13 erkeğin de sırasıyla kıza aşklarını itiraf etmeleri, öpüp durmaları bir ara sıktı gibi oldu ama sonra farklı olaylar araya katarak eğlenceli hale getirmeyi başardılar. 9-10-11-12. bölümler akıp gitti resmen. Genelde böyle başları sıkıcı gelen animeler son bölümlerde patlama yaşıyor.

   Biraz da karakterleri anlatıyım. Ben bile bazen adlarını karıştırıyorum. Hiçbiri birbirine benzemiyor ama çok fazlalar :D Neyse, kardeşlere geçmeden önce ilk olarak başrolümüz Hinata'dan bahsedelim. Kahverengi saçlı, kahverengi gözlü 16 yaşında olan tatlı bir kızdır kendisi. Onu erkeklerden korumaya çalışan en yakın arkadaşı küçük tavşanı ise Juli. Ema'nın bodyguard görevini karşılıyor diyebiliriz. (Dizinin sonlarına doğru Juli sizi şaşırtabilir :D)
Asahina kardeşleri anlatmak biraz zor olacak (13 tane olunca). O yüzden şöyle yüzeyden özelliklerini söyleyeyim bari:


1. Asahina Masaomi
Masaomi asahina render
Yaş: 31
Göz: Kahverengi
Saç: Kahverengi-Kısa
Meslek: Doktor

2. Asahina Ukyo
Ukyo asahina render
Yaş: 29
Saç: Sarı-Kısa
Göz: Mavi
Meslek: Avukat

3. Asahina Kaname
Kaname asahina render

Yaş: 27
Saç: Sarı-Uzun
Göz: Ela
Meslek: Keşiş

4.Asahina Hikaru
Hikaru

Yaş: 26
Saç: Turuncu-Uzun
Göz: Yeşil
Meslek: Yazar
*Kız gibi giyinmeyi seviyor.

5. Asahina Tsubaki
Asahina tsubaki render

Yaş: 24
Saç: Beyaz-Kısa
Göz: Mor-Menekşe
Meslek: Ses aktörü
*Azusa-Natsume-Tsubaki üçüzler.

6. Asahina Azusa
Asahina azusa render brothers conflict by tsunderemayu-d68dke5

Yaş: 24
Saç: Siyah-Kısa
Göz: Mor-Menekşe
Meslek: Ses Aktörü
*Azusa-Natsume-Tsubaki üçüzler.

7. Asahina Natsume
 Natsume render

Yaş: 24
Saç: Turuncu-Kısa
Göz: Mor-Menekşe
Meslek: Oyun Tasarımcısı
 *Azusa-Natsume-Tsubaki üçüzler.

8. Asahina Louis
 Louis asahina render

Yaş: 21
Saç: Açık kül kahverengisi-Uzun
 (Bence toz pembe gibi ama -,-)
Göz: Leylak
Meslek: Profesyonel Kuaför
*Ailedeki tek evlatlık çocuk.

9. Asahina Subaru
Subaru asahina render

Yaş: 20
Saç: Siyah-Kısa
Göz: Siyah
Meslek: Üniversite Öğrencisi
*Basketbol oyuncusu

10. Asahira Iori
 Iori asahina render

Yaş: 18
Saç: Griye yakın Mavi-Kısa
Göz: Ela
Meslek: Lise Öğrencisi (Özel Akademide)
 *Çiçeksever

11. Asahina Yusuke 
Yusuke asahina render

Yaş: 16
Saç: Kızıl-Kısa
Göz: Koyu kırmızı
Meslek: Lise Öğrencisi
 (Ema ile aynı sınıfta)
 12. Asahina Fuuto
Futo asahina render

Yaş: 15
Saç: Açık Kahverengi
Göz: Kahverengi
Meslek: Lise Öğrencisi, Idol
 *Ünlü bir şarkıcı

 13. Asahina Wataru
 Wataru asahina render

Yaş: 10
Saç: Açık kahverengi
Göz: Kahverengi
Meslek: İlkokul Öğrencisi



Şükürler olsun bitti, elim kolum kopacak yakında :D İşte kardeşlerimizle de tanıştık. Birkaç karakter daha var ama 1 veya 2 bölümde geçtiği için onları es geçiyorum. Umarım yakında 2. sezonunda çevirisine başlanır, Japonca bilmiyorum maalesef. Yani anime sonunu iyi kapattı gerçekten, başlarda hoşuma gitse de sıkıcı bulmuştum. Söylemem gereken birkaç şey daha vardı ama bunları yazarken unuttum, aklıma gelirse eklerim artık :)

Karakter bilgileri için kullandığım kaynak:

27 yorum :

  1. Adın gerçekten nora mı?

    YanıtlaSil
  2. Ikinci sezonu var mi peki cidden

    YanıtlaSil
  3. Peki ingilizce altyazısı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sezondan bahsediyorsan yok bildiğim kadarıyla.

      Sil
  4. anaba hala mi ikinci sezon cikmadi?

    YanıtlaSil
  5. 2. sezon 2017'de çıkacakmış sanırım, yabancı bir sitede öyle okudum. ;_; 2 yıl daha sabredelim, acaba kız kimi seçecek merak ediyorum açıkçası. :D Gerçi mangada evlendi bile, ama olsun. >o<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu harem tarzı animelerde bir seçim olmuyor genelde ama mangada evlenmesine çok şaşırdım =O Animede de birini seçse ne güzel olur :D

      Sil
    2. mangada kimle evlendi omg u.u

      Sil
    3. evet kiminle evlendi araştırdım ama bulamadım ve çok merak ettim

      Sil
  6. nora umarım 2 sorumuda yanıtlarsın :3 1- buna benzer animeler var mı
    2- mangasının türkçesi var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna benzeri biraz açar mısın? Bir kızın etrafında birçok oğlanın olduğu harem tarzında animeleri mi kastediyorsun? Mangaya gelince de baskısı yok ama internet üzerinde varsa da benim haberim yok, bilgisayarım bozuk olduğu için araştıramıyorum maalesef..

      Sil
    2. dediğimi anlamışsın tmda öyle bir anime istiyorum var mı acaba :3

      Sil
    3. İstediğin türe "harem" türü deniyor. Eğer araştırmak istersen diye ;) Bir kız etrafında gelişen haremlerden bulduklarım: Uta No Prince-sama, Kamigami no Asobi, Diabolik Lovers, Bonjour♪Koiaji Pâtisserie, Hanayaka Nari Waga Ichizoku: Kinetograph, Koi Suru Tenshi Angelique: Kagayaki no Ashita, La Storia Della Arcana Famiglia. Keyifli izlemeler :)

      Sil
  7. Kaneki niye yok!!!

    YanıtlaSil
  8. Tsubaki'yi çok seviyorum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. selamm:) hangi tarihte animenin ikinci sezonu çıkacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sezon hakkında bir bilgim yok fakat 2 bölümlük OVA'sı çıktı izlemek istersen ^,^ http://www.turkanime.tv/anime/brothers-conflict-ova

      Sil
  10. Önerdiğin tüm harem tarzındaki animrleri izlemiş bulunmaktayım acaba başka bildiğin harem tarzı anime var mı diye soracaktım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uta no Prince Sama, Kamigami no Asobi, Dance with Devils, Akatsuki no Yona, Diabolik Lovers deneyebilirsin :)

      Sil
  11. Sene 2019 oldu ve hala 2. sezonun türkcesi gelmedi.Sence gelir mi yada arastirdinmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef benim de sizden daha fazla bilgim yok :(

      Sil