Nora'nın Kitaplığı : Serisi - Alıntılar

21 Kasım 2013 Perşembe

Serisi - Alıntılar



"Gerçekten düşünceleri okuyabiliyor mu?" diye fısıldadım.
"Uşak mı?" diye fısıldadı Gideon. "Umarım okumuyordur. Biraz önce onun bir sansara benzediğini düşündüm."
Yoksa bu sözlerinde hafif bir esprinin gölgesi mi vardı? 'Bay çekilin yoldan önemli bir zaman yolculuğundayım' gerçekten şaka mı yapmıştı? Çabucak sırıttım. (Ne de olsa böyle bir şeyin olumlu biçimde desteklenmesi gerekirdi.)
-o-
 
"Bir annen mi var?" Ağzımdan çıkar çıkmaz ne kadar budalaca bir soru olduğunu farkettim. Tanrım!
Gideon bir kaşını kaldırdı. "Ne sandın?" diye sordu alay ederek. "Falk amca ve Bay George tarafından üretilmiş bir android olduğumu mu?"
-o-
"Parola?"
Quark edit bisküvi ya da öyle bir şey.
"Qua redit nescitis," dedi Gideon.
Eh, en azından yaklaşmıştım. 
( ... )
Şu parola neydi? Qua neskuik moskito muydu? 
Bunu mutlaka kafamın bir yerine yazmalıydım.

-o-

İç geçirdim. Bu ne korkunç kabustu. Darth Vader'ı hayatımın geri kalanında etrafımda dolanıp canice sözlerini sarf ederken hayal ettim. (...) 
Anlaşılan Xemerius farklı bir şey düşünüyordu. Başını kaldırıp masum bir tavırla yüzüme baktı. "Onu yiyebilir miyim? Lütfeeen?"
Ona gülümsedim. "Bu kadar nazikçe sorduğuna göre sana hayır diyemeyeceğim!"
-o-

"Bir dakika çeneni kapa, olur mu? Burada sana ilan-ı aşk etmek için tüm cesaretimi toplamaya çalışıyorum. Bu konuda hiç deneme yapmadım."
"Efendim?"
"Sana aşık oldum," dedi ciddi bir sesle. "Gwendolyn."
 
-o-

"Hazır mısın Gwendolyn?" diye sordu Gideon. "Sen hazırsan, ben de hazırım."
 
-o-

"Adım Xemerius, tanıştığıma memnun oldum. Bana bir kedi satın alacak mısın?"
"Hayır."
(...)
"Bana şu zaman yolculuğunu açıklar mısın?" dedi Xemerius.
"Bunu ben bile anlamıyorum"
"Bana bir kedi satın alacak mısın?"
"Hayır."

-o-

Leslie ve ben, Gideon ve Raphael'i görünce el salladık.
Xemerius yapmacık bir sesle, "Özlemle beklenen iki masal prensi bu sabah değişiklik yapmış ve beyaz atlarını ahırda bırakarak, metroya binmişlerdi," diye nutuk attı. "Onları görünce iki prensesin gözleri parladı ve patlamaya hazır gençlik hormonları utangaç selamlaşma öpücükleri, aptalca sırıtmalar şeklinde birbiriyle çarpışınca zeki ve erişilmez güzellikteki iblis ne yazık ki çöp sepetine kusmak zorunda kaldı." Utanmazca abartıyordu, hiç birimiz aptalca sırıtmıyorduk bir kere.

9 yorum :

  1. Şey acaba alacakaranlık,fısıltı,obsidiyen gibi böyle doğaüstü kahramanların oldupu kitapları biliyor musun? Biliuorsan söyler misin? :) Ha bide vampirlerle ilgilş olmadın lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an çıkan tüm fantastik romanlara bakabilirsin. Mesela melekler ile ilgili: Araf, Düşüş, Asi, Meleğin Düşüşü, Melek vs. serilere bakabilirsin. Az miktada vampir de içeren ama ana konusu farklı fantastik öğeler üzerine kurulu olanlardan: Ölümcül Oyuncaklar, Çiftlik, Paranormal, Tuhaf Melekler tarzı kitaplar var. Bunun dışında farklı paranormal kahramanların olduğu; Silüet, Ayın Kardeşleri, Melez, Serseri gibi kitaplar da var. Tabii seçenekler çoğaltılabilir. Şu an dönemimizde çıkan fantastik kitapların neredeyse tamamı söylediğin kategoriye giriyor zaten :)

      Sil
  2. Çoook teşekkür ederim.Sağol ve çabucak cevap verdiğin içinde çoook teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. merhaba bana yakut aşk tüm zamanların içinden geçer tarzı kitap serileri önerebilirmisin lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz derken ne demek istediğinizi biraz daha açsaymışsınız keşke :) Neyse ben yine böyle fantastik-aşk türünden birkaç örnek vereyim sana. Bu seriyi beğendiysen; Fısıltı, Ölümcül Oyuncaklar, Lux gibi serileri de beğenebilirsin diye düşünüyorum :)

      Sil
  4. teşekkür ederim önerilerin için :)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu seriye benzer romantik komedi turu seri arıyorum aça bulamadım bu seriyi çok seviyorum üç kez okudum bu seriyi tekrardan okuyabilirim ama şey başka bunun gibi bir seri biliyor musun acaba?

    YanıtlaSil