Nora'nın Kitaplığı : Senden Önce Ben - Alıntılar (Spoiler İçerir)

19 Eylül 2013 Perşembe

Senden Önce Ben - Alıntılar (Spoiler İçerir)

 
  Otobüs durağı ile ev arası 158 adımdı, ama aceleniz yoksa ya da platform tabanlı ayakkabılarınızı giymişseniz 180'e de çıkabilirdi. Ya da hayır kurumlarına ait mağazaların birinden aldığınız burnu kelebek desenli, ama arkası topuğunuzu hiçbir zaman tam anlamıyla kavramayan ayakkabılardan -böylece niye 1,99 sterline indiği de anlaşılıyor- giymiş olabilirsiniz. 68. adımda bizim sokağa dönen köşeden girdim ve evi gördüm. Dört yatak odalı yarı müstakil ev, diğer üç ya da dört yatak odalı müstakil evlerle aynı sıradaydı. Babamın arabası da sokaktaydı ve bu henüz işe gitmediği anlamına geliyordu.

•❤•.¸✿¸.•❤•

  Treena beni dikkatlice inceledi. "Annem gerçekten hoş biri olduğunu söyledi."
  "Evet, öyle"
  "Yakışıklıymış da."
  "Belkemiğinde hasar var diye Quasimodo'ya benzemesi gerekmiyor."

•❤•.¸✿¸.•❤•

"Sence, şey..." Treena'nın bunu doğru şekilde söylemenin  bir yolunu aradığını farkettim. "Sence kazanacak mısın?"
  Sanki bu bir tür yarışma gibiydi. "Bilmem, sanırım oyunu biraz zorlaştırmam gerekiyor."

•❤•.¸✿¸.•❤•

"...Sana bu parayı veriyorum, çünkü beni artık mutlu eden pek bir şey yok, sadece sen varsın.
 Beni tanımanın sana acı ve hüzün getirdiğinin farkındayım. Umarım bir gün bana daha az öfkeli ve kırgın olduğunda sadece bu yaptığımdan başka yapacak bir şeyim olmadığını, bunun gerçekten iyi bir yaşama sahip olmana, benimle tanışmasaydın sahip olacağın hayattan daha iyi bir hayata sahip olmana yardımcı olacağını da anlarsın.
... İşte böyle. Kalbimde bir iz bıraktın Clark. Komik kıyafetlerin, kötü esprilerin ve en küçük bir duygunu bile saklamak konusundaki beceriksizliğinle odamdan içeri girdiğin ilk andan itibaren bende bir iz bıraktın. Sen benim hayatımı, bu paranın senin hayatını değiştireceğinden çok daha fazla değiştirdin.
Beni o kadar sık düşünme. Seni sulu gözlü bir şekilde hatırlamak istemiyorum.Sadece iyi yaşa."

•❤•.¸✿¸.•❤•

"Lego parçalarını neden bu kadar küçük yapıyorlar anlamıyorum. Obi-Wan Kenobi'nin sol kolunu bir yerlerde gördün mü?"
"DVD oynatıcısının üzerindeydi. Sanırım Thomas Obi'nin koluyla Indiana Jones'unkini karıştırmış."
"Güzel, fakat Obi'nin kolu bej rengi olamaz. Siyah kolları bulmamız şart."
"Ben olsam üzülmezdim. Darth Vader ikinci filmde onun kolunu kesmiyor muydu zaten?" 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder