Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişim #4 - Bol Bol Kitap

28 Eylül 2013 Cumartesi

Kitap Alışverişim #4 - Bol Bol Kitap


Sanırım resme bakarak kitap alışverişine neden böyle bir isim verdiğimi anlayabilirsiniz sanırım. Bu kitap alışverişimde 4 Pegasus, 2 Ephesus, 1 Optimum, 1 Artemis, 1 Kalipso Yayınlarından olmak üzere toplam 9 tane kitap almış oldum. Sadece 1 Tanesi ciltli, resimi göremeyenler için aldığım kitapları tekrar sayıyım:
Bu da Aşk Baharı Beklemez'in İlk sayfaları :)
1. Bakire - Nancy Pickard
2. Ejderin Aşkı (#1) - G. A. Aiken
3. Çiftlik - Emily McKay
4. Üç Çatılı Ev - Arthur Conan Doyle
5. Aşk Baharı Beklemez - Maureen Johnson, John Green, Lauren Myracle
6. Silüet (#1) - Andrea Cremer
7. Dolunay (#2) - Andrea Cremer
8. Sarışın Vampir (#1) - Christopher Pike
9. Yakut Kırmızı (#1) - Kerstin Gier

Eveet, işte bunlar da benim yeni bebeklerim. Hepsi için çook heyecanlıyım, ama Sarışın Vampir'i aldığıma sonradan pişman oldum. Nedenini ben de bilmiyorum. Olur da okumadan bir kenara atarsam diye ilk olarak onunla başlayacağım. (Elimdeki kitabı bitirdikten sonra tabii ki) Bu kitaplardan okuduklarınız varsa yorumlarınızı bekleriim :)

12 yorum :

  1. Hayırlı olsun :) Sarışın vampiri bende çok merak ediyorum. o.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol umarim yakin zamanda eline gecer :)

      Sil
    2. Sen oku önce bir. Yorumundan faydalanayım :)

      Sil
    3. Peki, fayda saglayabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Sarışın vampir serisini deli gibi okumak istiyordum ama yorumlar , eleştiriler falan çook kötüydü , almaktan vazgeçtim :) Yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aynı şekilde, yorumlardan falan hevesim kaçtı elimdeki kitabı bugün bitireceğim yani Pazartesi başlarım artık umarım sürükleyicidir de bir an önce inceleme yapabilirim :)

      Sil
  3. ben siluet ve başka kitapları sipariş ettim. kargo geldiğinde okuldaydım. evlat acısı gibi bi acı çekiyorum şuan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyleri yaşadım, sonra da arayıp tekrar getirmemelerini söyledim. Babamla gidip kargo şirketinden aldık. Hem garanti oldu hem de beklememiş oldum :)

      Sil
  4. Yakut kırmızı'yı merak ediyorum tüyap'dan alıcaktım ama 15 tane roman aldım ve bütün param bitti ayrıca pek cesaretde edemedim okudunuzmu neden bahsediyor ?

    YanıtlaSil
  5. Cok istememe ragmen hala okuyamadim ama konusunu az cok biliyorum. Zaman yolculugundan bahsediyor tabii ki ask da var icerisinde. Simdiye kadar alip da begenmemis kimseyi gormedim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm... :) güzel olabilir o zaman en kısa zamanda okumaya çalışacağım.Bu arada siteyi ne zaman kurdunuz bilmiyorum ama çok beğendim(Allah nazardan saklasın :) ) Kitaplarla ilgili her şey çekiyor beni sitenizde çekti kendine tarzım olan pek çok kitabın yorumu konusu vs. yer vermişsiniz bu anlamda ayrı bir hoşuma gitti.Belirtmek istedim bu güzel sitenin sonu umarım güzel bir kitapçı açmaya kadar götürür sizi.

      Sil
    2. Blogu 2013 Mayıs ayının sonunda açtım ve gerçekten teşekkürler, böyle yorumları okuyunca motivasyon kazanıyorum :D

      Sil