23 Eylül 2013 Pazartesi

Kitap Alışverişim #3 - Hediye Kitaplar


Her zamanki gibi bu alışverişime de bir isim koydum: Hediye kitaplar. Gördüğünüz gibi alışverişim iki tane Saftirik kitabı içeriyor, bunlar kardeşimin doğum günü hediyesi. Bunu gören arkadaşlarım "Nasıl bir ablasın, insan araba falan alır." diyorlar ama beni bilirsiniz, aklım fikrim kitaplarda. Hem de çaktırmayın ama biraz da kendim için aldım çünkü Saftirik'i okumak basit olduğu kadar da eğlenceli bence. Birçok çocuk kitabı okumuşluğum vardır açıkçası. Saçma da olsa komik de olsa beni güldürüyor. Zaten 1 saat falan sürer en fazla bunları bitirmeniz. Zararsız şirin kitaplar şunlara bakın ^,^ Tamam, gören de beni 10 yaşında falan sanacak en iyisi susayım.

Kardeşime aldığım kitaplar: Saftirik Vampirin Günlüğü ve Saftirik Kurt Adamın Maceraları. Epsilon Yayınlarını çocuk kitapları konusunda kaliteli buluyorum (Korku Okulu gibi saçmalıklar hariç) kardeşim de çizgi roman okumayı sever. Ben de kitap-çizgi roman karışımı bir şey almaya karar verdim ve ortaya böyle bir sonuç çıktı. Kendim için aldığım kitap ise Tess Gerristen'in "Ruhundaki Zehirle Yüzleş" isimli kitabı. Diğerlerinin aksine bu kitap hiçbir seriye bağlı olmayan bir tek kitap. Alma nedenimse ne zamandır (Rizzoli&Isles'ın senaryosunun onun serisine bağlı olduğunu öğrendiğimden beri.) Tess Gerristen'ın polisiyelerinden bir tane denemek istiyor olmam. Bu konuda Rizzoli & Isles serisini okuyan arkadaşımın da katkısı olduğunu belirtmeliyim. (Ems)

Ne alacağımı kararlaştıramamış halde gittiğim yerden elimde bu kitaplarla çıktım, aslında bir de Kristin Hannah kitabı almak istiyordum ama kısa süre önce internetten de 10 tane kitap siparişi verdim. Bundan kısa süre bir alışveriş daha yapmıştım ve o kitapları da hala bitirmedim. Sipariş verdiğim kitaplar kargodan geldiği zaman burada paylaşım yapacağım. Yani görünüşe göre Kasım'a kadar bana bir daha alışveriş yapmak yok :D

6 yorum :

  1. sen kaç yaşındasın peki ? çok kitap okuyorsunda yaşını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşım burada açıklayacağım bir kriter değil canım :)

      Sil
  2. peki öğrenci misin

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Lütfen kararıma saygı duyup bu konuyu daha fazla irdeleme canım, bu blogda önemli olan yaşım değil, kitaplar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...