Nora'nın Kitaplığı : Scott'ın Günlüğü - Ekstra Sahne

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Scott'ın Günlüğü - Ekstra Sahne


   Sevgili günlük;

    Bu kelimeleri yazacağımı hiç düşünmemiştim. Biliyorum. Eğer ben hayali bir okuyucu için yazmaya devam edersem resmen delirmişimdir. Yemin ederim, kalbimden düşündüm. Okyanusta kaybolup gidişimi not ediyorum.

    Her sabah bu mağarada aç ve üşüyerek uyanıyorum. Merak ediyorum, eğer kara el beni bulursa ve hatta iyice düşündüm, sadece düşünmek beni canlı tutuyor. Burada kapalı durmaktan nefret ediyorum. Nora'nın bana yardım edememesinden nefret ediyorum. O nerede bilmiyorum. Ben kendimden daha çok onun için korkuyorum. Nora kaçamaz. O Patch gibi değil.

    Öfkeliyim. Kara el'i ve biyolojik babamı düşmüş bir melek gibi orada bir yerde aramak benim için zaman kaybı. Ben liman değilim. Bazı yanlışlar vaat eden bir ilişki olacak eğer onu bulursam. Ben o adam değilim ki her istediğini yapacağız. İşte bu konuşarak savaşmak. Umarım gelir.
Nora beni kıyıya çekti söylemek için. Babamın düşmüş melekler üzerindeki hataları anlamam için. Ama benim ona karşı çapraz intikamım olacak. Ve bunu düşündükçe kendimi daha iyi hissediyorum. Ben gizlenmeden önce Kara El'in düşmüş bir meleği öldürmek için elinde büyük bir gücü vardı. Babam kara ele zarar vermek için beni ele verebilir. Bunu geri çevirmek olmaz.
Dün gece bir rüya gördüm. Bir kısmı anı, bir kısmı fantazi.
Ben bizim evdeki yatak odamda Nore ile öpüşüyordum. Rüya gerçekti. Teninin tuzlu tadını alabiliyordum, saçlarının ıslaklığını. Sadece o başlangıç olarak beni çekingen bir şekilde yumuşakça öptü. Patch'de fırtınalar koptu. O gece plajda Nora ile konuştuk. Ama benim rüyamda ben onu vurdum. Onu pencereden savurdum ve kanatlarını yoldum. Geçen geceki rüya Nora’nın tepkisi için endişelenmeme yetecek kadar uzun sürdü. Öfke ile bana bağırmaya başladı. Ama ben onu durdurdum, beni ÖPTÜ. SERTÇE.


    Rüyanın geri kalanını önemsemedim (Çok iyiydi). Bana canın cehenneme diye bağırdı. Gece boyunca odamdaydım, Nora hakkında bir şeyler hissetmeye başladım. Hislerime göre davranamadım. Nasıl yapabilirdim? Babasının ölmesinin sorumlusu bendim. Ve o bunu biliyordu. Ama o Onu Patch ile gördüğümde nasıl kıskandığımı asla bilemezdi.


  Nora’yı istiyorum, ama işleri mahvetmekten korkuyorum. Eskiden bir kızla birlikteyken dikkatsizdim. Her ilişkimde bencildim. Bunu değiştirmek istiyorum, ama doğruyu yapacağım konusunda kendime güvenemiyorum. Kaybetme riskini göze alamıyorum Nora. Ona çok fazla ihtiyacım var. Bir küfür ettim ve şimdi arkadaşlık için harekete geçtim. Kanımla Nora’yı sanki öz kardeşimmiş gibi koruyacağım ve göz kulak olacağım.
Bu ona sahip olmamın tek yolu.


-Scott



Serinin Kitapları:

1. Fısıltı (Hush Hush)
2. Çığlık (Crescendo)
3. Sessizlik (Silence)
4. Final (Finale)

1 yorum :

  1. Biliyordum ya. Şoklardayım şuan. Ah be Scott... Of çok üzüldüm, birde Scott'un son sözü Nora'ydı. Bittim ben :'((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil