27 Ağustos 2013 Salı

Hush Hush Serisi - Alıntılar (Spoiler İçerir) (Hem de Çok Fazla) (Okumayanlar Okuyup da Gelsin) (Lütfen?)


NORA-PATCH DİYALOGLARI
 

Patch:Taco?
"Taco?" diye tekrar ettim.
Bu onu eğlendirmişe benziyordu. "Domates, marul, peynir."


 Nora: Şimdi ne olacak? Hank'i öldürdüm. Adamlarına liderlik etmem gerek ama onlarla ne yapacağım?
Patch: Bir yolunu buluruz. Bir plan yapacağız ve bu işin sonunu getirene dek yanında olacağım.
Nora: Gerçekten bu kadar kolay olacağına inanıyor musun?
Patch: Kolay olanı isteseydim kendimi Rixon' ın yanına cehenneme zincirlerdim. İkimiz birlikte yan gelir yatar ışınların tadını çıkarırdık.

Patch: Çok şeyi kaldırabilirim ama üretkenlikten uzak bir gün bunlardan biri değil.
Nora: Bunu günümü yatakta onunla geçirmeye beni ikna etmeye çalışan adam mı söylüyor ?
Patch: Melek, öylesi "çok" üretken bir gün olurdu.

  
"Evinin tek kötü tarafı inanılmaz az sayıdaki ikincil kozmetikler.Saç kremi yok.Dudak parlatıcısı yok.Güneş kremi yok."
Başparmağımla evi işaret ettim."Dişlerimi fırçalamam gerek ve bir duşa ihtiyacım var."
Sırıtarak motosikletten atladı. "İşte ben buna davet derim."

Patch: Benim evime dönmen gerekmiyor,Melek.İstediğin buysa,seni evine götürebilirim.Ya da benim evimde,ortaya SAKIN GEÇMEYİN şeridi çekilmiş iki uzak ucunda uyumak istersen,buna da varım.
Pek hoşuma gitmez ama yaparım.


Standı işleten adam Patch'e ''Bir ödül seç.''diye bağırdı.
''Mor ayı,''dedi Patch ve mat mor bir kürkle kaplı korkunç görünüşlü ayıyı aldı. Sonra da bana uzattı.
Kalbime bastırırken ''Bana mı?'' dedim.
''Döküntüleri seviyorsun.Bakkalda her zaman ezik kutuları seçiyorsun.Dikkatimden kaçmadı.''
Parmağını kot pantolonumun kemer halkalarından birine geçirip beni kendine çekti. ''Haydi,gidelim buradan.''
''Aklında ne var?'' Fakat isim sıcacık ve kıpır kıpırdı çünkü aklında ne olduğunu kesinlikle biliyordum.
''Sizin ev.'' 

Nora = Ben seni hak etmiyorum Patch. Sen ne dersen de umurumda değil gerçek bu.
Patch= Beni hak etmiyorsun. Çok daha iyisini hak ediyorsun ama bana takılıp kaldın ve bence bunu kabul etsen iyi olur. Seni elimden kolay kolay kaçırmaya niyetim yok. Bunu aklında tutsan iyi edersin. Bizi ayırmaya çalışan ister başka bir erkek, annen, ister cehennem güçleri olsun işin ucunu bırakmayacağım ve veda etmeyeceğim. 


Patch: Senin koruyucu meleğinim...
Nora:Yani kendime ait bir koruyucu meleğim mi oldu?İş tanımın tam olarak nedir?
Patch:Bedenini korumak...
Gülümsemesi daha da genişlemişti.
Patch: İşimi çok ciddiye alırım ki bu ilgili özneyi şahsi düzeyde tanımam anlamına geliyor.

 Patch, "güzel kostüm," dedi.
 "Al benden de o kadar. Kostümüne çok kafa yorduğun belli oluyor."
 Dudakları keyifle büküldü. "Beğenmediysen her an çıkarabilirim."

Nora:Beni etkilemek için böyle giyiniyorsun.
Patch: Hayır Melek, seni etkilemek için soyunuyorum.

  
'Tahmin et neredeyim?'
Patch:Tahmin etmeme gerek yok,, takip cihazı üzerinde.
Üzerime baktım. Tabi ya bu gün kot ceketimi giymiştim.
Patch:Bana 20 dakika ver,, orada olacağım.Tam olarak hangi odadasın?
'Yatak Odanda'
Patch:Şunu 10 dakika yapalım.
 
Kendimi dolaba kapatıp elbiseyi denedim.Her kıvrımım üstünden adeta su gibi akıyordu.Yırtmacı baldırıma kadar çıkıyor ve bacağımı gözler önüne seriyordu.Loş ışığa çıkınca saçlarımı bir tarafa topladım ve:
-Fermuarı kapar mısın?diye sordum.
Patch'in gözleri beni usulca süzerken canlı bir siyaha büründü.
"Seni üzerinde bu elbiseyle Scott'ın yanına konusunda biraz zorlanacağım.Sadece bir ön uyarı:Eve geldiğinde elbisede en ufak bir hırpalanma izi görürsem,Scott'ın izini sürerim ve onu bulmam hiç hoş olmaz."
-Mesajını iletirim.
"Bana nerede saklandığını söylersen,kendim bizzat iletirim."
Gülümsememek için kendimi zor tutuyordum.
-İçimden bir ses,senin mesajının çok daha dolambaçsız olacağını söylüyor.
"Şöyle diyelim,konuyu hemen kavrar."

Patch masanın üzerinden uzanıp elini yüzüme doğru kaldırdı ve parmağını dudaklarımın kenarında dolaştırdı. Geri çekildim, ama çok geçti.
Dudak parlatıcısını başparmağıyla işaret parmağı arasında ovuşturdu. "Bunsuz daha güzel görünüyorsun."
 

Norα: Bir doğum lekesi için tαlihsiz bir yer.
Pαtch: Yoksα dαhα özel bir yerde mi olmαsını tercih ederdin?
Norα: Hiçbir yerde olmαsını istemezdim. Hiç olmαsα dα umrumdα olmαzdı. Doğum leken umrumdα değil. Noktα
.
 
Nora: Evet doğru.Yeni Nefil lideriniz bir kovulmuş melekle çıkıyor. Dedikodular başlasın.
 

Patch başıyla elbisemi işaret etti. "Ne için?"
Olduğum yerde dönerken "Okula dönüş dansı," dedim. "Beğendin mi?"
"Son baktığımda, okula dönüş dansı için kavalye gerekiyordu."
"O konuda..." diye geveledim. "Şey, ben... Scott'la gidiyorum gibi. Hank'ın göz hapsinde tutacağı son yerin bir okul dansı olduğu konusunda hemfikiriz."
Patch gülümsedi ama bu gergin bir gülümsemeydi. "Sözümü geri alıyorum. Hank, Scott'ı vurmak isterse, benden tam desteği var."


Patch: Korkuyor musun?
Nora: Hayır
Patch:Yalancı.
Nora:Senden korkmuyorum:
Patch:Hayır mı?
Nora: Belkide korkmamın....... Belkide korktuğum.... korktuğum şey...
Patch: Benden hoşlanmak mı?
Nora: Evet. .. Demek istediğim hayır kesinlikle hayır. Söylemeye çalıştığım bu değildi.
Patch usulca güldü.
 
      

Patch: Güzel kokuyorsun.
Nora: Adına duş deniyor. Sabun, şampuan ve sıcak su.
Patch: Çıplak. Nasıl olduğunu bilirim.

Dengemi bulmaya çalışırken 'Affedersiniz!' dedim.
Patch bana sırıtarak bakıyordu.'Karşı konulması güç biriyim.'
Ona gözlerimi kırpıştırarak baktım. 'Beni rahat bırak.' Yanından geçmeye kalktım ama beni dirseğimden yakalamıştı bile.
'Sorun ne?Kusacakmış gibi görünüyorsun.'
'Üzerimdeki etkin bu işte.' diye lafı yapıştırdım. Güldü. Kasıklarına tekme atmamak için kendimi zor tuttum.
 



SCOTT-NORA / VEE-NORA DİYALOGLARI




Scott: Dürüst olalım. Kızıl saçlılar bela demektir.
Nora: Benim saçlarım kızıl değil.
Scott: Daha beter olabilirdi.Turuncu da olabilirdi. Kötü kalpli cadı turuncusu.



Vee: Sen esrarlı şeylerden hoşlanırsın ve bundan daha iyisini bulamayız. (Patch için konuşuyor.)
Nora: En iyi esrarengiz olaylarda ortada bir ceset vardır. Ve bizde ceset falan yok.
Vee: Henüz!

"İspanyol pembe dizisi Corazon'da. Hayır mı? Boş ver. Annen seni Sidikli Scotty ile baş göz etmek istiyor. Derhal."
"Hayır istemiyor. Patch'le olduğumu biliyor."
"Biliyor olması bu konuda mutlu olduğu anlamına gelmez. Annen bu denklemi Nora artı Patch eşittir aşktan, Nora artı Sidikli Scotty eşittir aşka dönüştürmek için bir hayli zaman ve enerji harcayacaktır. Ya şuna ne dersin? Belki Sidikli Scotty, seksi Scotty'e dönüşmüştür. Bunu hiç düşündün mü?"



Nora: Beni eve bırakmayacak mısın?
Vee: Sis var.
Nora: Parçalı sis.*
Vee sırıttı.
"Ah, Tanrım. Hiç aklından çıkmıyor değil mi ?Seni suçluyor değilim elbette. Ben şahsen bu gece rüyamda onu görmeyi umuyorum. ''
(*Parçalı sis ifadesinin İngilizcede karşılığı patchy fog olduğundan yazar burada Patch'e gönderme yapmıştır. )



Nora: Şey, öznenin nabzı yok görünüyor.
Koç: İşte burada. Güçlü ve gayet yüksek hızda atıyor.Öznenin beş dakika boyunca konuşmak da dahil her türlü aktiviteden uzak durduğundan emin misin?Nabzı beklediğim kadar yavaş değil.
Vee: Özne konuşmama adımıyla problem yaşadı.Ayrıca özne, kaya sertliğindeki laboratuvar masasının üzerinde sakinleşmekte bir hayli zorlandı.Özne, yeni öznenin Nora olması için rolleri değişmeyi önermek istiyor.
Koç: Beni partner seçmenize izin verdiğim için pişman etmeyin.
Vee: Siz de beni bugün okula geldiğime pişman etmeyin.
Koç ona uyarı dolu bir bakış attıktan sonra bomboş laboratuvar kağıdımı aldı.
Vee: Özne biyoloji laboratuvarını reçeteli sakinleştiricilerde aşırı doza kaçmaya denk görüyor.
Koç: Patch?Buraya geçmenin bir sakıncası var mı?Bir partner sorunu yaşıyor gibiyiz.


(Acaip bi spoiler geliyor pls okumayan bakmasın)

Homurtuyu andıran haykırış beni durdurdu.Durup bakınca Scott'ın ıslak çimde kayıp tek dizinin üstüne düştüğünü gördüm.Dengesini korumaya çalışırken,bacakları tuhaf bir sekilde açılmıştı.Yuvarlanarak Dante'nin kılıç darbesinden kacmayı başardıysa da Dante bir kez daha saldırmadan ve bu kez kılıcını Scott'ın göğsüne derinlemesine saplamadan önce ayağa kalkacak zamanı olmadı.
Scott güçsüz ellerini tam kalbine saplanmış kılıcın etrafına sarmış umutsuzca çekip çıkarmaya çalışıyordu.Kılıçtan bedenine mavi renkli şeytan hilesi pompalanırken, teni korkun. bir maviye döndü. Güçlükle inleyerek adımı söyledi. "Nora?"
Çığlık attım.Şok ve kederle felce uğramış halde Dante'nin bıçağı temiz bir hareketle çevirip saldırısını tamamlamasını ve Scott'ın kalbini ortadan ikiye ayırmasını izledim.

 Scott: Arkadaşlar arkadaşlarının sarhoş araba kullanmasına izin vermezler.
Nora:Vicdanımı etkilemeye mi çalışıyorsun?
Scott:Hayatta bir kez ele geçecek Stang kullanma şansını nasıl geri çevirebilirsin ki?
Nora:Stang'i otuz dolara bana satmaya ne dersin?Hatta nakit ödeyebilirim.
Scott kolunu omzuma atarken gülüyordu. "Sarhoşum ama o kadar da değil Grey."
Çığlık sf: 244-245



Nora:Neydi o öyle?Engelli koşu gibi binadan binaya atlıyordunuz?
Scott:Sana ortalama bir adamdan daha güçlü olduğumu söylemiştim.
Nora: Ya evet ama uçmaktan bahsetmemiştin.Ayrıca o güçleri kullanmaktan hoşlanmadığını söylemiştin.
Scott: Belkide sen bakış açımı değiştirmişsindir.
Kibirli bir gülümseme "Etkilendin mi bari?"
Nora: O Nefil seni az kalsın ele geçiriyordu ve umursadığın tek şey bu mu?
Scott: Biliyordum.
Nora: Neyi biliyordun?
Scott: Kıpkırmızı oluyorsun.
Nora: Terliyorum!! Etkilenmiş falan değilim Orada yaptığın Olabilecekler... Bence sen tedbirsiz ve dikkatsizsin üstelik bütün olup bitenlerden koca bir şakamış gibi bahsedebilecek cürete sahipsin.!
Gülümsemesi suratını kaplayan bir sırıtışa dönüştü.
Scott: Başka sorum yok Cevabımı aldım.
Sessizlik sf: 200-201

Vee,"Bir şey duydun mu,Nora?"dedi."Bana bir şey duymuşum gibi geldi."
"Kesinlikle bir şey duydum,"diye onayladım.
Vee bana,"Bir köpek osurmuş olabilir mi?"diye sordu.
Başımı salladım."Sanırım öyle."
Marcie'nin gözleri iki çizgiye dönüştü."Ha ha."
"İşte yine oldu,"dedi Vee."Görünüşe bakılırsa köpeğin oldukça kötü bir gazı var.Belki de onu Tums'la(Hazımsızlık için kullanılan reçetesiz bir ilaç)beslemeliyiz.
Çığlık



VE DİĞER DİYALOGLAR

Dabria: Sadece bil diye söylüyorum Nora, Jev'in pantolonunu içinde tuttuğu tüyüm olmasa seni sokağın ortasına sürükleyip hızla yaklaşan bir arabayı ön sıradan izlemeni sağlamakta bir an bile tereddüt etmezdim.Jev şimdilik senin için burada olabilir ama ben olsam fazla rahatlamazdım.Seneler içinde hayli düşmen kazandı ve sana kaçının onu cehenneme zincirlemek istediğini söyleyemem.Yeryüzünde kalmak istiyorsa...(beni tepeden tırnağa süzdü) çocuksu küçük bir kızın dikkatini dağıtmasına izin veremez.Onun bir müttefike ihtiyacı var.Arkasını kollayacak, ona faydası dokunacak birine.  Sessizlik sf:345 
 
Patch: Sana kanatlarımı veririm
Hank: Ne?
Patch: Nora'yı hemen şimdi bırakacağına yemin et, kanatlarım senindir. 

Nora: Baban Delphic Sahili'nde takılmanı sorun etmiyor mu? Saygın Millar aile itibarına gölge düşürebilir.Helede baban Harraseeket Yat Kulübü'ne kabul edilmişken. 
Marcie: Bende senin babanın burada olmanı sorun etmemesine şaşırdım.Ah bir dakika. Doğru ya senin baban ölmüştü.

Serinin Kitapları:

1. Fısıltı (Hush Hush)
2. Çığlık (Crescendo)
3. Sessizlik (Silence)
4. Final (Finale)

24 yorum :

  1. Alıntıları görünce seriyi-patch'i- ne kadar özlediğimi anladım. Sanırım tekrar okumalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dün bunları yazarken bi garip oldum. Seriyi 5 kez okumamış olsam tekrar baştan okurdum :D

      Sil
    2. Bir de filmi çıkacak dendi üstüne de bir sürü fragmanı çıktı ama hala kesin bir şey yok değil mi? :/

      Sil
    3. O fragmanlar kitabın fragmanları filmin değil, film hakkındaki paylaşımım: http://crazydreamernora.blogspot.com/2013/08/fslt-filmi-hakknda-bilgi.html maalesef burada yazandan fazla bir bilgi yok. :)

      Sil
    4. venüsün buraya yotum yapmaması ne garip olurdu ama bende lux serisinden bi kaç diyolog isterim lütfennnnn :)))

      Sil
    5. Tabii ki, paylaşacağım (özellikle Origin'den;)

      Sil
  2. Çok özlemişim gerçekten.Baştan okuma vakti gelmiş :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı duygular içindeyim. Dün Fısıltı günü yaptım, bugün ne yapsam da Fısıltı gibi güzel olsa diye kara kara düşünüyorum ama henüz bir şey bulamadım, alıntı paylaşıyım bari :D

      Sil
  3. aynen bende 6 kez okudum 5 ten sonra ezberliyosun herhalde biraz zaman geçmesi gerekli :)

    YanıtlaSil
  4. M-U-H-T-E-Ş-E-M bir seri :D Okuyalı 1 yılı geçti ama Patch hala aklımda :/ Daemon ya da Travis bastırır demiştim ama olmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, Patch herkesi ezip geçiyor :D

      Sil
  5. Merhaba! Yine ben :D bi bilgin var mı bilmiyorum ama yazarı Becca Fitzpatrick bu kitabı blogun dan mı bastırdı acaba? Bi bilgin varsa paylaşırsan çok sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir durum olduğunu sanmıyorum ama konu hakkında tam bir bilgim yok.

      Sil
  6. kıskanıyorum hemde çooook.seriyi daha okumadım (hala mııı!!!) yaaa hush hush deyince içime öküzler oturuyor niye okumuyon bunu diye soruyom kendime ağlaasım geldi valla :'(.bide ben okumadan filmi çıkcak.üüüüüf üüüüff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filminin çıkmasına daha çoook var, için rahat olsun. Ama bu kadar istiyorsan okumayı alıp oku o zaman, neyin tereddütünü yaşıyorsun ki? :)

      Sil
  7. Şu anda kitabı 2.kez okuyor olmama rağmen bu replikleri okuyunca 3.kez daha okunmaya karar verdim :D Cidden muhteşem bir kitaptı.


    Yorumun devamı spoiler içerir...















    Ve Scott'ın ölüm sahnesini ne kadar bilsem de ne kadar okusam da az önce o sahneyi okuyunca tekrar göz yaşlarıma sahip çıkamadım,cidden çok üzücü bir sahneyi -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, iki konuda da :D

      Sil
    2. Becca üzdü bizi :( Böyle bir şeyi kesinlikle beklemezdim :(( *Bu arada aradan 1 sene geçmiş neredeyse baya bir geç cevap veriyorum ama yorumunu görmemişim işim yine buralara düştü okuyayım yeniden dedim tam yine yorum yapmaya hazırlanıyordum ki bir baktım zaten benim yorumum var :D *

      Sil
    3. Ama kaliteli bir bitiş için birileri feda edilmeliydi bence :D

      Sil
  8. Filmin çıkacağı tam tarihi bilen varsa lütfen söyleyebilir mi ?? ;((((8((8(((8(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çalışmaları iptal oldu, çıkmayacak yani.

      Sil
  9. Patch'in gerçek adı neydi?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...