Nora'nın Kitaplığı : Romantik Vampir (Aşk Isırır #1) Tanıtım & İnceleme

7 Temmuz 2013 Pazar

Romantik Vampir (Aşk Isırır #1) Tanıtım & İnceleme

Orijinal İsim: Love At First Stake (Love Bites #1)

İkon Yayınları

Kana alerjisi olan bir vampir polis…
Zeki, güzel, esprili ve sarışın bir vampir avcısı…
İnsanlık kadar eski ve kötülüğünün zirvesinde bir vampir…

“Madam, kalbimde oldukça derin bir iz bıraktığınızın farkında mısınız acaba?”
Haklıydı da. Göğsüne sapladığım kazık hâlâ gövdesinde duruyordu. Bu soru, o evde vampir avlamaya çalışırken duyduğum en acayip sorulardan biriydi… Eğer o, bilinen anlamda iğrenç görüntüye sahip olsaydı, hiçbir şey yapa-masam bile kesinlikle avazım çıktığı kadar bağırırdım. Tam tersine, erkek mankenler kadar yakışıklı görünüyordu. Belki de muhatap olduğum bu vampir, son derece akıllı ve sıra dışı biriydi. Gelişen olaylar sonucunda vampir avlamaya çalışırken insan kanına alerjisi olan bir vampire aşık olmuştum… Evet, doğru duydunuz. İnsan kanına alerjisi olan bir vampir… Babam ve ağabeyim beni kesin öldürecekler… Bundan adım gibi eminim…


Yayın Yılı: 2010  Sayfa Sayısı: 352  

Kalipso Yayınları 

Eğer bir vampir avcısı olsanız ve buna rağmen bir vampire aşık olsaydınız bunu babanıza ve ailenize nasıl söylerdiniz?

Zeki, güzel, esprili ve sarışın bir vampir avcısı olan Savannah, çok yakışıklı bir vampire aşık olur. Ancak bir sorun vardır: Aşık olduğu vampirin insan kanına alerjisi vardır. Sarışın vampir avcısı bu ilişkisini babasına ve ağabeyine nasıl anlatacağını düşünürken, karşılarına insanlık tarihi kadar eski ve belalı bir düşman olan yaşlı vampir Rudolpho çıkar ve bu üçlü arasında ölümüne bir mücadele başlar.  


Yayın Yılı: 2011  Sayfa Sayısı: 349

(Orijinal Kapak)

Evet, şimdi  gelelim yorumumuza.. Ben kitabı Kalipso Yayınlarından okudum bu arada, farklılık yok sanırım. Kitaptan çok bir şey beklemeyin yani aşırı basit bir kitaptı. Kötü demiyorum hemen okuyabilirsiniz basit bir sürükleyiciliği var. Zaten "insan kanına alerjisi olan vampir" tanımını duyunca ben orada koptum. Kitaba ön yargıyla başladım ama heyecanlıydı yani kötü kelimesini kullanamazdım. Kitabın bir sorunu yoktu, içerik açısından belki young-adult diyebiliriz ama üslup falan çocukça geldi bana. İçinde cinsel öğeler olmasa kardeşime verir okuturdum yani. Okumak istiyorsanız alın ama bunun yerine çok daha içerikli kitaplar alabilirsiniz. "Ben basit bir şey okumak istiyorum" diyorsanız da uygun bir kitap. 3puan fazla mı olur diye düşünüyorum ama çerez niyetine okunabilir yani bu yüzden puanım: 3


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder